Date die super was

18-08-2017 18:02 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb een man online leren kennen, we appen en belden iedere onderhand de hele dag door, nu hebben we eergister onze eerste date gehad, en die was gewoon echt geweldig. De klik die er was het voelde vertrouwd en dat had hij ook we stonden er zelf raar van te kijken, nu is hij helemaal weg van me (ik ook van hem) hij appt me continue de hele dag door en zegt ook allemaal dingen die best serieus Zijn en hij echt voor mij gaat..en liefste al vandaag weer bij me was, en geeft me continue complimentjes nu vind ik dit natuurlijk heel leuk om te horen want dat heb ik ook, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt ik heb altijd "de verkeerde" aangetrokken, maar hij hij komt gewoon echt over prescies wat ik zoek in iemand en tuurlijk in het begin is het altijd een roze wolk en dat zegt hij ook maar hij weet zeker dat hij voor me wilt gaan omdat hij dit en zowiets snel nog nooit heeft meegemaakt.. omdat ik dit niet gewend ben vraag ik me af of dit wel normaal is? Ik heb ook nooit echte liefde meegemaakt
Janne89 schreef:
18-08-2017 18:21
Nee dat is geen punt maar omdat er net een reactie kwam van wacht maar tot je sex heb gehad.. ik doe dat gewoon niet gelijk,
Ik hoop dat je dat volhoudt. Want dan pas weet je of hij niet alleen een neukkie zoekt.
Janne89 schreef:
18-08-2017 18:33
Ja doe ik ook maar ben gewoon zo'n zachte kant niet gewend
Dan heb je helaas vaak de verkeerde man getroffen.

Door al dat appen en bellen ga je elkaar idealiseren. Als het bij een ontmoeting dan ook nog echt blijkt te klikken, dan gaat je gevoel opeens alle kanten op.

Mijn advies: lekker verder daten en iets minder appen en bellen. Leer elkaar kennen voordat je het hebt over de namen van jullie kinderen.

En geniet, natuurlijk!
Janne89 schreef:
18-08-2017 18:25
Maar als hij niet serieus was zou hij dan echt met de trein en bus naar mij komen? Me continue appen bellen interesse tonen..enz
Een klootzak gaat nooit met de trein dus waarschijnlijk heb je mazzel.
Janne89 schreef:
18-08-2017 18:12
Nou dat weet hij dat ik niet snel naar bed ga met iemand en daar had hij juist respect voor dat ik niet zo iemand was
Oei, heb je hem dat verteld?
Dom, want nu ziet hij jou misschien als prooi en zichzelf als jager
Frankly my dear, I don"t give a damn
Tuurlijk heeft hij daar respect voor, dat is zijn tactiek. Zodat jij op de 2e date denkt, nou vooruit maar.
karin12345 schreef:
18-08-2017 18:36
Maakt het je aantrekkelijker?
Heb je meer kans op een stabiele relatie als je de boot afhoudt met seks?
Houd je hem een grote worst voor, als je de seks uitstelt? Uitstel maakt dat hij langer geinteresserd is/blijft?
Of houd je helemaal niet van seks?
:biggrin:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Poeh....ik.vind het vooral heel veel gedoe, gedenk, en geanalyseer na 2 date.

Waarom sta je er niet wat meer onbevangen in?
En met iets meer gezond verstand?

Geniet ervan, en gaat het mis na date 4, Prima date je gewoon verder
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Geniet er gewoon van!
Ik heb "die van mij" ook met argusogen aangekeken toen hij helemaal hoteldebotel uit de lucht zo -pats- mijn leven in kwam vallen. Ze bestaan, die mannen! Ik was het ook niet gewend, maar geniet er inmiddels alweer een tijdje met volle teugen van (en ja, ook na de seks was hij nog net zo leuk en enthousiast als daarvoor!)
Sja.. Wat is normaal he?
Jezus hey wat loop je hard van stapel. En hij net zo hard. Je hebt die man pas 1 keer gezien, slow the fuck down.
Ach wat zijn ze allemaal negatief. Ik had (en heb) ook zo' n apper en beller.
2 weken lang gebeld en ge-appt. Hele dagen door. De mooie lieve woorden waren niet van de lucht.
Al verliefd voor ik hem had ontmoet.

Bijna 5 jaar later nog even gek op elkaar, en na de eerste ontmoeting nooit meer zonder elkaar geweest.

Ik hoop voor jou hetzelfde .
creativeguy schreef:
18-08-2017 18:37
Ik hoop dat je dat volhoudt. Want dan pas weet je of hij niet alleen een neukkie zoekt.
Hoelang moet ze dat dan nog volhouden? :)

Mijn eerste "liefde" heeft ruim een half jaar gewacht. Alleen voor seks. Sommige mannen hebben een lange adem als ze eenmaal in hun hoofd hebben dat ze je persé willen neuken. Ofzo.

@TO: denk er niet teveel bij na. Doe rustig aan, hou je hoofd erbij en geniet er gewoon van. Je merkt het vanzelf wel allemaal!
calvijn1 schreef:
18-08-2017 18:46
Oei, heb je hem dat verteld?
Dom, want nu ziet hij jou misschien als prooi en zichzelf als jager
Grote kans

En wanneer je lijf hem tegenvalt of wanneer jullie seksueel geen match blijken te zijn, is-ie alsnog weg.

Neem het allemaal niet zo serieus, TO. Je hebt een kalverliefde.

Slow the fuck down.
Hij heeft niet eens een auto???
_Amand schreef:
18-08-2017 19:26
Grote kans

En wanneer je lijf hem tegenvalt of wanneer jullie seksueel geen match blijken te zijn, is-ie alsnog weg.

Neem het allemaal niet zo serieus, TO. Je hebt een kalverliefde.

Slow the fuck down.
Ook als hij je lijf goddelijk vindt en jullie seksueel wél een match zijn, is dat absoluut geen garantie voor een (serieuze) relatie.
Nee is dat erg dan dat hij geen auto heeft?
Dymphnatam schreef:
18-08-2017 19:28
Hij heeft niet eens een auto???
Nee?! Echt niet? DEALBREAKER!

:rofl:
Janne89 schreef:
18-08-2017 19:34
Nee is dat erg dan dat hij geen auto heeft?
Jij bent 28?
Lotus90 schreef:
18-08-2017 19:30
Ook als hij je lijf goddelijk vindt en jullie seksueel wél een match zijn, is dat absoluut geen garantie voor een (serieuze) relatie.
Ook nog.
Onoodles schreef:
18-08-2017 18:58
Geniet er gewoon van!
Ik heb "die van mij" ook met argusogen aangekeken toen hij helemaal hoteldebotel uit de lucht zo -pats- mijn leven in kwam vallen. Ze bestaan, die mannen! Ik was het ook niet gewend, maar geniet er inmiddels alweer een tijdje met volle teugen van (en ja, ook na de seks was hij nog net zo leuk en enthousiast als daarvoor!)
Dat een relatie werkt, ligt op geen enkele manier aan het feit dat 'die' mannen bestaan.

Het past, of het past niet. Dat heeft verder nergens iets mee te maken.
En niet om vervelend te zijn, maar.. Dat een man de bus en de trein pakt om naar je toe te komen zegt werkelijk níets over zijn intenties. Wanneer een man jou wil, op wat voor manier dan ook, is hij bereid naar de Noordpol te reizen en weer terug.
zelfs al zijn zijn intenties nu echt puur en goed, het kan zomaar zijn dat het over een week over is met de (heftigheid van) zijn gevoelens
Lorem Ipsum
Ja, alles kan en de meter kan ook de goede kant uitslaan.
Met de trein en de bus heb je wel de mogelijkheid de laatste te missen....

"Oeps! Is het al zo laat? Nou ja...kan ik dan op de bank blijven slapen misschien ...?"
Juist wanneer je veel klote relaties achter de rug hebt (zegt toch ook iets over jou) zou ik niet te hard van stapel lopen. Dus niet hier gelijk conclusies aan verbinden. Geniet er gewoon van en zie hoe het loopt. Als het goed is merk je dat vanzelf wel. Je hoeft er ook niet meteen over te twijfelen (ik lees: als hij me niet leuk vond zou hij toch niet met de trein en bus komen, zo veel appen enz. enz.) jezelf dat soort dingen afvragen is zinloos. Doe gewoon.....gewoon en je ziet wel waar het schip strandt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven