Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:11
Natuurlijk die zijn er helaas in het echt ook.Fee-de-Goede schreef: ↑12-08-2017 18:05Ik mag hopen dat deze vent lult maar vrees dat er echt zulke mannetjes zijn. En voor TO maakt het niet uit of dit een trol is of niet. Iemand die post al gestaft? Weg ermee.
Staffen? Tja, er is al veel gequote. Ik hoop eigenlijk dat alle tegenreacties TO sterken in haar idee dat er grenzen zijn overschreden...
(maar dat is dus hoop)
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:12
Dat is mooi om te lezen.fashionvictim schreef: ↑12-08-2017 14:41Soms vind ik dit forum zo geweldig.
Ik zit het topic van daisymadelief te lezen en hoewel ik gelukkig niet die ervaring heb die zij heeft, heb ik wel ervaring met de situatie waarin je grenzen gruwelijk overschreden worden en je aan jezelf twijfelt of jij nu de gek bent dat je er zo zwaar aan tilt. En dankzij dat soort topics krijg je dan de bevestiging dat sommige dingen niet normaal zijn, en dat je helemaal niet overdrijft. Ik heb daar in mijn leven veel aan gehad. Dus ik wou jullie even een compliment maken. Top.
Want je zal hier maar in al je schaamte en zelftwijfel zo'n topic openen, er komen echt al-tijd een zooi reacties op die net zo goed kunnen bevestigen dat je inderdaad een aansteller bent en dat je die arme man niet zo moet beschuldigen en dat het toch wel meevalt en oh ja, was je dronken? Heb je teruggevochten? Etc.
Gelukkig altijd met weerwoord maar die discussies vullen standaard hele pagina's.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:17
Sjees, slechte WiFi hier maar ben op 3G gegaan om die euh.. nogal anders denkende persoon een reactie te kunnen geven. Nog geen 10 minuten op viva en daaaaaaaar is er weer een!
Ik ga weer verder met vakantie vieren.
Ik ga weer verder met vakantie vieren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:18
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:22
Nou, wat mij dus opvalt is dat bij echt grensoverschrijdende klootzakkerigheid de reacties meestal behoorlijk unaniem zijn.tyche schreef: ↑12-08-2017 18:12Dat is mooi om te lezen.
Want je zal hier maar in al je schaamte en zelftwijfel zo'n topic openen, er komen echt al-tijd een zooi reacties op die net zo goed kunnen bevestigen dat je inderdaad een aansteller bent en dat je die arme man niet zo moet beschuldigen en dat het toch wel meevalt en oh ja, was je dronken? Heb je teruggevochten? Etc.
Gelukkig altijd met weerwoord maar die discussies vullen standaard hele pagina's.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:30
Tja dat heb je nu eenmaal op een openbaar forum, als je alleen maar een aai over je bol wil moet je dat gelijk zeggen.
Is iets wat vaak genoeg geschreven wordt hier op het forum.
Het is allemaal zeer walgelijk, maar ga het dan vooral niet steeds weer quoten en negeer zo iemand. Nu wordt er alleen maar de nadruk op gelegd. Moet je niet willen.
Het is allemaal zeer walgelijk, maar ga het dan vooral niet steeds weer quoten en negeer zo iemand. Nu wordt er alleen maar de nadruk op gelegd. Moet je niet willen.
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:31
Ik vond je reactie wel de moeite waard in elk geval.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:34
Juist wel. Of de post moet weggehaald worden maar sinds nieuwe forum zijn er alleen mods die na een uurtje of 4 reageren op stafjes.Bruise schreef: ↑12-08-2017 18:30Tja dat heb je nu eenmaal op een openbaar forum, als je alleen maar een aai over je bol wil moet je dat gelijk zeggen.
Dus nu met z'n allen nadruk leggen op dat wat hij tikt echt debiel is.. lijkt me dan wel zeer belangrijk voor een TO die komt vragen of ze verkracht is.
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:42
Weet ik toch. Maar het zijn er nu veel. En er blijft er ook wel eens eentje staan.
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:43
Dat was dus ook mijn insteek. En deze keer bewust gequote om zo'n post gewoon aan de schandpaal te nagelen.Fee-de-Goede schreef: ↑12-08-2017 18:34Juist wel. Of de post moet weggehaald worden maar sinds nieuwe forum zijn er alleen mods die na een uurtje of 4 reageren op stafjes.
Dus nu met z'n allen nadruk leggen op dat wat hij tikt echt debiel is.. lijkt me dan wel zeer belangrijk voor een TO die komt vragen of ze verkracht is.
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:44
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:50
zaterdag 12 augustus 2017 om 18:57
Nou heeft hulp nodig misschien hebben jullie nog goede tips.
thuis/how-to-de-activate-a-cat/list_mes ... #p27417504
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 augustus 2017 om 19:12
charlottew88 schreef: ↑12-08-2017 18:57Nou heeft hulp nodig misschien hebben jullie nog goede tips.
Goeie titel