***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Super Swis! Wat een goed nieuws!
Wat een goed nieuws Swiss !
Wat een fijn nieuws Swiss, helemaal super.
Fijn swiss, in elk geval een plan van aanpak dat goed voelt en helemaal geweldig dat dat stukje weefsel niks was!

Hier toch nu een jongetje met verhoging. 38.1. Hopelijk alleen maar wat reaktie op gister.

Ben traktaties aan het maken voor de groep op het kdv van Noah. Wat een ramp zeg! Wilde langevingers dopen in gesmolten witte chocola en dan dopen in de blauwe muisjes, maar het stolt helemaal niet goed, alle muisjes vallen ervanaf. Ik plak van top tot teen en ik baal ervan!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
he Swiss wat een goed nieuws!! Ben er blij van! Misschien een idee als je toch door de PET scan moet; deze is er ook in Amsterdam en Groninggen. Als je erg lang moet wachten is het misschien het overwegen waard om het in Nederland te doen?

Ik moest destijds voor de PET scan naar Groningen vandaar dat ik het weet!

Witchke; leuke cadeaus hoor! Ik weet nog niet wat ik voor Luna ga kopen. Zit te denken aan een konijnenhok (met konijn natuurlijk) of/en een glijbaan voor achterthuis.

DN; wat fijn dat het alweer zo goed gaat met Noah! Hoe gaat het met jou?

Lara viel het mee met je schoonouders?

Ik zet even wat nieuws op Hyves. Doe het liever niet hier ivm herkenbaarheid!
Wat een geweldig nieuws Swissie! Idd een heel goede manier om het weekend in te gaan!

Wat heerlijk Dropneus, je verlof is ingegaan!! Fijn, fijn! Je was er ook echt aan toe toch?

Ik heb ook een weekje vakantie, heerlijk hoor! Heb 2 dagen ingepland om aan knufenco te werken de rest van de week leuke dingen met de jongens doen (moet nog bedenken wat allemaal maar dat komt wel goed!)

Iemand een goede tip tegen met eten gooiende / smijtende jongetjes? Ole gaat dus met zijn eten gooien zodra hij genoeg heeft gehad of het niet lekker vindt. Hij pakt dan een hand met eten en smijt het op de grond en soms schuift hij gewoon zijn hele bord van tafel. Heel vervelend. Hij doet dit nu al een tijdje en we weten niet hoe het op te lossen (heeft Kaj nooit gedaan). Iemand ervaring?

Trouwens bedankt voor jullie bestelling.. heel lief...

Rommelt het al Draakje??? Het komt nu wel heel dichtbij he!

Leuke traktatie trouwens, maar hoe ga je dat goed houden als het nog een week duurt?
Chance dank je voor het meedenken. Mijn dermatoloog wil nu deze biopsie afwachten. Als daar iets uitkomt doen we direct een PET-scan (het kan hier in het ziekenhuis binnen 4 dagen), als dit allemaal goed is wachten we nog even met de PET-scan tot alles een beetje rustiger is.

Ik heb nog een lymf-klier die ik even wil laten onderzoeken (onder mijn kaak), maar die laat ik nu meteen met de echo onderzoeken.

DN, voel je al wat aankomen dat je nu traktaties aan het maken bent? Leuk hoor, lange vingers met muisjes, schattig.

Lara, hoe was het met je schoonouders?

Ik ga lekker ff een filmpje of serie kijken, man is uit en Finn ligt in bed.

Heb trouwens ook een goede studie-dag gehad, ben helemaal trots op mezelf.
Swissie; oke, heb ik niet goed gelezen. Ik meende dat de wachttijd voor de scan lang was vandaar. wanneer heb je de echo?

Kijken jullie even op hyves?/
!!Duodriewieler!!!!

Check dit!! Het verjaardags kado voor de 2 muisjes!!

Swiss heerlijk nieuws
Oeh, Oeh, zeer spannend nieuws over Chance op hyves.. allemaal meteen kijken!!!!!!!!!!

Geweldig die duodriewieler Framboos, hoe vind je zoiets toch?

Chance, als het goed is heb ik de echo en de biopsie ergens over een week. Die radioloog is komende week op vakantie, maar daarna kan ik terecht.

Hopenlijk krijg ik de resultaten dan ook weer zo snel, weet ik tenminsten wat het is. Stom, ik heb die zwelling nu al maanden en begin me er nu zorgen om te maken, omdat hij zich er zorgen over maakt. Maar ja, hopenlijk is ook dat gewoon niks ergs.
Fachat, ff een vraagje over die slabbertjes. Zijn die lang of kort? Finn krijgt op de creche altijd lange slabbertjes, waar hij zeg maar zijn bordje op zet. Dat vind ik eigenlijk best handig.

Ik vind je slabbertjes erg leuk, en wil er zeker 2 van je bestellen (stoer hier in CH met een boerenbont slabbertje). Maar kan je ze dus een beetje lang maken?

Ik ga maar naar bed, ben wel uitgekeken, neem mijn boek nog maar even mee. Eerst ff sleutel voor man neerleggen, anders wordt ik wakkergebeld.
Kan ze zo lang maken als je wilt Swissie! Meet maar even op hoe lang je ze wilt hebben, dan ga ik voor je aan de slag, laat me ook even weten wel print je wilt, heb meerdere boerenbont prints nl!!

Vond deze ooit, vond hem erg grappig, voor de messy eater!

hahahahahha geweldig!

Zal ff meten welke maat fijn is, dank je. Er is geen haast bij hoor, duurt toch wel weer even voordat we in NL zijn, namelijk eind maart. Leuk, ik heb een aantal dingen, dus kan ik het mooi samen bestellen. Voor mij zijn de kosten voor geld overmaken iets van EUR 5, dus het is wel handig als ik een aantal dingen samen kan nemen.
Jeetje Chance, wat een leuke berichtje op Hyves!!!! ik word er helemaal blij van.

Swiss, hoe voel je je? Ben je er erg veel mee bezig of kun je wel wat ontspannen?

DN: alles rustig? heb je wel een 06-nummer van ons in je telefoon? We willen natuurlijk zsm op de hoogte worden gesteld!!

Fachat: ik zou gewoon direct het eten weghalen als hij ermee wil gaan spelen. Aan tafel eet je, of je wacht tot de anderen klaar zijn, maar er wordt niet gespeeld. Maarja, ik weet niet hoe jij daar in staat. Wel lastig hoor!

Tsja, schoonouders waren hier een kwartier te vroeg.. Irritant. Vervolgens wilden ze chinees bestellen, terwijl ik toch echt boodschappen had gedaan (maar idd niet gekookt) en moesten ze ineens vroeg weg (heel gek, net toen Puk moest slapen).

Ik heb gezegd dat ik het dan even niet wist en ze het maar met vriend moesten regelen. Hij is dus vroeg naar huis gegaan met eten. Beetje zonde van mijn tijd en mijn boodschappen, maar ok. Ik heb een leuke avond met vriendinnetje gehad en ga er maar niet meer over nadenken.

ik heb wel mijn leuke FP-bus gekregen van Framboosje! Puk was heel blij (en ik dus ook).

Bedtijd!
Goedemorgen,nog niks geen gerommel hier. Ik hoopte eigenlijk dat t niet zo lang meer duurt, vandaar de tractaties. Maar als t over een paar dagen nog niet is, dan maak ik ze opnieuw, heb nu geoefend

Ze liggen trouwens in een luchtdichte doos, dus blijft wel ff goed.

Leuk dat Puk zo blij is met zijn bus!

Oh ja, zal jouw nr in mijn mob zetten Laar! Wat zijn jouw schoonouders irritant zeg! Alles precies anders willen doen dan jij gepland hebt. Wat vind vriend ervan? Of ziet ie dat niet? Gelukkig had je een leuke avond met vriendinnetje.

Hahaha, geweldige slab. Kan ik hier wel gebruiken met onze smeerpoets.

Hier een pieperig jongetje die zich niet heel geweldig voelt helaas en dat ook duidelijk laat merken. Zo maar ff temperaturen.
Lara, ben ik het helemaal mee eens hoor en dat doen we dan ook zodra Ole daar mee begint. Zodra hij iets op de grond gooit halen we zijn bordje direct weg (lastig is dat hij dat helemaal niet erg vindt). Alleen even later proberen we het dan wel opnieuw, ik wil toch dat hij iets eet. Kleine Ole-vingertje zijn nu eenmaal heel snel!

Trouwens fachatman heeft een nieuwe baan en hij is echt heel blij, hij deed de afgelopen maanden werk wat hij eigenlijk helemaal niet leuk vond, nu heeft hij werk gevonden in de theatertechniek waar zijn hart ligt. Heel fijn dus! Grote nadeel is alleen dat de grootste druk in de zomerperiode ligt (kan dus maar 2 weken vakantie opnemen dan) en hij ook niet altijd tijdig naar huis kan as een klus nog niet af is. Nou ja we zien wel hoe het loopt.

En heeft Noah koorts Draakje?

Poeh wat een gedoe met je schoonouders Lara! Meer dan het klangs je heen laten gaan kan je idd niet echt doen.. jammer hoor!
Goedenmorgen.

Fijn dat je een gezellige avond had Lara, vergeet die schoonouders idd maar zo snel mogelijk. Sommige mensen zijn gewoon altijd moeilijk.

Ik ben er eerlijk gezegd wel veel mee bezig hoor, vooral omdat de dokter er nu ineens haast achter wil zetten. Zal blij zijn als dit ook weer achter de rug is, loop me nu vaak af te vragen "wat als"....

Trouwens Lara, ben jij op 30 Maart (is een maandag) thuis? Mijn zus gaat de dag daarna trouwen, dus ben ik die maandag middag al in Amsterdam. Het duurt nog even, maar zou leuk zijn als we iets kunnen afspreken.

DN, nog geen gerommel dus, heb je er al zin in? Nog even meid, succes met de laatste loodjes.
Swissie, wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen van je arts.

Chance, ik probeer te reageren op Hyves, maar deze blijft hangen en is supertraag, maar wat een leuk nieuwtje idd! (understatement) Oh moet even iemand redden!
Ga je bij je zus slapen Swiss? Ik ben op maandagmiddag vrij!! Lijkt me heel erg leuk om wat af te spreken. Puk is dan wel naar de creche, dus helaas geen speelkameraadje voor Finn. Of is Finn niet mee?

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er veel mee bezig bent hoor. Het is ook nogal wat. Natuurlijk moet je van het beste uit gaan, maar het is niet meer dan normaal dat "wat als..." vaak door je hoofd schiet.

Fachat: ik denk eigenlijk dat je hem zijn bordje helemaal niet moet teruggeven en dat hij het dan na 2 dagen wel door heeft.

DN: spannend, spannend spannend!!!

Net was er een dochtertje van vrienden, en dat was bij vlagen niet zo'n succes. Puk kan heel goed delen, maar niet zijn eigen speelgoed. Dikke tranen en hij was oprecht verdrietig. Natuurlijk moet hij dat wel leren, maar ik vond het wel wat zielig voor hem.
Ach, zielig voor Puk. Delen van eigen speelgoed is ook wel erg moeilijk.

Fachat, ben het met Lara eens, probeer hem eens zijn bordje niet terug te geven. Waarschijnlijk wil hij dan een uurtje later zijn bordje wel leegeten.

Lara, gezellig, hou die middag maar vast voor ons vrij. Nee wij gaan samen met mijn ouders in een hotel overnachten op maandag (in de buurt van Vondelpark, we moeten nog even boeken). Dan even gezellig ergens eten en de volgende dag om 9.30 gaan ze al trouwen. Is alleen maar officieel hoor, geen feest. Ze willen volgend jaar in Italie gaan trouwen. Finn gaat denk ik wel mee, dan mag hij de ringen geven!

Maar als we echt in Amsterdam zijn en in de buurt van mijn zus (neem aan dat we daar maandag-middag zijn), vind ik het wel leuk en makkelijk ff iets met jou af te spreken. Maar we mailen wel als ik een betere planning heb.
Gezellig!!
GRRRR kortsluiting door wasdroger. Ik ga het ding van de zolder naar beneden knikkeren (maar niet echt) Ik ga wel vandaag nog een nieuwe kopen, heb er geen zin meer in....

Ook lekkere timing net nu, we hebben een hele grote zolder waar ik normaal prima de was kan drogen. alleen is die zolder nu nog heel erg vies door de verbouwing, dus geen optie....
Ooh Drop, wat vervelend! Het is dat met de hand wassen zo vervelend is, maar anders zou je zo terug naar grootmoeders tijd verlangen!

DN, wat ben jij crea met de traktaties! Is het nog een beetje vol te houden met zo'n knalzwangere buik? (ik veranderde in een mopperend monster tegen het einde aan!)

Wij hebben vandaag een huis bekeken en het was superleuk, maar er was potjandikkie helemaal geen bergruimte! Hoe krijgen ze het voor elkaar: 150 m2 zonder enige vorm van berging? Keine blasse Ahnung! Wel zonde, want het had een geweldige sfeer van binnen en het zou erg bij ons passen. (mits er een halve ton van de prijs af zou kunnen en er bergruimte zou zijn!)
Fachat, ik zou ook proberen om Ole zijn bord niet meer terug te geven. En dan wel een toetje en of wat fruit. Wat hier ook geholpen heeft is teruggeven en dan aan papa of mama laten geven. Als dat niet werkt, waarschuwen als ie gaat gooien dat ie op de gang moet. Meestal doet ie t dan toch, met zo'n blik van kijk mij, dan gaat ie eventjes op de gang, dan haal ik m op, dan zegt hij al nee mama, he? En dan gev en we een kus, zetten m opnieuw aan tafel en is t over.

Thanks trouwens, t shirt is al binnen, supersnel! En Noah vind m geweldig. Riep meteen, bet en nini en AAN! Grappig!

Bergruimte is wel heel lekker muis, en een halve ton eraf ook.

Wij net ook nog bij een huis gekeken, lag echt supermooi aan rand van weilanden, dus vrij uitzicht, maar moest erg veel gebeuren om ideaal te worden en daar heb ik met 2 kleintjes echt geen zin in. Bovendien hebben we do een bod gedaan op een ander huis. Hebben wel al een tegenbod gehad, maar is te weinig om op in te gaan, wij doen nu ma weer een bod terug. Ben benieuwd! Ben nog niet chagrijnig muis, maar baal wel dat lijf niet meer goed kan meespelen met kleine bv, dus laat M de zwaardere dingen doen zoals naar bed brengen en douchen etc. Ben al blij dat ik me weer wat fitter voel na al dat hoesten, dus kan ook weer meer hebben.

Drop, balen van de kortsluiting, lekker moment ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven