Uitgerekend 2e helft April 2018

15-08-2017 10:45 13 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend in de 2e helft van april 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.

Het lijkt me leuk om een tabel aan te maken. Laat even weten of je erin wil. (Moet wel even uitzoeken hoe dat moet) :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk een topic!
Ik ben als het goed is de 23e uitgerekend. Zo graag willen meeschrijven. Tabel lijkt me wel handig, maar heb ook geen idee hoe dat moet.
Wat leuk! Zal straks of morgen eens kijken hoe dat werkt!

Sinds wanneer weet je dat je zwanger bent?
Heb afgelopen zaterdagochtend positief getest. Lijkt alweer zo lang geleden :-P

jij?
Ik zondagochtend! Ben 21 april uitgerekend!
Wat leuk! Ik heb zaterdagochtend positief getest en verwacht ongeveer 21 april uitgerekend te zijn. Door een wisselende cyclus weet ik het niet precies.

Voor mijn vriend en mij is dit ons derde kind. We hebben al 2 zonen van bijna 3 jaar en 1 jaar oud.

Misschien zo'n algemeen account aan maken? Dat je vanuit daar een topic opent met tabel zodat iedereen hem aan kan passen. Dat je niet alleen verantwoordelijk bent op het moment dat je er even geen zin/ tijd/ puf voor hebt?
Er is ook een algemeen topic, waarin mensen zelf hun gegevens in de tabel kunnen zetten. Dat is wellicht wat makkelijker :)

Uitgerekend 16-30 april 2018 (klik)
Wat fijn, bedankt voor het aanmaken! Geen idee wie maar dat is handig!
Maar weer verder in dit topic dan? En dan kijken om zelf zo'n algemeen account en algemeen topic aan te maken?
Ik weet niet of ik dat kan maar gaat me nu ook niet lukken om dat uit te zoeken.
Hoi, even uitleg, omdat het voor jullie natuurlijk ook vervelend is. Het handigst is even een emailadres maken op bv hotmail. Dan daarmee een account maken. Vervolgens gewoon een topic openen. Ik kan de tabelcode maar je sturen als je me even een pb stuurt. Succes!
Dank je wel! Heb ook gereageerd op jouw reactie in het ander topic.

Ik stuur je straks een pb, laat weten als ik dat gedaan heb.
Saga_Röversdotter ik heb je een PB gestuurd via dit account
Ik heb een algemeen topic aangemaakt: viewtopic.php?f=28&t=388664&start=#p27430727

Esther93 en Egeltje10 ik voeg jullie straks meteen toe. Stuur mij een pb dan geef ik jullie het wachtwoord van het algemene account. Dan kunnen jullie straks ook de tabel aanpassen. Code krijg ik nog van Saga, maar het PBen werkt niet helemaal lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven