Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Tr0tter schreef:
12-08-2017 21:15
Waarschijnlijk zijn ze dan wel verzonden, maar nog niet gelezen.
Thanks, dat zou goed kunnen.
En gaat er nog wat gedaan worden aan pijlers die je verborgen hebt en dan helemaal geen topics meer kan lezen? Ik hoef algemeen en zwanger niet in mijn lijst nieuwe/actieve topics te zien, maar nu kan ik er helemaal niets uit lezen...
Wordt er nog wat gedaan met het niet in eekn keer naar de laatst geplaatste reactie kunnen navigeren, maar in plaats daarvan naar je eigen geplaatste reactie (op pagina 1 van 100 meestal) gebracht wordt? Erg irritant en omslachtig om bij te lezen nu. Vanaf mobiel, chrome.
Sinds gister staat er ipv reclame ineens dit :

!function(t){function e(o){if(n[o])return n[o].exports;var r=n[o]={exports:{},id:o,loaded:!1};return t[o].call(r.exports,r,r.exports,e),r.loaded=!0,r.exports}var n={};return e.m=t,e.c=n,e.p="",e(0)}([function(t,e,n){"use strict";var o=n(1),r=n(9),i=n(4),a=window.APN_macros.uuid,s=i.reduce(window.APN_macros.ads,function(t,e){return e&&e.content_source?("banner"!==e.ad_type||"csm"!==e.content_source&&"ssm"!==e.content_source&&"rtb"!==e.content_source||t.push(e),t):t},[]);try{var c=new o(s,r.createPlaceholder(),a);window.APN_macros=null,c.on("done",function(){c.logOutcome()}),c.start()}catch(d){i.handleError(d,a)}},function(t,e,n){function o(t,e,n){var o;if(void 0===t||t instanceof Array==!1)throw n
Een bericht wat in postvak uit staat is dat nou werkelijk verzonden? En aangekomen bij diegene? Moderator?
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Als ik het roze pijltje bovenaan gebruik om naar de onderste reactie te gaan, slaat de functie soms op hol en blijft de website stug onderaan hangen. Ook als ik dan naar boven scroll word ik steeds weer teruggestuurd naar het onderste deel van de website.

Zowel mobiel als op iPad, safari.

Oh en de verschrikkelijke tmobile reclame is er weer en blokkeert alles.
pussywillow schreef:
14-08-2017 18:04
Wordt er nog wat gedaan met het niet in eekn keer naar de laatst geplaatste reactie kunnen navigeren, maar in plaats daarvan naar je eigen geplaatste reactie (op pagina 1 van 100 meestal) gebracht wordt? Erg irritant en omslachtig om bij te lezen nu. Vanaf mobiel, chrome.
Dat vroeg ik laatst ook en er is volgens mij niet op gereageerd. Ik word er ook nogal gestoord van. Mobiel (Windows Phone) internet explorer.
Plus dat van T-Mobile.
pien6 schreef:
09-08-2017 14:25
Die T mobile advertentie is er nog steeds. Ik word continu naar die site gestuurd terwijl ik er ver onder klik.
Echt al maanden.
Verdienen jullie daar veel aan ofzo?
Nog steeds/alweer
Hier ook T-mobile reclame. Zal vast heerlijk zijn voor de hoeveelheid aan clicks, maar ik kan niet meer op nieuwe topics klikken. Ik word dan automatisch verder gestuurd naar de website van T-mobile.
Raising kids is a walk in the park. Jurassic Park.
Eigen geopende topics komen iet omhoog in je lijst met topics waarin je gereageerd hebt. Erg onhandig, helemaal op de pc, omdat je dan je eigen geopende topics niet ziet.

Het ballonnetje blijft nog steeds zwart, ook als het topic al gelezen is. Dit is nu al een aantal weken, en aangezien nog niemand daar ook maar enige reactie op heeft gegeven neem ik maar aan dat dat gewoon genegeerd wordt.
pussywillow schreef:
14-08-2017 18:04
Ik word hier ook helemaal gek van. Bij de topics in 'favorieten' gaat het wel gewoon goed (kom ik gewoon bovenaan op pagina 1 terecht), maar bij 'mijn topics' en 'gereageerd' kom ik steeds bij mijn eerste reactie ooit in dat topic terecht (en dat is bij de langer lopende topics dus op een pagina van reeds enkele maanden oud). Ik wil gewoon de meest recente reactie zien. Of eventueel vanaf mijn eigen meest recente reactie verder lezen, maar in elk geval niet vanaf mijn oudste reactie.

Een andere enorm grote ergernis is het compleet niet functioneren van de zoekfunctie en het loepen.

En er zouden mij recent enkele PB's zijn gestuurd, maar die zijn blijkbaar allemaal in een zwart gat beland.

Viva: wanneer en hoe gaan deze problemen worden aangepakt?
flipje2 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 21:39
12.80% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
daaantje schreef:
16-08-2017 12:49
Hier ook T-mobile reclame. Zal vast heerlijk zijn voor de hoeveelheid aan clicks, maar ik kan niet meer op nieuwe topics klikken. Ik word dan automatisch verder gestuurd naar de website van T-mobile.
Bedankt voor jullie berichten! Hier zijn wij momenteel nog mee bezig.

Met vriendelijke groet,

Community manager Viva forum
KyloRen schreef:
16-08-2017 18:13
Nog steeds? Het wordt nu al 2 maanden gemeld. Wat hebben jullie gedaan al die maanden?
Weinig, want alleen de verholpen bugs worden gecommuniceerd en daar staan niet zoveel berichtjes over.
Ik moet weer constant opnieuw inloggen..... Op de PC bij zowel Firefox als Chrome
CommunityManagerViva schreef:
16-08-2017 16:49
Bedankt voor jullie berichten! Hier zijn wij momenteel nog mee bezig.

Met vriendelijke groet,

Community manager Viva forum
En nu die van Toyota, hij schuift mee waardoor ik nergens op klikken kan.
Beste CM, misschien heb je het heel per ongeluk over het hoofd gezien, maar ik had nog een paar vragen. Ik haal ze er wel weer even bij:
flipje2 schreef:
16-08-2017 16:09
Ik word hier ook helemaal gek van. Bij de topics in 'favorieten' gaat het wel gewoon goed (kom ik gewoon bovenaan op pagina 1 terecht), maar bij 'mijn topics' en 'gereageerd' kom ik steeds bij mijn eerste reactie ooit in dat topic terecht (en dat is bij de langer lopende topics dus op een pagina van reeds enkele maanden oud). Ik wil gewoon de meest recente reactie zien. Of eventueel vanaf mijn eigen meest recente reactie verder lezen, maar in elk geval niet vanaf mijn oudste reactie.

Een andere enorm grote ergernis is het compleet niet functioneren van de zoekfunctie en het loepen.

En er zouden mij recent enkele PB's zijn gestuurd, maar die zijn blijkbaar allemaal in een zwart gat beland.

Viva: wanneer en hoe gaan deze problemen worden aangepakt?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Hoe staat t erbij met prive berichten? Hoezo werkt zoiets niet op een forum. Dat kan toch niet.
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
De problemen met de privéberichten zijn er nog altijd. Zouden jullie daar eens naar willen kijken en oplossen, want dit is zo verschrikkelijk irritant!
Ik heb gevonden waar de verstuurde privéberichten blijven! :hello:

Afbeelding
hoe kan je een pijler verbergen? kan nergens vinden hoe dat werkt
S-Meds schreef:
18-08-2017 18:01
hoe kan je een pijler verbergen? kan nergens vinden hoe dat werkt
.
.
Niet, dat mo0et je per mail aanvragen bij de MOD's.
Is nieuw in het nieuwe forum :)
Niet geschoten is altijd mis
wat een inbreuk op je privacy, waarom gaat het de mods aan dat ik een bepaalde pijler niet wil zien vanwege psychische problemen?
S-Meds schreef:
18-08-2017 20:49
wat een inbreuk op je privacy, waarom gaat het de mods aan dat ik een bepaalde pijler niet wil zien vanwege psychische problemen?
Omdat ze zo dom zijn geweest om deze functie niet in te bouwen natuurlijk.
het was een budget keuze, net zoals alle anderen 13.000 bugs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven