Date die super was
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:02
Hallo
Ik heb een man online leren kennen, we appen en belden iedere onderhand de hele dag door, nu hebben we eergister onze eerste date gehad, en die was gewoon echt geweldig. De klik die er was het voelde vertrouwd en dat had hij ook we stonden er zelf raar van te kijken, nu is hij helemaal weg van me (ik ook van hem) hij appt me continue de hele dag door en zegt ook allemaal dingen die best serieus Zijn en hij echt voor mij gaat..en liefste al vandaag weer bij me was, en geeft me continue complimentjes nu vind ik dit natuurlijk heel leuk om te horen want dat heb ik ook, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt ik heb altijd "de verkeerde" aangetrokken, maar hij hij komt gewoon echt over prescies wat ik zoek in iemand en tuurlijk in het begin is het altijd een roze wolk en dat zegt hij ook maar hij weet zeker dat hij voor me wilt gaan omdat hij dit en zowiets snel nog nooit heeft meegemaakt.. omdat ik dit niet gewend ben vraag ik me af of dit wel normaal is? Ik heb ook nooit echte liefde meegemaakt
Ik heb een man online leren kennen, we appen en belden iedere onderhand de hele dag door, nu hebben we eergister onze eerste date gehad, en die was gewoon echt geweldig. De klik die er was het voelde vertrouwd en dat had hij ook we stonden er zelf raar van te kijken, nu is hij helemaal weg van me (ik ook van hem) hij appt me continue de hele dag door en zegt ook allemaal dingen die best serieus Zijn en hij echt voor mij gaat..en liefste al vandaag weer bij me was, en geeft me continue complimentjes nu vind ik dit natuurlijk heel leuk om te horen want dat heb ik ook, maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt ik heb altijd "de verkeerde" aangetrokken, maar hij hij komt gewoon echt over prescies wat ik zoek in iemand en tuurlijk in het begin is het altijd een roze wolk en dat zegt hij ook maar hij weet zeker dat hij voor me wilt gaan omdat hij dit en zowiets snel nog nooit heeft meegemaakt.. omdat ik dit niet gewend ben vraag ik me af of dit wel normaal is? Ik heb ook nooit echte liefde meegemaakt
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:37
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:38
Dan heb je helaas vaak de verkeerde man getroffen.
Door al dat appen en bellen ga je elkaar idealiseren. Als het bij een ontmoeting dan ook nog echt blijkt te klikken, dan gaat je gevoel opeens alle kanten op.
Mijn advies: lekker verder daten en iets minder appen en bellen. Leer elkaar kennen voordat je het hebt over de namen van jullie kinderen.
En geniet, natuurlijk!
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:46
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:50
karin12345 schreef: ↑18-08-2017 18:36Maakt het je aantrekkelijker?
Heb je meer kans op een stabiele relatie als je de boot afhoudt met seks?
Houd je hem een grote worst voor, als je de seks uitstelt? Uitstel maakt dat hij langer geinteresserd is/blijft?
Of houd je helemaal niet van seks?
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:50
vrijdag 18 augustus 2017 om 18:58
Geniet er gewoon van!
Ik heb "die van mij" ook met argusogen aangekeken toen hij helemaal hoteldebotel uit de lucht zo -pats- mijn leven in kwam vallen. Ze bestaan, die mannen! Ik was het ook niet gewend, maar geniet er inmiddels alweer een tijdje met volle teugen van (en ja, ook na de seks was hij nog net zo leuk en enthousiast als daarvoor!)
Ik heb "die van mij" ook met argusogen aangekeken toen hij helemaal hoteldebotel uit de lucht zo -pats- mijn leven in kwam vallen. Ze bestaan, die mannen! Ik was het ook niet gewend, maar geniet er inmiddels alweer een tijdje met volle teugen van (en ja, ook na de seks was hij nog net zo leuk en enthousiast als daarvoor!)
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:18
Ach wat zijn ze allemaal negatief. Ik had (en heb) ook zo' n apper en beller.
2 weken lang gebeld en ge-appt. Hele dagen door. De mooie lieve woorden waren niet van de lucht.
Al verliefd voor ik hem had ontmoet.
Bijna 5 jaar later nog even gek op elkaar, en na de eerste ontmoeting nooit meer zonder elkaar geweest.
Ik hoop voor jou hetzelfde .
2 weken lang gebeld en ge-appt. Hele dagen door. De mooie lieve woorden waren niet van de lucht.
Al verliefd voor ik hem had ontmoet.
Bijna 5 jaar later nog even gek op elkaar, en na de eerste ontmoeting nooit meer zonder elkaar geweest.
Ik hoop voor jou hetzelfde .
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:22
Hoelang moet ze dat dan nog volhouden?creativeguy schreef: ↑18-08-2017 18:37Ik hoop dat je dat volhoudt. Want dan pas weet je of hij niet alleen een neukkie zoekt.
Mijn eerste "liefde" heeft ruim een half jaar gewacht. Alleen voor seks. Sommige mannen hebben een lange adem als ze eenmaal in hun hoofd hebben dat ze je persé willen neuken. Ofzo.
@TO: denk er niet teveel bij na. Doe rustig aan, hou je hoofd erbij en geniet er gewoon van. Je merkt het vanzelf wel allemaal!
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:26
Grote kans
En wanneer je lijf hem tegenvalt of wanneer jullie seksueel geen match blijken te zijn, is-ie alsnog weg.
Neem het allemaal niet zo serieus, TO. Je hebt een kalverliefde.
Slow the fuck down.
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:30
Ook als hij je lijf goddelijk vindt en jullie seksueel wél een match zijn, is dat absoluut geen garantie voor een (serieuze) relatie.
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:34
vrijdag 18 augustus 2017 om 19:47
Dat een relatie werkt, ligt op geen enkele manier aan het feit dat 'die' mannen bestaan.Onoodles schreef: ↑18-08-2017 18:58Geniet er gewoon van!
Het past, of het past niet. Dat heeft verder nergens iets mee te maken.
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:04
Juist wanneer je veel klote relaties achter de rug hebt (zegt toch ook iets over jou) zou ik niet te hard van stapel lopen. Dus niet hier gelijk conclusies aan verbinden. Geniet er gewoon van en zie hoe het loopt. Als het goed is merk je dat vanzelf wel. Je hoeft er ook niet meteen over te twijfelen (ik lees: als hij me niet leuk vond zou hij toch niet met de trein en bus komen, zo veel appen enz. enz.) jezelf dat soort dingen afvragen is zinloos. Doe gewoon.....gewoon en je ziet wel waar het schip strandt!