Oktober 2009

26-01-2009 17:45 421 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wie is er ook zwanger en uitgerekend in oktober 2009.

Zelf ben ik er sinds vanmorgen achter dat ik zwanger ben van mijn derde kindje. Ik heb al een meisje van 5 jaar en een meisje dat met 10 maanden is overleden aan longproblemen.

Vind deze zwangerschap dus heel erg spannend en had eigenlijk volgende week pas een afspraak bij de gyn. Dit omdat mijn laatste zwangerschap door (zwangerschaps)diabetes vrij turbulent verliep en mijn dochtertje heel veel ernstige skeletafwijkingen had. We hadden daarom afgesproken dat we bij een zwangerschapswens eerst bij haar langs zouden komen om het een en ander te bespreken, maar nu al zwanger, dus wie weet kan ze volgende week wel even met een echo kijken.

Ik hoop dat er meer meiden komen schrijven!

Liefs een vlindermama

www.yasminemeijvogel.vlindersite.nl

(Ps post nog effe niet onder eigen naam, wie weet wie er uit mijn familie/kennissenkring allemaal rondneust hier!)

op F5 drukken om tabel te vernieuwen!

Snoopy, wij gaan er vanuit dat het niet erger kan worden dan dochter Maar serieus: haar slechte slapen en pittige karakter zorgde er wel voor dat mijn man dus twijfelde aan wel of niet nog een kindje. Verder is ze een schat hoor, en is ze gek op knuffelen. Ze doet alles gewoon erg uitbundig

Ik heb het ook veel kouder dan anders, vroeg me al af of dat erbij hoorde. Veel plassen ook bekend: vanmiddag ging ik voor ik van mijn werk naar huis ging naar het toilet. Ik pak mijn tas en loop de trap af, moet ik alweer! Ben maar even teruggegaan...

Wij willen wel weten wat het wordt, bij dochter wisten we het ook.

Succes Puck, met het stoppen met roken! Ik ben zelf ooit gestopt met het boek van Allen Carr, hielp mij enorm.

Hebben jullie allemaal al een afspraak gemaakt bij de vk? Ik nog niet, we wonen nu in een andere plaats dan toen ik de vorige keer zwanger was, anders was het makkelijk. Er lijkt niet echt veel keuze te zijn, er zit zo te zien een vk in Noord (maar dat vind ik wat ver, is een km of 8, zit een rivier tussen) en eentje in Zuid (dat is wel vlakbij). Hoewel, ik wil in het ziekenhuis bevallen, moet ik alsnog naar Noord...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hallo meiden.

Weer een nieuwe dag, wat betekend weer een dag verder in de zwangerschap. Volgens mijn bereking ben ik nu 6 weken 4 dagen. En vind het zo knap dat ik dat al die tijd nog geheim heb kunnen houden. Bij mijn vorige zwangerschappen wisten de meeste het al met 5 weken. Even de echo afwachten dan ben ik 9 weken en 3 dagen, dus al aardig op weg naar de 12 weken.

Ik heb nog geen vk afspraak omdat ik onder cobtrole van mijn gyn loopt, doordat mijn vorige zwangerschap de nodige obstakels had met als grootste zorg ons kindje met meerdere ernstige lich.afwijkingen. Door diabetes moet ik in een ziekenhuis met een neonatologie afdeling bevallen omdat ons kindje na de geboorte opgenomen gaat worden en aan een glucose infuus gaat voor een dag of 5 a 6. Dus heb de vk alleen nodig voor de controles als ik na de bevalling naar huis komt en de beeb nog in het ziekenhuis ligt. Daardoor krijg ik geen kraamzorg en dan doet de vk alle controles als pols, temp, hechtingen etc. Dus als ik op de helft ben dan ga ik wel een keer met m'n zwangere vriendin mee en dan vraag ik haar gelijk voor de controles.

Hier echt de hele dag koud en moe, maar niet zo moe dat ik over al zou kunnen slapen. Morgen moet ik 2 nachten de nachtdienst in, dus ik hoop ik wakker kan blijven, hahaha. Nee meestal lukt dat wel, want we zijn nooit alleen.

Wij willen wel weten wat het word. Dat wisten we bij onze laatste dochter ook en dat was zo leuk. We hadden als eerste pakje echt een meiden pakje met een rose mutsje en een lekkere rose cape voor als ze op schoot kwam. Ook de kamer was echt een meiden kamer met vrolijke kleuren, dus ook nu willen we het wel weten, mocht het nu een jongen worden beetje lullig als hij dan gelijk een rose pakje aan krijgt, hahaha.

Mijn gevoel zegt een jongen, al heb ik ook wel zo iets van kan ik dat wel een jongen????? Bij mijn zus en schoonzus zijn er ook alleen maar meiden, dus we zijn gewoon geen jongens gewend. Maar natuurlijk went dat zo, al hoor ik al van een vriendin dat die heel vervelend omhoog plassen enzo, dus daar moeten we dan wel rekening mee houden, hahahaha!!!

Ik las net wat over dorst, is dat ook een zwangerschapskwaaltje? Ik heb ook veel dorst de laatste tijd en erg verkouden, maar dat zal wel door het weer komen denk ik!

Ja ga even wat doen in huis, dochterlief heeft nog een dagje school en dan vakantie! Lekker uitslapen.

Liefs
Hola

Mag ik nog met jullie meeschrijven?

Gisteren voor de 2de keer een test gedaan en voor de 2de keer een licht streepje. In combinatie met pijn in de borsten, vervelend gevoel in de buik, moe en uiteraard het uitblijven van mijn menstruatie, mag ik er vanuit gaan dat ik zwanger ben

Ik ben 36 en voor mij is het de 2de. Ben in december 2007 van mijn mannetje bevallen die nu dus 14 maanden is.

Vorige zwangerschap ging eigenlijk goed. Net zoals nu eerste tijd misselijk. Grote afkeer van hondenvoer (lastig als je 3 honden hebt) en alleen melk hielp.

Heb nog geen afspraken gemaakt. Gaat hier ook ietsje anders allemaal. Woon namelijk in Spanje.

Nou ik ga zo eens jullie verhalen lezen zodat ik jullie een beetje leer kennen.
Welkom Kroko!
Welkom kroko, tuurlijk mag je mee schrijven.

Wanneer denk je dat je uitgerekend bent????
Welkom Kroko. En gefeliciteerd!

Snico; heel veel sterkte en ik duim voor je.

Zo, mijn werkweek is weer voorbij. Gisteren op het werk kon ik al merken dat mijn spijkerbroek niet meer lekker zat. (kantoorbaan). Af en toe heb ik de bovenste knoop maar los gemaakt. Ik heb nog een paar broeken die wat wijder zijn. Dan moet ik die maar gaan dragen.

Vanochtend heb ik wel al mijn eerste positiekleding stuk gekocht. Ik kon het niet laten. Het was een t-shirt voor 5 euro. Die kon ik echt niet laten liggen. Ik zou eigenlijk ook al wel een andere broek willen kopen ,maar daar is het nog veel te vroeg voor.

Ik vind het zo lang duren voordat je eindelijk zeker weet dat alles goed zit. 24-2 wel een afspraak bij de vk, maar de echo krijg ik pas bij 12 weken. Wij willen graag weten wat het gaat worden. De vorige keer wilde alleen mijn man het weten en ik niet. Toen hebben we besloten het niet te vragen. En ik was er van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen. En dat was ook zo.

Maar ja, dan moeten we wachten tot de 20 weken echo. Als ik eerst maar eens het hartje kan zien kloppen, dan ben ik al een heel eind gerustgesteld.

Gisteravond had ik mijn moeder aan de telefoon. Ik sta iedere keer zo op het punt te vertellen. Gek wordt ik ervan. Ook wil ik het graag aan mijn zoon vertellen.

Vanavond komt Moeders voor Moeders langs. Dan moet ik eens kijken hoe ik het ga doen. Want ik wil het toch nog even geheim houden, maar mijn zoon heeft altijd alles heel snel door.

