Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Dit moet hem gaan worden hoor! Duim heeeeel hard voor je mee!
Flip: Zullen we ''afspreken'' dat het 'em gaat worden? Blij dat je weer een cyclus hebt en ik hoop voorlopig de laatste menstruatie :high5:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
:heart: :redrose:
Wauw Flip wat een prachtcyclus heb je toch! Blij voor je dat je deze ronde gelijk weer kan beginnen.

Ik duim voor je en stuur alle klavertjes4 naar je toe, wat extra geluk voor jullie!
Fijn dat het zo relatief snel weer door kan gaan. Ik zend ook een hoop positieve gedachten jouw kant op :redrose:
Goh, Flipje, wat een mooie cyclus!!
Fijn dat je weer kunt starten. En knap dat jullie de moed hebben om door te gaan.
Heeeeeeel veel duimendraaien vanaf hier!!
Ik duim mee hoor!
Ik duim ook weer mee :thumbsup:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh Flipje, wat fijn dat je weer verder kan. Ik hoop het zooo voor jullie!!
Nog 1,5 week Flip. Wat mega spannend zeg.
@flipje ook ik ga hard voor jullie duimen!
Meisje meisje, wat een kracht heb jij! Vol goede moed er tegenaan.

Kunnen we je allemaal een beetje geluk toesturen? Kaarsjes voor je branden?

Ik ga heel eeg hard voor jullie hopen en duimen!!! Zet m op!
Ik heb je vorige post gelezen en hier alle reacties... wat ontzettend heftig allemaal, en dat is nog veel de zacht uitgedrukt.

Wil je vanuit hier alle kracht en liefde toewensen en ga heel hard voor je duimen dat deze laatste Cryo blijkft plakken en doet wat die moet doen!

Dikke knuf :hug:
Ik duim ook weer mee Flipje!! Goooo cryo!!!! :cheer: :cheer2: :cheer2: :jump:
Mijn duimen draaien voor iedereen die het nodig heeft!
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Nog een paar dagen Flip, hoe gaat het?

Vanessa hoe gaat het met jou?
Nog 2 nachtjes! Wat spannend, hoop dat jullie gelijk verder kunnen, zonder stom vocht of wat dan ook.

Cookie84, wel goed. 31-8 weten we meer.
Succes vandaag Flipje!! Hoop op goed nieuws van je baarmoederslijmvlies ;).
Echo was wel oké. Bms was 6,6 mm, niet echt dik maar net genoeg.
Follikel nog ietsje te klein (15-16 mm) dus niet vanavond maar morgenavond de ovitrelle injectie en dan 23/8 (als het ontdooien goed gaat) de terugplaatsing.
flipje2 schreef:
16-08-2017 13:11
Echo was wel oké. Bms was 6,6 mm, niet echt dik maar net genoeg.
Follikel nog ietsje te klein (15-16 mm) dus niet vanavond maar morgenavond de ovitrelle injectie en dan 23/8 (als het ontdooien goed gaat) de terugplaatsing.
Spannende tijd weer.
Spannend Flip!
Spannend flip, ik duim voor jullie
.
Spannend weer! Ik duim voor je. Groeit je Bms nog vanaf nu tot de 23ste?
rianne323 schreef:
16-08-2017 14:37
Spannend weer! Ik duim voor je. Groeit je Bms nog vanaf nu tot de 23ste?
Nee, groeit na de eisprong niet meer zoveel. Maar het groeit sowieso nog 1,5 dag door tot aan de injectie, dus dat zal wel voldoende zijn.
Spannend weer flipje....brand een kaarsje voor je :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven