Wie koopt dit nu?
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:19
Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Here I am - now what are your other two wishes...
donderdag 10 augustus 2017 om 22:41
Haha mag je wel niet naast je pritt stift neerleggen
donderdag 10 augustus 2017 om 23:16
donderdag 10 augustus 2017 om 23:50
Ik kan mijn deksel een kwart draaien en dan klemt-ie achter de handvatten en kan ik afgieten. Ideaal.Pinda-Kaas schreef: ↑10-08-2017 23:16ik heb zoiets als dit, eigenlijk nog een betere want de mijne heeft een soort klemmetjes zodat je hem op de pan kan vastmaken
ik heb een motorisch defect als het om het afgieten van pannen gaat, dus ben er erg blij mee
zondag 13 augustus 2017 om 07:42
Die plakjes zitten aan elkaar met die snijder. Dan draai je de ui toch gewoon een kwartslag met die snijder erin? Vanaf 2 kanten kan je dan naar die snijder toe snijden en heb je blokjes.attribuutje schreef: ↑09-08-2017 19:08Whomi, je kunt alleen maar plakjes maken met dat uiending, ga maar na, een kwartslag draaien, zul je eerst dat ding uit je in plakjes gesneden ui moeten halen en het dan een kwartslag draaien, veel succes om ze in je net gesneden plakjes te steken...
zondag 13 augustus 2017 om 07:43
Dit dus, draaien leek mij wat handiger snijdenIBAOHI schreef: ↑09-08-2017 19:31Je hoeft hem ook geen kwartslag te draaien. Na het snijden van de plakjes, snijdt je van buiten naar binnen de ui verder klein. Dan draai je hem om en doe je hetzelfde. Dan blijven de laatste stukjes, inmiddels ook fijngesneden, tussen de tanden over en die schuif je er zo af.![]()
Ik gebruik hem regelmatig![]()
anoniem_63b9a19091605 wijzigde dit bericht op 13-08-2017 08:25
8.67% gewijzigd
zondag 13 augustus 2017 om 08:57
zondag 13 augustus 2017 om 09:45
Dat boekje las ik 10 jaar geleden met mijn 1e schoonmoeder. Tranen gelachen. Ze hadden toen een soort plastic schelp wat je in je onderbroek moest doen en dat trilde dan.
En de pratende vis aan de muur, staat die er nog steeds in?
Heb me uren vermaakt met dat boekje, ik ga het gelijk bestellen nu. Veel leuker dan de site
zondag 13 augustus 2017 om 15:05
Thxx bij mij deed ie het niet, ik zal wel iets verkeerds hebben gedaanSnoesje666 schreef: ↑13-08-2017 08:22Even plaatje opnieuw proberen.
"Not recommended for use during breastfeeding"![]()