Al met al voel ik me harstikke zwanger en probeer ik van het beste uit te gaan. Hoewel piekeren een soort "hobby"van me is.

Ik zie altijd overal beren op de weg. Komt vast goed.

Groetjes, Cookie
Ik hou het even op 17 oktober.

Leuk om hier mee te schrijven. Heb 2 jaar geleden veel aan het december 2007 topic gehad.

Un beso
He dames!

Loeske, ik hoop dat je bloedverlies snel stopt! Maar gelukkig is het oud bloed, dat kan geen kwaad. Maar zonder is toch fijner! En zo fijn dat je al met 7 weken een echo krijgt! Ik moet dan nog zo'n 3 weken wachten. Maar goed, dan krijgen we als alles goed is meteen een bewegend minimensje te zien (ik probeer er maar een mooie draai aan te geven, ik kan niet wachten! )

Puck, echt goed dat je gaat stoppen met roken! Succes! Wij zullen je steunen!

Juultje, ik hoop voor jullie dat deze baby straks lekker slaapt en niet zoals jullie dochter! Zal wel raar voor jullie zijn dan, maar wel heel lekker! Ik heb dus al een afspraak gemaakt bij de vk, ik zat 2 jaar terug ook bij ze. Ze hebben 2 teams en ze hebben me weer in hetzelfde team geplaatst, wel logisch, maar erg leuk om ze weer te zien! Hier is trouwens maar 1 verloskundigenpraktijk, lekker makkelijk .

Vlindermama, zo denk ik ook hoor, elke dag is weer een dag verder in de zwangerschap. En het geheim houden gaat hier ook goed, eigenlijk gaat het me nog best makkelijk af.

Is het al zeker dat je kindje straks aan de glucose moet? Of kan het zijn dat de bloedwaarden zo goed zijn dat het niet of maar heel kort hoeft?

Kroko, gefeliciteerd! En wat leuk, ook een decembermama net als ik, ik heb je naam wel eens voorbij zien komen, ik las weleens mee. Vond het nu toch wel leuk om met een topic mee te schrijven. Op welke datum is je zoontje geboren? Mijn dochter is van 30 december, ik was 23 december uitgerekend.

Hahaha, gelukkig hoef je het hondenvoer niet te eten , dat scheelt!

Cookie, jij moet natuurlijk weer positiekleding gaan kopen, ik heb op zolder nog 2 vuilniszakken liggen met genoeg kleding. Ik hoop wel dat alles past, ben nu een paar kilootjes zwaarder, maar hoop voorlopig ook nog niet aan te komen en dan past het hopelijk. En jij had dus gelijk dat je een jongen kreeg, ik dus niet . Maakt me ook helemaal niets uit. Wil het allerliefst een gezond kindje.

Lastig hoor dat je zoontje alles snel doorheeft. Misschien kan je het hem al wel vertellen maar ook uitleggen dat jullie wel nog moeten afwachten of de baby goed groeit ofzo? Over een paar maanden wil ik mijn dochter wel gaan uitleggen dat er een baby in mama's buik zit, maar ze zal het nog niet echt snappen. Maar misschien met blijven herhalen wel. Lijkt me zo leuk als ze het echt snapt en kusjes op mijn buik geeft enzo .

Dochter ligt net op bed en ik ga zo wat eten, heb alleen maar een mandarijn op vanochtend...

Leuk om te lezen trouwens dat iedereen waarschijnlijk wel wil weten wat het wordt. Lijkt me op zich ook wel leuk, eens kijken tegen die tijd wat vriend wil. Maar het maakt me niet zoveel uit, wel of niet weten.

En iedereen heeft wel zo'n beetje dezelfde kwaaltjes, blijkbaar hoort dorst er dus ook wel bij. Ik ben gelukkig nog niet moe en ook de misselijkheid is bijna helemaal weg, maar het was al niet veel. Ga me dan toch weer een beetje zorgen maken, maar moet eigenlijk gewoon maar blij zijn dat ik me goed voel. En hopelijk blijft dat zo, is altijd maar afwachten.

Liefs,

Snoopy

(tabel is weer bijgewerkt)
Kroko, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leuk hoor, weer bijna gelijktijdig zwanger. Ik zal hier af en toe wel even meespieken om te kijken hoe het met je gaat.

Even voor de rest hier: Kroko is een bekende van het december 2007-topic waar we gelijktijdig zwanger waren. Nu schelen we slechts een maand.
Snico, ik duim voor je! Misschien inderdaad toch fijner als je eerder terecht kunt, deze onzekerheid lijkt me slopend...

Kroko, welkom! We lijken op dezelfde dag uitgerekend te zijn (ik houd ook nog een slag om de arm, cyclus was niet helemaal regelmatig).

Watertje, wat heerlijk van je echo! Ik heb zo'n zin in 17 maart wanneer het voor mij zo ver zal zijn. Nog bijna vijf weken wachten dus...

quote:puck80 schreef op 11 februari 2009 @ 19:17:

ben niet zo'n ochtendmens haha, zal straks nog wennen worden.Groetjes

Hoeft niet hoor Puck! Ik was verbijsterd toen bleek dat onze dochter direct doorsliep (letterlijk vanaf nacht 1) en ook niet heel vroeg kwam 's ochtends! We hebben regelmatig kunnen uitslapen tot 10.00 uur en ze werd eigenlijk nooit voor half negen wakker. Oké, het is niet hetzelfde als na een avond/nachtdienst tot 12.00 in bed te liggen (wat ik dus vaak deed) maar toch. Ze is nu iets matineuzer: wordt doorgaans tussen half 8 en 8 wakker, vind ik nog steeds heel acceptabel hoor! Maar ik ben een echt avondmens dus een beetje wennen was het sowieso wel, want ja, je gaat ook niet opeens veel eerder naar bed...

Snoopy: ik moet ook veel plassen en heb veel dorst/droge mond! Zelfs mijn mondhoeken zijn wat gebarsten (heb ik anders nooit last van, ook niet in mijn vorige zwangerschap, maar het zal wel betekenen dat ik meer moet gaan drinken). Ik geloof er op zich wel in dat het lichaam aangeeft wat het nodig is. De vorige keer had ik enorme behoefte aan vanillepudding en custardpudding. Nu eet ik weinig zuivel dus ik zag dat echt als een teken dat ik meer melkproducten moest gaan eten.

En wij willen heel graag weten of het een jongetje of een meisje wordt! De vorige keer wisten we vanaf de 20-wekenecho dat het een meisje werd en dat is ons goed bevallen. Het maakte het voor ons concreter om over "zij" en "haar" te spreken. En ook het inrichten van de babykamer en het kopen van kleertjes kon een stuk gerichter. Niet dat we van die roze-types zijn hoor (helemaal niet zelfs, vooral mijn man niet ) maar ik vond het wel prettig om niet alles neutraal te hoeven houden. Ik kan me overigens ook goed voorstellen dat mensen het niet willen weten, want het verrassingselement heeft natuurlijk ook wel wat.

Mij is ooit voorspeld dat ik drie kinderen zou krijgen, waaronder twee jongens. Ik heb toen hartelijk gelachen want wilde toen absoluut geen kinderen en kon me niet voorstellen dat dat ooit zou veranderen. Maar goed, we zullen zien! Voor hetzelfde geld ben ik nu zwanger van een jongenstweeling zodat de voorspelling toch nog uitkomt
Nou daar gaan we. Ben er eens lekker voor gaan zitten. Ben echt zo afwezig de afgelopen dagen. Moet echt even aan het idee wennen. Slaat nergens op, want we waren er sinds okt vorig jaar al uit, maar toch even wennen.

Snoopy leuk dat we dus eigenlijk weer samen op het forum zitten. Mijn ventje was 8 december uitgerekend en kwam netjes op 9 dec.

Die van mij zal er dus ook niet zo veel van begrijpen dat er eentje bijkomt.

Ook wij willen weer weten wat het gaat worden. Is hier ook heel gebruikelijk. Ze vertellen hier zelfs de naam al. Meestal vernoemd naar papa of mama dus dat is makkelijk. Ik wacht nog met de naam. Je kan iemand pas voorstellen als ie er is toch? Bij de vorige hadden we een werknaam. Was eigenlijk best handig.

Puck super dat je gaat stoppen met roken. Gewoon doen en niet te veel bij nadenken. De meeste sigaretten die je rookt heb je echt niet "nodig" en zijn alleen maar een soort bezigheidstherapie. Dit is natuurlijk ook wel een goede reden om te stoppen.

Vlindermama moeilijk hè om je mond te houden. Zou het graag willen vertellen, maar het is eigenlijk nog te vroeg. Ben alleen bang dat ik weer snel heeeeeel groot ga worden. Dus dan moet het wel. Bij de vorige dachten veel mensen in augustus al dat ik moest bevallen

Zit alleen met mijn ouders. Die komen morgen hier aan. Denk dat ik het ze toch ga vertellen hoe vroeg het ook is. Zo vaak zie ik ze niet en wil het toch graag persoonlijk doen.

Snico wat een rotverhaal en zuur die twijfel. ook vanuit hier heel veel sterkte!

Cookie je bent er al snel bij met de kleding. ik hoop het nog even uit te stellen, maar naast de doos van zolder ga ik ook zeker wat nieuws scoren. Poeh hoogzwanger in de zomer! Iemand nog een leuk idee voor badkleding?

Milagro ik hou het inderdaad op 17 okt. Heb maar een korte cyclus en dit is wat de verschillende sites aangeven. Wat heerlijk zo´n doorslapertje. Kan je toch af en toe nog even bijtanken. Ook hier is ooit voorspeld dat ik 2 jongens zou krijgen. De 1ste is er al dus wie weet. Volgens de chinese geboortekalender zou het een meisje moeten worden (ja je doet rare dingen als je weet dat je zwanger bent

Nou even tot zo ver

Un beso
Kroko, welkom en gefeliciteerd!

Ik had ook 2 keer een licht streepje, toch wat minder overtuigend dan zo'n dikke streep he?

Loeske, hoe is het, nog oud bloed gehad of is het gestopt?

Snico, hoe gaat het met jou?

Vlindermama, mijn dochter moest ook aan de glucose toen ze geboren was, ze kon het niet zelf goed houden, waarschijnlijk wegens erg zware bevalling en ze was ook best groot (4270 gram). We hebben 5 dagen in het ziekenhuis gelegen, wel allebei op een andere verdieping helaas.

Wij hebben de vorige keer ook aan iedereen verteld dat we een dochter kregen, maar de naam niet. Die wisten wij zelf ook pas met 35 weken...

Leuk dat je al iets gekocht hebt, Cookie! Ik heb gisteren mijn kast even uitgemest en heb nog wel wat dingetjes nodig, maar dat komt nog wel. Heb vandaag wel even gekwijld bij een babymutje op simply colors.
Net tijdens de lunchpauze had ik het even over mijn dochter met collega's (dat ze graag de aandacht wil van ons), waarop een collega zei: tijd voor een broertje of zusje! Ik een kop als een boei, ik heb verder wijselijk mijn mond gehouden. Ze zullen nu misschien wel iets vermoeden...
Wij zijn er sinds gisteravond achter dat ik zwanger ben!

Moet de huisarts nog bellen en alles het is nog heel pril. Als ik kijk naar dag 1 laatste ongesteldheid + 40 weken dan zou ik op 20 oktober uitkomen. Maar ik was bezig met ovulatie testjes en weet dat mijn ei nogal laat in de maand was, denk door de griep. Dus kan ook begin November zijn als alles goed gaat natuurlijk.

Anyway ik kwam me vast eventje melden als mogelijke Oktober-mamma, maar kom me nog wel even uitgebrieder voortstelen ook hoor. Zit illigaal te forummen dus ga weer wat werk (proberen te) doen. :-)
DoubleDutch: Gefeliciteerd! Wordt dit de 1e?

Juultje: ja, dat zijn lastige momenten. Dan heb je inderdaad het idee dat je lichaamstaal het al verraad. Maar misschien hebben ze niets door.

Ik moet alles weer aanschaffen, dus ook positekleding.

We hebben helemaal niet meer. Maar dat is toch ook wel weer leuk.

Gisteravond had ik om 9 uur een afspraak met Moeders voor Moeders. Gaat om 8 uur de bel! En ja hoor stond ze al voor de deur. Mijn zoon gaat normaal om half negen naar bed, dus negen uur was een mooie tijd. Mijn man reageerde gelukkig heel allert door met mijn zoon gelijk naar boven te gaan. Hij had tegen hem gezegd dat ik onderzocht moest worden. Hij kon zo gauw niets verzinnen.

Ik heb met Moeders voor Moeders af kunnen spreken dat ik de flessen niet hoef buiten te zetten. De chauffeur komt op een dag dat ik niet werk en mijn zoon al naar school. En hij belt dan aan. Dus voorlopig goed geregeld.
Hoi Dames,

Zo he, 1 dag niet op viva geweest en gelijk een heleboel bij te lezen! Leuk dat het iedereen goed gaat.

Snico, ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat?

Cookie dus jij hebt al kunnen scoren? Fijn toch, shirten kun je altijd gebruiken ja.

En mooi dat je de plasflessen niet buiten bij de deur hoeft te zetten.

Double Dutch welkom hier!

Milagro, zo'n baby moet ik hebben de nacht doorslapen en tot 10u uitslapen heerlijk. Ach van je eigen kind kun je veel hebben he als het andersom zou zijn.

Vandaag met mijn zusje naar de gyn geweest voor controle. Kreeg ze een knetter van een epilepsieaanval!! Ze heeft dus niks van de echo meegekregen! De gyn had ook weing geduld met haar; ze was nog helemaal niet bij toen ze de echo kreeg, raar hoor.

Gelukkig is met de baby alles goed, hij was flink aan het showen!! Mooi hoor.

De vrouw van mijn neef was ook zwanger; toen ze afgelopen week voor de termijnecho kwamen bleek het vruchtje niet meer te leven, pff wat erg. Wordt je toch harstikke onzeker van hoor.

Beetje rare dag gehad hoor vandaag.

Maar wordt weer vrolijk van de oktobermama's op het forum!!

Gr Puck
VAKANTIE!!!

Zo lekker, ben echt moe dus kan ik slapen zolang ik wil de komende week. Vandaag had ik voor het eerst geen bloed meer, hopelijk blijft het zo. Ben wel steeds vaker misselijk. Vooral s'ochtends en gedurende de dag heb ik van die vlagen. Gelukkig hoef ik niet over te geven. Normaal drink ik altijd veel water op een dag, nu krijg ik het bijna niet weg. Das wel minder omdat mijn lichaam aan meer water gewend is. Probeer dus maar andere dingen te drinken en als ik merk dat ik het wel makkelijk weg krijg, drink ik gelijk 2 glazen. Komende donderdag mag ik al naar de verloskundige voor een echo. We zijn zo benieuwd, echt spannend of het hartje al klopt. Ik mag al om 8.00 uur, lekker op tijd dus. Scheelt weer!

Hoe is het met jullie? Snico? Hoe voel je je?

DoubleDutch: welkom!

Fijn weekend!

Groetjes Loeske

6 weken en 2 dagen
hi girlz....

Hier spreekt een verwarde snico .

ondertussen ben ik t spoor een beetje bijster. Ik denk dat julllie nu wel weten welke kant weer opgaat. Inderdaad, t is weer gestopt. Snappen jullie t nou nog? Ik ondertussen niet meer. Ik heb vanmorgen de huisarts en de verloskundige nog gesproken en alletwee waren ze, na mijn verhaal, er nog niet van overtuigd dat de mk nu een feit was. Volgens hun kon t ook nog steeds niets ernstigs te zijn... T had volgens beiden ook niet veel nut om de echo te vervroegen, ik ben nog zo kort zwanger dat er nu nog niet zo veel te zien zou zijn. De huisarts was nog steeds 'gematigd positief". Dus ondertussen ben ik nog niet veel wijzer. Ik denk wel, dat als ik gewoon wél zwanger blijk te zijn, dat dit wel een kind is met karakter
Ach Snico, wat heftig voor jullie zeg! Onvoorstelbaar en zo balen ook dat je 'gewoon' tot woensdag moet wachten voor je echo! Hou je vast aan het beetje hoop, als de arts en verloskundige het nog niet opgeven, mag jij dat ook niet doen! Dikke knuffel en we duimen met je mee!
Hallo dames, mag ik meeschrijven? Ik schrijf al met Snoopy op een borstvoedingsforum en zij tipte mij op dit topic.

Ik weet sinds eergisteren dat ik zwanger ben van de tweede. Geheel onverwacht, maar zeer gewenst! Ik ben de 20e uitgerekend, een ruime week nadat mijn zoontje 2 wordt. Een drukke maand dus. Ik heb trouwens sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Maar ik zou nog een jongen erbij ook heel leuk vinden. Ach.... als het maar een gezond kindje is, dat is het belangrijkste.

Op 2 maart mag ik al bij de vk langs, dat doen ze bij onze praktijk altijd vroeg. Kan ik me al ergens op verheugen. En oh ja, ook mijzelf weer aangemeld voor Moeders voor Moeders. Lekker weer die stinkende chemische flessen in het toilet!

Oh ja, ik ben trouwens 30 jaar (nog maar een maandje).
Jeetje Snico, wat vervelend dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent. Ik duim nog even door voor je hoor.

DoubleDutch, gefeliciteerd! Is het je eerste kindje?

Hmm, Cookie, mijn collega noemde zelf dat ik een rood hoofd kreeg... maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze al een zwangerschap vermoedt. We zien het wel.

Handig dat je de flessen voor MvM niet buiten hoeft te zetten, dan kun je het in ieder geval nog even stil houden.

Wat een hork van een gyn dan, Puck! Is ze vanwege de epilepsie onder controle bij de gyn? Mooi dat de echo goed was. Weet je zus al dat jij ook zwanger bent?

Loeske, fijn dat je geen bloed meer had. En al bijna de echo, leuk!

Ik ga maandag ook maar eens bellen met de vk, dan ben ik 5 weken en wordt het weer een beetje echter.
Hoera weer iemand erbij! Welkom appeltje en gefeliciteerd met je zwangerschap! Grappig trouwens dat er zoveel dames zijn die al een kindje hebben.
Gefeliciteerd Appeltje!

Ik heb het gevoel dat wij een jongetje krijgen, maar dat gevoel heb ik al heel lang, dat ons 2e kind een jongen zal zijn. Hetzelfd had ik bij mijn dochter, maar dan dus andersom en dat had ik dus goed. Ik ben benieuwd of het nu weer zo is! Wel lastig met de naam, de jongensnaam vonden we vorige keer het moeilijkst, ik denk ook niet we die nu zouden gebruiken.
quote:loeske schreef op 13 februari 2009 @ 20:44:

Hoera weer iemand erbij! Welkom appeltje en gefeliciteerd met je zwangerschap! Grappig trouwens dat er zoveel dames zijn die al een kindje hebben.Dat viel mij ook al op! Mijn vorige zwangerschap was het voor de meesten het eerste kindje (M-06-topic, schrijf ik nog steeds).
Ha meiden,

Mag ik meeschrijven? Ik weet sinds een klein weekje dat ik zwanger ben van onze eerste. Ben 25 jaar, uitgerekend op 14-10, heb op 4-3 een afspraak bij de vk, op 23-3 krijgen we de eerste echo (pfffft, wat duurt dat nog lang). Dat zijn volgend mij alle gegevens voor de tabel .

Wat balen, Snico en Anastacia. Dat zet je er toch weer even bij stil dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is. Leef met jullie mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven