Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 16 augustus 2017 om 23:07
Iedere TO die wil scheiden of advies vraagt is niet ''positief'' over zijn wederhelft" ._Marana_ schreef: ↑16-08-2017 22:52Ze was niet heel erg positief over haar man, ik neem aan dat ze liever niet had dat hij dit onder ogen kreeg. Of familie van hem. Maar dat is speculatie van mijn kant. Ik vind het wel heel erg jammer, dit soort acties weerhouden me wel van persoonlijke zaken vertellen.
Wat is er allemaal gegumd in het mod-topic?
Zo erg was het niet eens.
Ik zag echt geen ene reden om dit topic te verwijderen i.v.m privacy, er stond totaal niets in wat zou kunnen herleiden naar deze specifieke TO behalve als dat ze bekend was bij de meeste incrowd hier.
Dus waarom verwijderd dan ?
Gegumd is precies deze vraag .
Ik krijg bij dit soort zaken altijd achterdochtige gedachtes erbij als iets verwijderd wordt.
woensdag 16 augustus 2017 om 23:09
Ik zou het doen ( doe ik ook evt)
Je bent zelf een theepot
woensdag 16 augustus 2017 om 23:10
Ja haar!
woensdag 16 augustus 2017 om 23:20
woensdag 16 augustus 2017 om 23:23
Dat meisje heeft een naam! Geen twijfel over mogelijk wat mij betreft.MoirenPhae schreef: ↑16-08-2017 23:20Nee, dit verzin je zelf.
Ik vind het respectloos. Dat meisje heeft een naam en als je dan ergens vanuit het niets aan haar refereert noem je haar bij naam en niet slechts haar.
woensdag 16 augustus 2017 om 23:27
Het enige dat telt zijn de overwegingen van de TO zelf. Wat jij of ik of de paus ervan vinden doet er niet toe. We zullen toch nooit weten wat er allemaal speelt. En het gaat ons niets aan, ook nog eens.Mother_Earth schreef: ↑16-08-2017 23:07Iedere TO die wil scheiden of advies vraagt is niet ''positief'' over zijn wederhelft" .
Zo erg was het niet eens.
Ik zag echt geen ene reden om dit topic te verwijderen i.v.m privacy, er stond totaal niets in wat zou kunnen herleiden naar deze specifieke TO behalve als dat ze bekend was bij de meeste incrowd hier.
Dus waarom verwijderd dan ?
Gegumd is precies deze vraag .
Ik krijg bij dit soort zaken altijd achterdochtige gedachtes erbij als iets verwijderd wordt.
woensdag 16 augustus 2017 om 23:31
Ik ben het eigenlijk, gewoon, met je eens! Dance!MoirenPhae schreef: ↑16-08-2017 23:04Ik heb maar een topic geopend. Best een belangrijk iets natuurlijk.
woensdag 16 augustus 2017 om 23:34
woensdag 16 augustus 2017 om 23:52
Daar gaat het toch niet om.
Het gaat erom dat er niets geks instond om het zo te verwijderen wat niet ook op heel veel anderen van toepassing zou kunnen zijn.
TO komt hier al jaren dus weet ook wat het inhoudt om een topic te openen, juist dit speelt ook een grote rol, het was geen beginneling die niet wist wat ze deed.
Het gaat me meer om waarom het besluit van de mods tot verwijderen van deze terwijl men anders zo streng is op het leeghalen van Topics.
ik vond/vind het vreemd en stel daar mijn vraagtekens bij.
donderdag 17 augustus 2017 om 08:13
donderdag 17 augustus 2017 om 08:49
@ Marana wat zit je nu te zeuren dat ik zeur
Daar is dit topic toch voor, om na te praten ( zeuren ) over wat er gebeurd op het forum.
Laat me lekker zeuren dan over iets wat in mijn ogen vreemd over kwam om juist dat topic te verwijderen.
Als niemand meer reageert op mijn ''gezeur'' dan is het ook zo afgelopen he
Daar is dit topic toch voor, om na te praten ( zeuren ) over wat er gebeurd op het forum.
Laat me lekker zeuren dan over iets wat in mijn ogen vreemd over kwam om juist dat topic te verwijderen.
Als niemand meer reageert op mijn ''gezeur'' dan is het ook zo afgelopen he
donderdag 17 augustus 2017 om 09:16
Bijzondere redenatie.Mother_Earth schreef: ↑17-08-2017 08:49@ Marana wat zit je nu te zeuren dat ik zeur![]()
Als niemand meer reageert op mijn ''gezeur'' dan is het ook zo afgelopen he![]()