Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hoezoe zouden ze niets kunnen attribuutje? Ze krijgen tal van goede tips, ook van ervaringsdeskundigen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
19-08-2017 13:16
Vreselijk. Die TO die haar villa boven haar kind stelt. En de TO die de psychische- en financiële problemen van zichzelf en haar lapzwans maar recht blijft breien. Ik word er gewoon misselijk van en heel eerlijk... heb ik in het begin van haar topic 'gehoopt' dat ze een miskraam kreeg. Schaam ik me voor maar dat leek me het beste voor dit kindje.
Ik snap je hoor. Ik zie telkens die updates en zit letterlijk met mijn hoofd te schudden.
attribuutje schreef:
19-08-2017 13:19
Volgens mij zoeken ze voor die maar nu juist een oplossing. Lijkt mij ook zoiets om dan maar zonder een cent te makken de deur uit te stappen....en dan? Ze kunnen toch ook niets? Wat zie ik dan over het hoofd?
Kan best.
Je zal alleen ontzettend moeten inbinden op je uitgavenpatroon.
Als iets me niet tegengehouden heeft was het het geld, de villa, de grote auto's, de luxe vakanties.

En dan had ik niet eens een appartement en moest ik nog huur opbrengen.
Hoe kan die TO nou een uitkering hebben? Die van weggaan maar hoe? Als je een werkende man hebt kan je toch niet de bijstand in?
MoirenPhae schreef:
19-08-2017 13:22
Kan best.
Je zal alleen ontzettend moeten inbinden op je uitgavenpatroon.
Als iets me niet tegengehouden heeft was het het geld, de villa, de grote auto's, de luxe vakanties.

En dan had ik niet eens een appartement en moest ik nog huur opbrengen.
Ik vind dat je terecht trots op jezelf mag zijn gezien de levensgebeurtenissen die je hebt meegemaakt en de manier waarop je nu in het leven staat. :redrose:
attribuutje schreef:
19-08-2017 13:19
Volgens mij zoeken ze voor die maar nu juist een oplossing. Lijkt mij ook zoiets om dan maar zonder een cent te makken de deur uit te stappen....en dan? Ze kunnen toch ook niets? Wat zie ik dan over het hoofd?
Dat is zeker sarcastisch bedoeld met ze kunnen toch ook niet?
Stel dat het zo zou zijn, dan is leven in de bijstand en je weet dat je weinig tot niets kan uitgeven, een stuk veiliger voor ze dan samen wonen in luxe.
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
ThunderassMan schreef:
19-08-2017 13:26
Ik vind dat je terecht trots op jezelf mag zijn gezien de levensgebeurtenissen die je hebt meegemaakt en de manier waarop je nu in het leven staat. :redrose:
Dat vind ik lief. Dank je :lips:
MarietjeHoekstra schreef:
Hoe kan die TO nou een uitkering hebben? Die van weggaan maar hoe? Als je een werkende man hebt kan je toch niet de bijstand in?
Zo ik het lees zitten ze allebei thuis met een uitkering.
heeft ze dat dan?
en een blokkade op sociale huur vanwege wanbetaling. Dan had ze dat als eerste moeten oplossen.
S-Meds schreef:
19-08-2017 13:31
heeft ze dat dan?
Ze zit in de uitkering schrijft ze. Of zou het weer eens een Vlaming zijn?
19-08-2017 13:34
Ze zit in de uitkering schrijft ze. Of zou het weer eens een Vlaming zijn?
Ze heeft het over de UWV waarschijnlijk dan Nederlands? Ik begrijp een soort ziektewet uitkering?
7102 schreef:
19-08-2017 13:38
Ze heeft het over de UWV waarschijnlijk dan Nederlands? Ik begrijp een soort ziektewet uitkering?

Google zegt dit:

http://2014.uwvjaarverslag.nl/jaarversl ... 99ers-2015

En dan verwacht mevrouw dat het UWV wel een opleiding enzo voorstelt en betaalt :rofl:
Oudblond schreef:
19-08-2017 13:16
Vreselijk. Die TO die haar villa boven haar kind stelt. En de TO die de psychische- en financiële problemen van zichzelf en haar lapzwans maar recht blijft breien. Ik word er gewoon misselijk van en heel eerlijk... heb ik in het begin van haar topic 'gehoopt' dat ze een miskraam kreeg. Schaam ik me voor maar dat leek me het beste voor dit kindje.
Wat naar van je.
Dan hoop ik dat jij ziek wordt van jezelf en je eigen nare gedachten.
shisha schreef:
19-08-2017 13:42
Wat naar van je.
Dan hoop ik dat jij ziek wordt van jezelf en je eigen nare gedachten.
Ik schreef dan ook al dat ik me ervoor schaam. Neemt niet weg dat ik vrees voor de toekomst van je kind. Maar dat hoort in jouw topic, niet in de napraat. Dus laat ik het hier bij.
Wat een nare opmerking, Oudblond.
KyloRen schreef:
19-08-2017 13:58
Dat zegt ze zelf ook al. Hoef je niet nogmaals te trappen.
Dit.
Life is short. Eat dessert first.
Hoe vaak dat niet gevraagd wordt in dergelijke topics, ow toen was je partner nog wel geschikt er een kindje mee te maken....in sommige situaties zou het ook veel beter/makkelijker zijn als er (geen) nieuwe kinderen komen, dan wens je iemand nog niet een miskraam toe, maar denk je wel bij je zelf dat dat beter zou zijn.
die ik wilde bestaat al...
attribuutje schreef:
19-08-2017 14:11
Hoe vaak dat niet gevraagd wordt in dergelijke topics, ow toen was je partner nog wel geschikt er een kindje mee te maken....in sommige situaties zou het ook veel beter/makkelijker zijn als er (geen) nieuwe kinderen komen, dan wens je iemand nog niet een miskraam toe, maar denk je wel bij je zelf dat dat beter zou zijn.

Precies, da's erger dan een nog niet bestaand en levensvatbaar klompje cellen iets beters te wensen dan deze situatie.
Het gaat wel zo'n beetje als voorspeld allemaal.
Ik vertelde hem gisteren dus dat het mij verstandiger leek om te blijven latten, dat kan toch ook?
Wat meer sociale zekerheid.

Hij bedoelt het goed, maar hij zweeft te veel.
Ik wil gewoon realistisch zijn.
Verder liefde genoeg voor dit kindje.
Het is heel erg gewenst.

Voor hem was het even wat te veel allemaal, inmiddels snapt hij dat dit het verstandigste is.
Duurt blijkbaar een nachtje bij hem.

Kindje gaat nu voor.
Dus de keuze was eigenlijk heel erg simpel voor mij, meer een logische gevolgtrekking.
Eleonora-2 schreef:
19-08-2017 10:36
FV, ik heb de discussie gelezen en wat je zegt schopt post na post kont. Ik ben trots op je. De weerzinwekkend stupide uitspraken van het 'maar hunnie begonnen en hunnie beginnen altijd' front wist je keer op keer te pareren door de griezels waar je mee te maken hebt in dat topic met feiten om de oren te slaan en precies de goede vragen te stellen.

Een ban voor hardlijvige domheid zou inderdaad mooi zijn en dan niet voor jou.
Eens. En ik probeer echt ioen te staan voor andere meningen maar ik begrijp echt niet wat er niet goed is aan de posts van fv.
Je kunt over sommige zaken niet genuanceerd zijn denk.ik.
Tis allemaal wat.
shisha schreef:
19-08-2017 14:25
Ik vertelde hem gisteren dus dat het mij verstandiger leek om te blijven latten, dat kan toch ook?
Wat meer sociale zekerheid.

Hij bedoelt het goed, maar hij zweeft te veel.
Ik wil gewoon realistisch zijn.
Verder liefde genoeg voor dit kindje.
Het is heel erg gewenst.

Voor hem was het even wat te veel allemaal, inmiddels snapt hij dat dit het verstandigste is.
Duurt blijkbaar een nachtje bij hem.

Kindje gaat nu voor.
Dus de keuze was eigenlijk heel erg simpel voor mij, meer een logische gevolgtrekking.

Verkeerde topic.
KyloRen schreef:
19-08-2017 13:58
Dat zegt ze zelf ook al. Hoef je niet nogmaals te trappen.
Hé, ga jij even genieten op Lowlands 😀
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven