Gender neutraal

27-07-2017 16:20 2409 berichten
Ik heb wat vragen over het thema Gender neutraal.

Wat betreft die Gender neutrale WC's, kan ik dan niet meer kiezen voor een dames WC, zitten er dan overal dames en heren door elkaar?

En wordt er bij de Burgerlijke Stand ook geen gender genoteerd?
Dan weten ze toch nooit wie ze nou moeten oproepen voor de borstenbus of het uitstrijkje?
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-08-2017 19:55
:idee:


Ik vind het hip. En ik vind niet alles wat nu 'in' is hip. Dat is een kwestie van smaak.
HIP


1) Bij de tijd 2) Bij de tijds 3) Blits 4) Cool 5) De mode volgende 6) Eigentijds 7) Flitsend 8) Gedurfd modieus 9) In de mode 10) Jong modern 11) Modebewust 12) Modern 13) Modern en opvallend 14) Modieus 15) Modieus gekleed 16) Naar de laatste mode 17) Snel 18) Trendy 19) Vlot



L



Er is kennelijk nog een 20 ste beteknis die alleen jij weet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-08-2017 20:02
Volgens mij weet jij niet zo goed wat hip is.
Hip betekent volgens de laatste trend, modieus, in, up to date, actueel. Soms is retroo hip, maar niet alles wat oud is is retro of vintage en dus hip. Soms is oud gewoon oud. Uit de mode.

Geschiedenis is ook geen nieuws.
Nieuws is wat nu in de krant staat. Wat vorig jaar , of 20 jaar geleden in de krant stond kun jij leuk vinden, maar dat maakt het nog geen nieuws.

Ik zeg niet dat het hip is, ik zeg dat ik het hip vind.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 20:14
24.65% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-08-2017 20:02
Volgens mij weet jij niet zo goed wat hip is.
Hip betekent volgens de laatste trend, modieus, in, up to date, actueel. Soms is retroo hip, maar niet alles wat oud is is retro of vintage en dus hip. Soms is oud gewoon oud. Uit de mode.

Geschiedenis is ook geen nieuws.
Nieuws is wat nu in de krant staat. Wat vorig jaar , of 20 jaar geleden in de krant stond kun jij leuk vinden, maar dat maakt het nog geen nieuws.
Mooi gegoogled. Is natuurlijk wel 1 probleem daarin, wat de ene groepering in de mode kan vinden, is voor de andere groepering afschuwelijk. Hipsters en Studentjes staan toch heel tegenover de Rockers, Goths en aanverwante om maar wat te noemen.

Totdat je 25 en ouder wordt dan maakt het niet meer uit, dan is het gewoon oud tegen jong.

En laten we wel wel wezen waar iedereen het overeens is, is die witte 3/4 legging. Maar ook daar zijn altijd uitzonderingen op de regel voor te vinden, toch ???
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
:yawnee:
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 23:16
98.31% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zeker, fascinerend
Geen hakken, dios mio. o_o
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-08-2017 20:13
Ik zeg niet dat het hip is, ik zeg dat ik het hip vind.
Bizar.
Net zoiets als dat ik zou zeggen dat ik vind dat het stoplicht blauw, paars en zwart licht heeft. En dat ik vind dat wij hier in Spanje wonen en allemaal Grieks praten en dat onze koning John Ronald heet. Dan zeg ik niet dat het zo is, maar dat ik dat vind. Maar dat ga ik dan wel in tiopics zetten : " ik reed door blauw en toen kreeg ik een bekeuring. De agent die me aan hield sprak beroerd Grieks, terwijl we hier toch echt in Spanje wonen, waar John Ronald de koning is. Paars boven , leve de ko-ho-ning . "

Beetje gek wel, he ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
14-08-2017 20:13


En laten we wel wel wezen waar iedereen het overeens is, is die witte 3/4 legging. Maar ook daar zijn altijd uitzonderingen op de regel voor te vinden, toch ???
ik betwijfel het ten zeerste
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
14-08-2017 20:13
Mooi gegoogled. Is natuurlijk wel 1 probleem daarin, wat de ene groepering in de mode kan vinden, is voor de andere groepering afschuwelijk. Hipsters en Studentjes staan toch heel tegenover de Rockers, Goths en aanverwante om maar wat te noemen.

Totdat je 25 en ouder wordt dan maakt het niet meer uit, dan is het gewoon oud tegen jong.

En laten we wel wel wezen waar iedereen het overeens is, is die witte 3/4 legging. Maar ook daar zijn altijd uitzonderingen op de regel voor te vinden, toch ???
Ik ben een goth, en ik weet heel goed dat ik niet hip gekleed ga. Het maakt mij ook niet uit wat een ander van mijn kledingstijl vind.

Hip betekent volgens de laatste mode en ik vind dat de groeperingen die zich kleden naar die bewuste groeperingen nooit hip zouden kunnen zijn aangezien het nooit volgens de laatste gangbare mode is
Alle reacties Link kopieren
Creatievelingen uit de mode industrie. Modeshow anno 2017 en dit vind ik niet hip.


https://youtu.be/cwv3UbwJ2ZA FASHIONCLASH REPORT dag 2
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
14-08-2017 20:25
Ik ben een goth, en ik weet heel goed dat ik niet hip gekleed ga. Het maakt mij ook niet uit wat een ander van mijn kledingstijl vind.

Hip betekent volgens de laatste mode en ik vind dat de groeperingen die zich kleden naar die bewuste groeperingen nooit hip zouden kunnen zijn aangezien het nooit volgens de laatste gangbare mode is


Ik vind het vooral sportief en vlot. Maar jij mag er het jouwe van vinden.

HIP

1) Bij de tijd 2) Bij de tijds 3) Blits 4) Cool 5) De mode volgende 6) Eigentijds 7) Flitsend 8) Gedurfd modieus 9) In de mode 10) Jong modern 11) Modebewust 12) Modern 13) Modern en opvallend 14) Modieus 15) Modieus gekleed 16) Naar de laatste mode 17) Snel 18) Trendy 19) Vlot
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 20:30
2.61% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-08-2017 20:25
Creatievelingen uit de mode industrie. Modeshow anno 2017 en dit vind ik niet hip.


https://youtu.be/cwv3UbwJ2ZA FASHIONCLASH REPORT dag 2
Nee want er zitten geen leggings met spijkerrokjes bij logisch dat JIJ het niet hip vindt
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
14-08-2017 20:29
Ik vind het vooral sportief en vlot. Maar jij mag er het jouwe van vinden.

HIP

1) Bij de tijd 2) Bij de tijds 3) Blits 4) Cool 5) De mode volgende 6) Eigentijds 7) Flitsend 8) Gedurfd modieus 9) In de mode 10) Jong modern 11) Modebewust 12) Modern 13) Modern en opvallend 14) Modieus 15) Modieus gekleed 16) Naar de laatste mode 17) Snel 18) Trendy 19) Vlot
Nou moet ik toch een beetje lachen dat jij spijkerrokjes met legging gedurfd, flitsend, cool, snel en vlot vindt
Modeshows moet je anders zien. Die moet je ook leren kijken. Uitvergrotingen zijn het. Je ziet waar volumes liggen, de roklengtes, de kleuren. En dat wordt subtieler vertaald naar het straatbeeld. Is er geen modeflaters topic ergens?
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
14-08-2017 20:25
Ik ben een goth, en ik weet heel goed dat ik niet hip gekleed ga. Het maakt mij ook niet uit wat een ander van mijn kledingstijl vind.

Hip betekent volgens de laatste mode en ik vind dat de groeperingen die zich kleden naar die bewuste groeperingen nooit hip zouden kunnen zijn aangezien het nooit volgens de laatste gangbare mode is
Klopt maar als ik mij kleed naar de laatste mode, volgens de laatste mode magazines, zal ik er nog niet hip uitzien hoe graag ik dat ook zal willen. Iets met geen rondingen en mijn schouders zijn echt een stuk breder dan mijn heupen.

Wel kan ik dan zo een vrouwentoilet ingaan, want hip gekleed toch dan hahahaha.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
14-08-2017 20:53
Klopt maar als ik mij kleed naar de laatste mode, volgens de laatste mode magazines, zal ik er nog niet hip uitzien hoe graag ik dat ook zal willen. Iets met geen rondingen en mijn schouders zijn echt een stuk breder dan mijn heupen.

Wel kan ik dan zo een vrouwentoilet ingaan, want hip gekleed toch dan hahahaha.
Hahaha ja zeker dan moet het echt lukken om het vrouwen toilet in te gaan.

Hip kleden heeft naar mijn mening niets met je figuur te maken als jij je volgens de laatste mode kleed ben je hip ongeacht je (te)brede schouders
Dit topic heeft een merkwaardige wending genomen.
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef:
14-08-2017 21:01
Dit topic heeft een merkwaardige wending genomen.
yep
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
14-08-2017 20:57
Hahaha ja zeker dan moet het echt lukken om het vrouwen toilet in te gaan.

Hip kleden heeft naar mijn mening niets met je figuur te maken als jij je volgens de laatste mode kleed ben je hip ongeacht je (te)brede schouders
Totdat ik een leuk jurkje aantrek, dan zwabbert het aan de onderkant alle kanten op. Ach heb zelf toch een heel andere smaak. En het vrouwentoilet zo ingaan is vaak genoeg gelukt.
Snap wel waarom de keuze voor een genderneutraal toilet, niet alle vrouwen zijn er blij mee, niet alle mannen zijn er blij mee. En schijnbaar zijn er ook dingen gebeurd (in de states where else) van mannen die zich verkleden als vrouw en dan op het toilet vrouwen en kinderen lastig vallen en meer, helaas.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ginerva schreef:
14-08-2017 21:05
yep
En dat alleen omdat ik een spijkerrok met legging aan had.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
14-08-2017 21:14
En dat alleen omdat ik een spijkerrok met legging aan had.
Kun je nagaan wat voor gevolgen zoiets heeft!
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
14-08-2017 21:20
Kun je nagaan wat voor gevolgen zoiets heeft!
:proud:
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
14-08-2017 21:12
Totdat ik een leuk jurkje aantrek, dan zwabbert het aan de onderkant alle kanten op. Ach heb zelf toch een heel andere smaak. En het vrouwentoilet zo ingaan is vaak genoeg gelukt.
Snap wel waarom de keuze voor een genderneutraal toilet, niet alle vrouwen zijn er blij mee, niet alle mannen zijn er blij mee. En schijnbaar zijn er ook dingen gebeurd (in de states where else) van mannen die zich verkleden als vrouw en dan op het toilet vrouwen en kinderen lastig vallen en meer, helaas.
Genderneutraal toilet is al niet meer hip.
In Duitsland kent men nu cultuursensitieve toiletten (zo noemen ze dat) met toiletten op de juiste wijze richting mekka geplaatst. Etc

Dus als je het over hip wilt hebben. Catch up met de nieuwste trend...
zeefietser1 schreef:
14-08-2017 21:12
Totdat ik een leuk jurkje aantrek, dan zwabbert het aan de onderkant alle kanten op. Ach heb zelf toch een heel andere smaak. En het vrouwentoilet zo ingaan is vaak genoeg gelukt.
Snap wel waarom de keuze voor een genderneutraal toilet, niet alle vrouwen zijn er blij mee, niet alle mannen zijn er blij mee. En schijnbaar zijn er ook dingen gebeurd (in de states where else) van mannen die zich verkleden als vrouw en dan op het toilet vrouwen en kinderen lastig vallen en meer, helaas.
Kijk dan komt de legging toch mooi van pas, dat houd t hele zaakkie bij elkaar.
Fijn dat jij lekker jezelf kan zijn. En lekker aan blijven trekken wat je zelf wilt!
Alle reacties Link kopieren
piera12345 schreef:
14-08-2017 23:58
Genderneutraal toilet is al niet meer hip.
In Duitsland kent men nu cultuursensitieve toiletten (zo noemen ze dat) met toiletten op de juiste wijze richting mekka geplaatst. Etc

Dus als je het over hip wilt hebben. Catch up met de nieuwste trend...

Ach neeeeee toch. @(
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven