Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 14 augustus 2017 om 18:04
dinsdag 15 augustus 2017 om 09:48
Sinds gister staat er ipv reclame ineens dit :
!function(t){function e(o){if(n[o])return n[o].exports;var r=n[o]={exports:{},id:o,loaded:!1};return t[o].call(r.exports,r,r.exports,e),r.loaded=!0,r.exports}var n={};return e.m=t,e.c=n,e.p="",e(0)}([function(t,e,n){"use strict";var o=n(1),r=n(9),i=n(4),a=window.APN_macros.uuid,s=i.reduce(window.APN_macros.ads,function(t,e){return e&&e.content_source?("banner"!==e.ad_type||"csm"!==e.content_source&&"ssm"!==e.content_source&&"rtb"!==e.content_source||t.push(e),t):t},[]);try{var c=new o(s,r.createPlaceholder(),a);window.APN_macros=null,c.on("done",function(){c.logOutcome()}),c.start()}catch(d){i.handleError(d,a)}},function(t,e,n){function o(t,e,n){var o;if(void 0===t||t instanceof Array==!1)throw n
!function(t){function e(o){if(n[o])return n[o].exports;var r=n[o]={exports:{},id:o,loaded:!1};return t[o].call(r.exports,r,r.exports,e),r.loaded=!0,r.exports}var n={};return e.m=t,e.c=n,e.p="",e(0)}([function(t,e,n){"use strict";var o=n(1),r=n(9),i=n(4),a=window.APN_macros.uuid,s=i.reduce(window.APN_macros.ads,function(t,e){return e&&e.content_source?("banner"!==e.ad_type||"csm"!==e.content_source&&"ssm"!==e.content_source&&"rtb"!==e.content_source||t.push(e),t):t},[]);try{var c=new o(s,r.createPlaceholder(),a);window.APN_macros=null,c.on("done",function(){c.logOutcome()}),c.start()}catch(d){i.handleError(d,a)}},function(t,e,n){function o(t,e,n){var o;if(void 0===t||t instanceof Array==!1)throw n
woensdag 16 augustus 2017 om 10:52
Als ik het roze pijltje bovenaan gebruik om naar de onderste reactie te gaan, slaat de functie soms op hol en blijft de website stug onderaan hangen. Ook als ik dan naar boven scroll word ik steeds weer teruggestuurd naar het onderste deel van de website.
Zowel mobiel als op iPad, safari.
Oh en de verschrikkelijke tmobile reclame is er weer en blokkeert alles.
Zowel mobiel als op iPad, safari.
Oh en de verschrikkelijke tmobile reclame is er weer en blokkeert alles.
woensdag 16 augustus 2017 om 10:56
Dat vroeg ik laatst ook en er is volgens mij niet op gereageerd. Ik word er ook nogal gestoord van. Mobiel (Windows Phone) internet explorer.pussywillow schreef: ↑14-08-2017 18:04Wordt er nog wat gedaan met het niet in eekn keer naar de laatst geplaatste reactie kunnen navigeren, maar in plaats daarvan naar je eigen geplaatste reactie (op pagina 1 van 100 meestal) gebracht wordt? Erg irritant en omslachtig om bij te lezen nu. Vanaf mobiel, chrome.
woensdag 16 augustus 2017 om 12:49
woensdag 16 augustus 2017 om 14:41
Eigen geopende topics komen iet omhoog in je lijst met topics waarin je gereageerd hebt. Erg onhandig, helemaal op de pc, omdat je dan je eigen geopende topics niet ziet.
Het ballonnetje blijft nog steeds zwart, ook als het topic al gelezen is. Dit is nu al een aantal weken, en aangezien nog niemand daar ook maar enige reactie op heeft gegeven neem ik maar aan dat dat gewoon genegeerd wordt.
Het ballonnetje blijft nog steeds zwart, ook als het topic al gelezen is. Dit is nu al een aantal weken, en aangezien nog niemand daar ook maar enige reactie op heeft gegeven neem ik maar aan dat dat gewoon genegeerd wordt.
woensdag 16 augustus 2017 om 16:09
Ik word hier ook helemaal gek van. Bij de topics in 'favorieten' gaat het wel gewoon goed (kom ik gewoon bovenaan op pagina 1 terecht), maar bij 'mijn topics' en 'gereageerd' kom ik steeds bij mijn eerste reactie ooit in dat topic terecht (en dat is bij de langer lopende topics dus op een pagina van reeds enkele maanden oud). Ik wil gewoon de meest recente reactie zien. Of eventueel vanaf mijn eigen meest recente reactie verder lezen, maar in elk geval niet vanaf mijn oudste reactie.pussywillow schreef: ↑14-08-2017 18:04Wordt er nog wat gedaan met het niet in eekn keer naar de laatst geplaatste reactie kunnen navigeren, maar in plaats daarvan naar je eigen geplaatste reactie (op pagina 1 van 100 meestal) gebracht wordt? Erg irritant en omslachtig om bij te lezen nu. Vanaf mobiel, chrome.
Een andere enorm grote ergernis is het compleet niet functioneren van de zoekfunctie en het loepen.
En er zouden mij recent enkele PB's zijn gestuurd, maar die zijn blijkbaar allemaal in een zwart gat beland.
Viva: wanneer en hoe gaan deze problemen worden aangepakt?
flipje2 wijzigde dit bericht op 21-08-2017 21:39
12.80% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
woensdag 16 augustus 2017 om 16:49
Bedankt voor jullie berichten! Hier zijn wij momenteel nog mee bezig.
Met vriendelijke groet,
Community manager Viva forum
donderdag 17 augustus 2017 om 11:51
En nu die van Toyota, hij schuift mee waardoor ik nergens op klikken kan.CommunityManagerViva schreef: ↑16-08-2017 16:49Bedankt voor jullie berichten! Hier zijn wij momenteel nog mee bezig.
Met vriendelijke groet,
Community manager Viva forum
donderdag 17 augustus 2017 om 12:15
Beste CM, misschien heb je het heel per ongeluk over het hoofd gezien, maar ik had nog een paar vragen. Ik haal ze er wel weer even bij:
flipje2 schreef: ↑16-08-2017 16:09Ik word hier ook helemaal gek van. Bij de topics in 'favorieten' gaat het wel gewoon goed (kom ik gewoon bovenaan op pagina 1 terecht), maar bij 'mijn topics' en 'gereageerd' kom ik steeds bij mijn eerste reactie ooit in dat topic terecht (en dat is bij de langer lopende topics dus op een pagina van reeds enkele maanden oud). Ik wil gewoon de meest recente reactie zien. Of eventueel vanaf mijn eigen meest recente reactie verder lezen, maar in elk geval niet vanaf mijn oudste reactie.
Een andere enorm grote ergernis is het compleet niet functioneren van de zoekfunctie en het loepen.
En er zouden mij recent enkele PB's zijn gestuurd, maar die zijn blijkbaar allemaal in een zwart gat beland.
Viva: wanneer en hoe gaan deze problemen worden aangepakt?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog