Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 augustus 2017 om 02:56
Eerste punt: Ik bedoelde andere partijen dan nazi's, 'links stenengooiend tuig' etc genoemd in dat topic, met 'anderen'.
Nogmaals raar dat dat steeds er met de haren bij gesleept moet worden, trump scoort daar nu ook geen punten mee omdat het in dit geval nergens op slaat.
Maargoed, als je perse verongelijktheid wil lezen mag dat van mij hoor.
Ik lees het alleen niet.
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:58
Ik lees vooral hysterisch gegil en gekrijs, waarbij iedereen die ook maar een letter afwijkt van wat FV verkondigd, vragen stelt of het grotere geheel probeert te duiden, wordt afgeserveerd als Nazi en extreem-rechts. Terwijl de meest racistische opmerkingen m.i. toch echt uit haar eigen toetsenbord komen.Het-groepje schreef: ↑18-08-2017 02:56Eerste punt: Ik bedoelde andere partijen dan nazi's, 'links stenengooiend tuig' etc genoemd in dat topic, met 'anderen'.
Nogmaals raar dat dat steeds er met de haren bij gesleept moet worden, trump scoort daar nu ook geen punten mee omdat het in dit geval nergens op slaat.
Maargoed, als je perse verongelijktheid wil lezen mag dat van mij hoor.
Ik lees het alleen niet.
Ik vind dat geen fijne manier van discussiëren.
Goedemorgen trouwens.
vrijdag 18 augustus 2017 om 08:08
Leuk dit:
overig/mee-eten-bij-ouders/list_messages/388853
Van de week in het verjaardagsfeesttopic was het nog de tendens dat je gastvrij moest zijn en alles wat je gasten lekker vinden in huis moet halen. Nu moet TO zich niet aanstellen
Van de week in het verjaardagsfeesttopic was het nog de tendens dat je gastvrij moest zijn en alles wat je gasten lekker vinden in huis moet halen. Nu moet TO zich niet aanstellen
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:27
Ik vind het voor de 300ste keer gezeur op napraat erover irritanter.
vrijdag 18 augustus 2017 om 12:32
Wat heeft het ermee te maken dat de spelling en zinsopbouw goed is en dat jij denkt dat het nep is? Als er geen alinea's in staan, veel taal- en spellingsfouten in staan of het is onlogisch geschreven komt er zoveel kritiek 'ik lees het niet/ het is onleesbaar' wordt er alleen maar kritiek gegeven.
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:49
Ik las het net.MarietjeHoekstra schreef: ↑18-08-2017 08:08Leuk dit:
Van de week in het verjaardagsfeesttopic was het nog de tendens dat je gastvrij moest zijn en alles wat je gasten lekker vinden in huis moet halen. Nu moet TO zich niet aanstellen![]()
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 18 augustus 2017 om 13:58
Jij snapt het.ThunderassMan schreef: ↑18-08-2017 07:58Ik lees vooral hysterisch gegil en gekrijs, waarbij iedereen die ook maar een letter afwijkt van wat FV verkondigd, vragen stelt of het grotere geheel probeert te duiden, wordt afgeserveerd als Nazi en extreem-rechts. Terwijl de meest racistische opmerkingen m.i. toch echt uit haar eigen toetsenbord komen.
Goedemorgen trouwens.![]()
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:30
Eindelijk iemand die het ook opvalt.!ThunderassMan schreef: ↑18-08-2017 07:58Ik lees vooral hysterisch gegil en gekrijs, waarbij iedereen die ook maar een letter afwijkt van wat FV verkondigd, vragen stelt of het grotere geheel probeert te duiden, wordt afgeserveerd als Nazi en extreem-rechts. Terwijl de meest racistische opmerkingen m.i. toch echt uit haar eigen toetsenbord komen.
Goedemorgen trouwens.![]()
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:41
Kinderfeestje v.s. het bezoek aan je schoonmoeder van 70+. Dat verschil zie je toch hopelijk wel.MarietjeHoekstra schreef: ↑18-08-2017 08:08Leuk dit:
Van de week in het verjaardagsfeesttopic was het nog de tendens dat je gastvrij moest zijn en alles wat je gasten lekker vinden in huis moet halen. Nu moet TO zich niet aanstellen![]()
vrijdag 18 augustus 2017 om 15:59
Nee. Meeste 70 jarigen zijn niet gelijk afgeschreven, check de reacties in het topic maar. Mijn ouders naderen die leeftijd ook, maar die schrijf ik niet direct af of behandel ze als kleuters al ze die leeftijd eenmaal bereiken.
Overigens lees ik dat de schoonmoeder wel degelijk haar best doet, het is alleen niet naar TO's zin.
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:07
Euh....
overig/kind-verhaal/list_messages/38888 ... #p27441694
Naar aanleiding van welk topic is dit?
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:08
Heeftie van z'n dochter gehad.
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:08
Inderdaad, mijn ouders zijn achter in de 70 en begin 80 en die zijn nog hartstikke fit en actief.MarietjeHoekstra schreef: ↑18-08-2017 15:59Nee. Meeste 70 jarigen zijn niet gelijk afgeschreven, check de reacties in het topic maar. Mijn ouders naderen die leeftijd ook, maar die schrijf ik niet direct af of behandel ze als kleuters al ze die leeftijd eenmaal bereiken.
Overigens lees ik dat de schoonmoeder wel degelijk haar best doet, het is alleen niet naar TO's zin.
Overigens vind ik wel dat die TO nogal denigrerend en verwend overkomt.
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:09
Met een pul bier. (nu kunnen we de topics wel vergelijken
vrijdag 18 augustus 2017 om 16:10
Ik heb zo'n medelijden met die man.MarietjeHoekstra schreef: ↑18-08-2017 16:07Euh....
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:40
Ik was net op een positief relatie-topic beland, of eigenlijk moet ik schrijven: het positieve relatie topic, the one and only...
Ik wou niet off-topic gaan, maar ik las iets van "pas na x aantal jaar samen leer je elkaar echt kennen" of zo.
Toen dacht ik, toch pretendeert zowat iedereen dat hij of zij of x Trump kent, terwijl in werkelijkheid... En toen hield het weer op.
Waar zou ik zijn zonder napraat?
Ik wou niet off-topic gaan, maar ik las iets van "pas na x aantal jaar samen leer je elkaar echt kennen" of zo.
Toen dacht ik, toch pretendeert zowat iedereen dat hij of zij of x Trump kent, terwijl in werkelijkheid... En toen hield het weer op.
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:45
Ik ken niemand die dat zegt of pretendeert.Bossanova schreef: ↑18-08-2017 17:40Ik was net op een positief relatie-topic beland, of eigenlijk moet ik schrijven: het positieve relatie topic, the one and only...
Zal wel aan mijn kringen liggen.
vrijdag 18 augustus 2017 om 17:47
Er zijn er genoeg die een mening over hem hebben.MoirenPhae schreef: ↑18-08-2017 17:45Ik ken niemand die dat zegt of pretendeert.
Zal wel aan mijn kringen liggen.