Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:20
Die is zo lief

Heb nog niets gekocht, krijg volgende week gestort en dan ga ik terug. Ik wil die met de paddenstoelen

vrijdag 18 augustus 2017 om 20:25
Die is ook heel leuk. Mijn dochter wilde graag het egeltje, dus heb ik die gedaan.blue_lagoon schreef: ↑18-08-2017 20:20Die is zo lief![]()
Heb nog niets gekocht, krijg volgende week gestort en dan ga ik terug. Ik wil die met de paddenstoelen![]()
Ze zijn ook zo lekker zacht.
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:48
Ik heb nog wat kleingeld gevonden!!catharina1000 schreef: ↑18-08-2017 20:25Die is ook heel leuk. Mijn dochter wilde graag het egeltje, dus heb ik die gedaan.
Ze zijn ook zo lekker zacht.

Heb er twee: die mooie met de paddenstoelen en eentje met hout-achtergrond en goudkleurig herfstblad. Blij!!
Lief dat je die voor je dochter hebt gekozen

vrijdag 18 augustus 2017 om 21:02
Haha! Ben je nu nog naar de action gegaan? Super!blue_lagoon schreef: ↑18-08-2017 20:48Ik heb nog wat kleingeld gevonden!!![]()
Heb er twee: die mooie met de paddenstoelen en eentje met hout-achtergrond en goudkleurig herfstblad. Blij!!
Lief dat je die voor je dochter hebt gekozen![]()
Die goudkleurige herfstbladeren heb ik niet gezien vanmiddag. Geniet ervan!
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:08
Dank je, jij en dochter ook! Vriend heeft de hoezen al om de sierkussens gedaan en knuffelt er al mee, ze zijn ook zo heerlijk zacht!! Heb al meteen foto's van de hoezen op mijn fb gezet, haha.catharina1000 schreef: ↑18-08-2017 21:02Haha! Ben je nu nog naar de action gegaan? Super!
Die goudkleurige herfstbladeren heb ik niet gezien vanmiddag. Geniet ervan!
En ik woon praktisch tegenover de Action, vandaar.

vrijdag 18 augustus 2017 om 21:22
Wat een geweldig topic dit!! Wat fijn dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan de zomer!! Ik zei net nog tegen mijn vriend: door dit weer krijg ik echt zin in de herfst, ik ben klaar met die zomer. Hij keek me aan of ik gek was geworden haha.
Ik vind een paar zonnige dagen niet erg, maar vooral het feit dat het zo lang licht is trek ik slecht, van het moment dat je wakker bent totdat je gaat slapen is de wereld 'aan'. Ik geniet echt van de rust van een donkere winterochtend, of gezellig 's avonds met de kaarsjes aan (ik ben echt enorm kneuterig wat dat betreft haha).
Mijn achtergrond (het hele jaar door):
http://www.daveromaastricht.nl/wp-conte ... herfst.jpg
Ik vind een paar zonnige dagen niet erg, maar vooral het feit dat het zo lang licht is trek ik slecht, van het moment dat je wakker bent totdat je gaat slapen is de wereld 'aan'. Ik geniet echt van de rust van een donkere winterochtend, of gezellig 's avonds met de kaarsjes aan (ik ben echt enorm kneuterig wat dat betreft haha).
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:24
Leuk dat jouw vriend het ook leuk vindt. Mijn man staat daar wat onverschillig in. Het enige wat hij niet wil is dat er kerstspul in huis komt voor Sinterklaas weg is (maar dat wil ik zelf ook niet). Verder vindt hij alles best wat ik het huis in sleep.blue_lagoon schreef: ↑18-08-2017 21:08Dank je, jij en dochter ook! Vriend heeft de hoezen al om de sierkussens gedaan en knuffelt er al mee, ze zijn ook zo heerlijk zacht!! Heb al meteen foto's van de hoezen op mijn fb gezet, haha.
En ik woon praktisch tegenover de Action, vandaar.
Handig trouwens om tegenover de action te wonen (ook wel gevaarlijk voor mij).
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:28
Vriend vindt alles best, behalve extreme hitte, hele extreme kou en regen. Hier ook geen kerst in huis tot na Sint.catharina1000 schreef: ↑18-08-2017 21:24Leuk dat jouw vriend het ook leuk vindt. Mijn man staat daar wat onverschillig in. Het enige wat hij niet wil is dat er kerstspul in huis komt voor Sinterklaas weg is (maar dat wil ik zelf ook niet). Verder vindt hij alles best wat ik het huis in sleep.
Handig trouwens om tegenover de action te wonen (ook wel gevaarlijk voor mij).
Ja is echt superhandig inderdaad

zaterdag 19 augustus 2017 om 09:50
Welkom!missholland88 schreef: ↑18-08-2017 21:22Wat een geweldig topic dit!! Wat fijn dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan de zomer!! Ik zei net nog tegen mijn vriend: door dit weer krijg ik echt zin in de herfst, ik ben klaar met die zomer. Hij keek me aan of ik gek was geworden haha.
Ik ben ook een herfstliefhebber, kijk er erg naar uit.

zaterdag 19 augustus 2017 om 19:40
Het is lekker fris hier! Ik krijg er herfstgevoelens van! 
Ik ga trouwens nog niet zeggen dat we het ergste gehad hebben, want door september vorig jaar is mijn hoop in een "veilige septermaand" kleiner geworden; het kán dus nog gewoon zomers weer zijn tot ongeveer 20 september. Wie weet, krijgen we wel een langdurige hittegolf van eind augustus tot half september. Het liefst hoop ik op aangenaam nazomerweer van 19 graden met af en toe zon.

Ik ga trouwens nog niet zeggen dat we het ergste gehad hebben, want door september vorig jaar is mijn hoop in een "veilige septermaand" kleiner geworden; het kán dus nog gewoon zomers weer zijn tot ongeveer 20 september. Wie weet, krijgen we wel een langdurige hittegolf van eind augustus tot half september. Het liefst hoop ik op aangenaam nazomerweer van 19 graden met af en toe zon.
Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
zondag 20 augustus 2017 om 11:35
Herkenbaar.... Ik vind lange (lichte) dagen wel prettig, zolang het ook weer is om buiten te zijn.missholland88 schreef: ↑18-08-2017 21:22Wat een geweldig topic dit!! Wat fijn dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan de zomer!! Ik zei net nog tegen mijn vriend: door dit weer krijg ik echt zin in de herfst, ik ben klaar met die zomer. Hij keek me aan of ik gek was geworden haha.
Maar nu met die onophoudende buien, slecht weer, koud : Laat het dan ook maar vroeger donker zijn.
Enfin, ondertussen is de herfst hier al behoorlijk aan het invallen. Vooral de kastanjes hebben het zwaar (zijn al bijna helemaal bruin). Toen ik vrijdag na werk richting mijn auto liep, was het voor het eerst dat er flink wat bladeren op lagen

dinsdag 22 augustus 2017 om 16:03
Ik weet niet meer wie dat postte van de herfstdecoratie bij de Action, maar ik ben vandaag geweest en ik ben me te buiten gegaan aan superveel herfst-troep
Over een maandje allemaal maar neerzetten/ophangen. Het is mijn favo seizoen, dus dan mag ik er ook best van genieten vind ik.
Nog een paar warmere dagen, en dan is het alweer september

Over een maandje allemaal maar neerzetten/ophangen. Het is mijn favo seizoen, dus dan mag ik er ook best van genieten vind ik.

Nog een paar warmere dagen, en dan is het alweer september

dinsdag 22 augustus 2017 om 16:10
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:19

dinsdag 22 augustus 2017 om 18:56
Een paddestoel en pompoentje om neer te zetten, een slinger van herfstbladeren, nog een of andere slinger/krans van herfstdingen, kleinere appeltjes om in een glas neer te zetten ofzo, en nog een doosje met denneappels en herfstige dingen

woensdag 23 augustus 2017 om 16:22
Sorry, maar ik vind het echt heerlijk weer vandaag!
Ik hoop juist dat het volgende week nog even lekker warm word, zodat we het nieuwe school/werkjaar met frisse start kunnen beginnen! Ik zou echt boos worden als het nog eens in september ongelooflijk heet word, dan hoeft het van mij niet meer (ik denk dat veel mensen daar zo over denken)

Life isn't about getting and having, it's about giving and being.
donderdag 24 augustus 2017 om 14:04
sebastiaan1234 schreef: ↑23-08-2017 16:22... dan hoeft het van mij niet meer (ik denk dat veel mensen daar zo over denken)
Hoeft het ooit wel dan?

Gister viel op zich best mee, stond ook een fijn briesje, maar het was dan ook geen 30 gelukkig. Ik zie dat de komende dagen een graad of 23-24 worden en daarna een graad of 20, prima!