Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo shop en kleding

15-08-2017 01:04 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk sinds kort bij een tattoo shop als baliemedewerker.
Ik vind het erg leuk om er te werken, maar ik maak me zorgen om m'n kleding.
Ik draag altijd al het liefst zwart en m'n ouders vonden dat eerst wat minder omdat ik ook wel eens wat kleur moet dragen, maar nu is dat anders, omdat ik bij een tattoo shop werk.
Ik heb een nieuw shirt gekocht van large met veel slijtage plekken en een vage afbeelding van Spider-Man erop.
Ik ben 22 en ik vind dat gewoon zelf heel leuk, maar m'n ouders vinden dat kinderachtig en vinden dat als ik in een tattoo shop werk dat er niet bij passen.
Als ik ze de hele dag niet heb gezien en ze komen laat in de avond thuis beginnen ze meteen over m'n kleding..
Ik snap wel dat ik me soms wat jeugdig kleed, maar als ik me weer wat ouder kleed vinden ze me weer op een oud wijf lijken.. hebben jullie misschien leuke kledingtips wat goed in een tattoo shop past, maar wat niet te jeugdig is en vrouwelijk en niet te ouwelijk. Alvast bedankt😊
anoniem_340963 wijzigde dit bericht op 15-08-2017 01:09
0.25% gewijzigd
Ik zou gaan voor waar jij je prettig in voelt. Heeft je werk opmerkingen over je kleding gemaakt?
Annelleke schreef:
15-08-2017 01:09
Ik zou gaan voor waar jij je prettig in voelt. Heeft je werk opmerkingen over je kleding gemaakt?
Nee ze vinden het zelf denk ik geen probleem, m'n ouders maken zich er meer zorgen over dan ik en m'n collega's. 😅
Je bent 22. Waar bemoeien je ouders zich mee.
Xulta schreef:
15-08-2017 01:11
Nee ze vinden het zelf denk ik geen probleem, m'n ouders maken zich er meer zorgen over dan ik en m'n collega's. 😅
Dan zie ik niet in waarom jij je kledingstijl aan de smaak.van je ouders zou aanpassen. Het spider-man shirt klinkt leuk!
Eh niks van aantrekken. Je ouders zijn waarschijnlijk niet je klanten en dat is de doelgroep waar je je mogelijk wat op aan wil passen.
Annelleke schreef:
15-08-2017 01:18
Dan zie ik niet in waarom jij je kledingstijl aan de smaak.van je ouders zou aanpassen. Het spider-man shirt klinkt leuk!
Thanks!😊
Ik ben er zelf ook blij mee, maar ik heb soms het idee dat mijn ouders heel snel naar kleding kijken en niet naar de persoon zelf, bij mij is dat veel minder als ik iemand aardig vind boeit mij de kleding niet maar ik heb het idee dat mijn ouders daar anders over denken.
MoirenPhae schreef:
15-08-2017 01:15
Je bent 22. Waar bemoeien je ouders zich mee.
Ik ben het met je eens, maar omdat ik nog thuis woon willen ze er heel graag mee bemoeien helaas.. ):
Xulta schreef:
15-08-2017 01:40
Ik ben het met je eens, maar omdat ik nog thuis woon willen ze er heel graag mee bemoeien helaas.. ):
Ga lekker op jezelf wonen ;)
Xulta schreef:
15-08-2017 01:40
Wat precies heeft het thuis wonen daarmee te maken?
What have we done....
Je bent 22. Tijd voor je ouders om aan je kledingkeus te wennen.

Maar goed als je dat niet wil kun je je altijd nog omkleden op je werk naar je Spiderman shirt, en dat weer uitdoen als je naar huis gaat.

Net als sommige refo koters doen op de middelbare school.
Ik neem aan dat je Kat von D kent. Zij is dan wel dik in de 30 maar het lichaam van een 18 jarige. Veel zwart leer en vrouwelijk. Googelen of pinteresten dus maar. en je werkt in een Tatto shop geen advocatenkantoor dusss. En je ouders tja..... altijd vervelend botsingen maar die gaan er nog veel meer komen als je ouder wordt en meer eigen keuzes gaat maken. Sommige ouders moeten hier heel erg aan wennen.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Heb je zelf een tattoo?
Geef bij je ouders aan dat je het heel vervelend vindt dat ze zich bemoeien met je kledingkeuze en dat je er onzeker van wordt. En geef aan dat je het fijn zou vinden als ze in het vervolg jou in je waarde laten m.b.t. je kledingkeuze.

Ze hebben geen probleem met je baan?

Leuke baan trouwens! Wil je zelf ook het vak leren?
Goed advies djengaz om het zo te brengen!
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
djengaz schreef:
15-08-2017 21:57
Geef bij je ouders aan dat je het heel vervelend vindt dat ze zich bemoeien met je kledingkeuze en dat je er onzeker van wordt. En geef aan dat je het fijn zou vinden als ze in het vervolg jou in je waarde laten m.b.t. je kledingkeuze.

Ze hebben geen probleem met je baan?

Leuke baan trouwens! Wil je zelf ook het vak leren?
Bedankt!
ik heb het inderdaad op jouw manier tegen ze gezegd en dat vonden ze ook goed!
ze vinden het erg leuk dat ik er werk, ze hebben zelf ook aardig wat tattoo's en ik ook,
Zou het ook graag willen maar ik ben geen goede tekenaar en ik heb niet zo'n stille hand. 😄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven