Walgelijk trots zijn op je kind...

13-02-2009 22:23 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit mag vast wel even... Even lekker pronken, mag het?

Mijn dochter (groep 6) heeft gisteren dé voorlees wedstrijd, (ja, zo'n ouderwetsche voorlees wedstrijd waarbij je de zaal moet entertainen en aan moet kijken, tijdens het lezen van een smeuïg verhaal) van haar héle school gewonnen. Ook de koters van groep 7 en 8 heeft ze verslagen! Heerlijk....

De gouden medaille!!

Morgen zwemt ze af voor haar B-diploma, gaat ze linea recta door voor haar C en traint ze ook nog 2 keer per week voor haar waterpolo wedstrijden...

Gatverdamme, wat ben ik trots! En dat voor een ontaarde moeder...

Vertel, waar zijn jullie trots op...bij jullie kids? Schroom niet!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Buiten dat ze de mooiste, liefste, knapste, geweldigste dochter van anderhalf is die ik me maar zou kunnen wensen , ligt ze ook gewoon echt super-vet voor met praten op de meesten van haar leeftijdgenootjes! Bevestigd door het CB.
Ja, dat vind ik echt.
Het drúípt er vanaf La Vie, maar dat mag af en toe best! Gefeliciteerd met de medaille van je dochter.
The time is now
Gefeliciteerd!! Het is ook echt een hele mooie prestatie zo voor zoveel mensen voorlezen :-). En natuurlijk mag je trots zijn op de grote maar ook de kleine dingen.. Geniet er lekker van..
Wat gaaf, dat zo'n grietje wint van veel grotere kinderen! We zien haar over 20 jaar wel terug als nieuwslezeres, toch?

Hier trots (nou ja, "intens blij") dat Mirjamdochter zo'n mooi meisje is dat iedereen vertedert met haar poppengezichtje en haar prachtige blauwe ogen.
Ach. Ik was van plan razend trots te gaan zijn op mijn Oudste, die na vele jaren 'spek en bonen' eindelijk voor medailles zou gaan rennen in de wijkloop (spek en bonen werd 'ie nummer 1, natuurlijk). Kom ik op het schoolplein aan, kind in tranen, want gevloerd bij de start en pols gekneusd.

Volgend jaar beter.

Middelste mag voor zijn B volgende week, is heel blij dat 'ie dan eindelijk van zijn zwemles af is, en ik ben ook heel blij voor hem.

Hij wordt natuurlijk later als hij groot is een geweldige drummer, Oudste wordt een piloot van jewelste en Muis wordt een politie waar je geducht rekening mee moet houden. Maar daar mag ik later pas trots op zijn.
Hulde aan de Ontaarde Moeder!

Ik wil ook ff: ben trots om mijn lieve zoon omdat hij met zijn 6 jaar 's ochtends uit zichzelf gaat douchen, aankleden, brood smeren, drinken inschenken en tandenpoetsen. Hij leest op AVI niveau 9 en kan al in honderdtallen rekenen.

En, omdat toen ik ziek was, hij ook heel schattig mijn brood smeerde. En omdat hij altijd netjes de telefoon aanneemt met 'goedemorgen/middag/avond, met voornaam achternaam'
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
En ook verschrikkelijk trots op zoon die zichzelf af en toe moet overwinnen, om er alleen maar een beetje bij te kunnen horen.
Lief topic!
Trouwens, idd ook proficiat voor je dochter! Hartstikke goed van haar.

Ben direct enthousiast wanneer ik mag opscheppen over dochter, dan vergeet ik algemene fatsoensnormen!
Ja, dat vind ik echt.
quote:Bruja78 schreef op 13 februari 2009 @ 22:34:

Hij leest op AVI niveau 9 en kan al in honderdtallen rekenen.

Knap!!
Mag ik dan trots zijn op mijn zusje die cito score 550 had en mij als grote voorbeeld ziet :-).
Ik ben walgelijk trots op mijn superattente mannetje van 6 die gister kwam melden dat hij morgen even bij zijn vriendin langs wilde om een doosje bonbons te brengen voor Valentijsdag.

Of ik even wilde regelen dat hij langs kon en of ik hem even wilde brengen. Oh ja, en of ik niet wilde vergeten met boodschappen ook een doosje bonbons te kopen
AAAAAAAH Whopper!! Wat schattig!!!!
AAAAWWWWWWW whopper wat ontzettend vertederend :-)..
quote:Ik wil ook ff: ben trots om mijn lieve zoon omdat hij met zijn 6 jaar 's ochtends uit zichzelf gaat douchen, aankleden, brood smeren, drinken inschenken en tandenpoetsen. Hij leest op AVI niveau 9 en kan al in honderdtallen rekenen.

En, omdat toen ik ziek was, hij ook heel schattig mijn brood smeerde. En omdat hij altijd netjes de telefoon aanneemt met 'goedemorgen/middag/avond, met voornaam achternaam' Wow, wat goed en lief!! Heerlijk....dat trotse gevoel.
Ja lief he. Ik was er ook helemaal stil van. Maar er hebben er hier meer leuke kinderen zie ik.
quote:Mirjam762 schreef op 13 februari 2009 @ 22:35:

[...]

Knap!!Ook wel lastig hoor soms, school heeft hem voor zorgoverleg gepland omdat ze niet zo goed weten wat ze met hem moeten
Thanks Banba....het druipt er inderdaad vanaf..maar het moest even!!
En weet je, ze zijn al vriendje en vriendinnetje sinds 4 maanden; ze zijn in de verticale groep van de creche aan elkaar gekoppeld en sindsdien dol op elkaar. Ik hoop dat ze gaan trouwen.
quote:whopper schreef op 13 februari 2009 @ 22:42:

En weet je, ze zijn al vriendje en vriendinnetje sinds 4 maanden; ze zijn in de verticale groep van de creche aan elkaar gekoppeld en sindsdien dol op elkaar. Ik hoop dat ze gaan trouwen.
Ja, dat vind ik echt.
Hihi! Dan wordt het op de bruiloft een heel lang herinneringen-verleden verhaaltje Whopper
Vanavond (koopavond) hoorde ik een moeder flink lelijk doen tegen haar kind, dan heb ik toch 100 x liever zo'n dweiltopic als dit :)!
Ik moet nu gelijk denken aan het vriendje van mijn zusje toen ze iets van 8 was. Op vakantie had ie een kaart gestuurd en hij had een trol (mooi cadeau) meegenomen voor der hahahah. Wat leuk om daar door Whoppers post weer aan te denken .
Wow, wat leuk al die warme moedertrots!

Nee, ik heb geen kind, maar ik smelt en smul vanaf de zijlijn met jullie mee.

xZoete

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven