Wie koopt dit nu?
zaterdag 5 augustus 2017 om 20:19
Soms zie ik producten waarbij ik mij echt afvraag of er echt überhaupt mensen zijn die het kopen. Ik zie er echt het nut niet van in.
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Om een voorbeeld te noemen. Ik zag zonet een reclame van een tandpasta dispenser.
Wat voor moeite is het nou om gewoon een tube tandpasta open en dicht te draaien. Nu heb je foeilijk ding aan de muur hangen. Ik kan me zo voorstellen dat er binnen de kortste keren droog geklonterde tandpasta aangekoekt in het apparaat zit wat je er met geen mogelijkheid uitkrijgt.
Wie koopt dit nu?
En ik ben benieuwd bij wat voor producten jullie je afvragen: "wie koopt dit nu?"
Here I am - now what are your other two wishes...
maandag 14 augustus 2017 om 13:48
maandag 14 augustus 2017 om 13:50
jaar of wat geleden was er op TLC een serie Tiara and dippers,(of iets van die naam) ofwel peuters en kleuters en wat ouder in een schoonheidswedstrijd. Die kinderen hadden dus echt een facing want ja je kunt niet laten zien dat je aan het wisselen bent he.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 14 augustus 2017 om 13:52
Uhm, okay....attribuutje schreef: ↑14-08-2017 06:22Volgens mij een grijpstokje voor chippies, mini uitvoering van wat de plantsoenendienst gebruikt voor zwerfafval...
maandag 14 augustus 2017 om 20:59
Yep, de pageant flippers uit toddlers and tiara's
ik heb ze ook in op mn profielfoto
maandag 14 augustus 2017 om 21:26
Ik vind dat zo'n belachelijk ding, ziet er altijd zo idioot uit als mensen met zo'n ding foto's van zichzelf maken.Lovely_Meghan schreef: ↑14-08-2017 21:22Toen de selfie stick net was uitgevonden, kwam deze ook op de lijst van nutteloze ontwerpen. Dus wie weet over een paar jaar, wat we allemaal van hier gebruiken.
dinsdag 15 augustus 2017 om 06:58
dinsdag 15 augustus 2017 om 09:40
Die zitten prima. Omdat het er heel veel zijn en lekker glad voel je ze amper. Ze helpen tegen zweterige autobekleding, zoals skai, waar ik als kind echt aan vastplakte.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:45
Dit doet me nog het meest denken aan die zwembadschoentjes haha
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar ooit iemand op ga zie lopen
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:26
Hier hetzelfde iddMoirenPhae schreef: ↑07-08-2017 23:50Zelfs dan snijdt-ie nog in mijn hals. Ik heb een soort klipje er op om de gordel te verplaatsen.
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:38
Superhandig als je nieuwe schoenen hebt en met slecht weer naar buiten moet naar een feestje of zo.