Wanneer wordt het minder?
zaterdag 19 augustus 2017 om 20:48
In mijn vorige topic is te lezen hoe mijn relatie uitging. Ik ben ondertussen er wel achter dat ik niet meer verliefd ben op hem maar op wat we hadden en dat ik bozer ben op wat hij heeft gedaan dan het feit dat het uit is.
Nadat hij mij hem vroeg terug te nemen en hier daarna afzag. Kan ik het maar geen plekje geven. Het hem controleren gevoel is weg maar wanneer ik weer zie dat zij (hij en het meisje waar hij vreemd mee ging) elkaar leuk gaan lopen taggen word ik weer ziek down en misselijk. Ik kan gevoelsmatig hem ook nog niet verwijderen van fb snap of insta maar wat doet het een pijn.
Ik probeer alles dates, vluchtvakanties, klem zuipen, borrels met vriendinnen, nog meer dates. Maar het is en blijft zo oneerlijk. Het liefst app ik hem ben je nu wel gelukkig, of ben je ook een dombo ga zo maar door. Maar inplaats daarvan lig ik weer in mijn bed mijn mascara eraf te huilen... wanneer of hoe kom ik hier toch overheen!
Nadat hij mij hem vroeg terug te nemen en hier daarna afzag. Kan ik het maar geen plekje geven. Het hem controleren gevoel is weg maar wanneer ik weer zie dat zij (hij en het meisje waar hij vreemd mee ging) elkaar leuk gaan lopen taggen word ik weer ziek down en misselijk. Ik kan gevoelsmatig hem ook nog niet verwijderen van fb snap of insta maar wat doet het een pijn.
Ik probeer alles dates, vluchtvakanties, klem zuipen, borrels met vriendinnen, nog meer dates. Maar het is en blijft zo oneerlijk. Het liefst app ik hem ben je nu wel gelukkig, of ben je ook een dombo ga zo maar door. Maar inplaats daarvan lig ik weer in mijn bed mijn mascara eraf te huilen... wanneer of hoe kom ik hier toch overheen!
zaterdag 19 augustus 2017 om 20:59
Gevoelsmatig eraan toe zijn hem te verwijderen van fb en instagram?
Daar moet je niet op wachten.. Je moet hem echt verwijderen en je op jezelf richten.
Die pijn komt nu veel te hard binnen als hij met dat meisje bezig is. En dat gaat niet minder worden als je elke dag kijkt of er al nieuwe dingen op fb of insta staan. Verbreek het contact.
Anders rek je de periode van het liefdesverdriet alleen maar.
Dit gevoel is ook hormonaal en lijkt eeuwig te duren wanneer je erin zit, net zoals verliefd zijn.
Alleen tijd kan dit helen.
Uithuilen is goed, dat hoort erbij.. Maar afleiding is goed, als je maar niet doorslaat natuurlijk. Volg een nieuwe serie, hou je bezig met je eigen gevoel. Neem een nieuw kapsel of ga lekker shoppen.
Praat met vriendinnen over je pijn. Of met ons hier
Dit is gewoon een periode van rouw. En dit gevoel gaat langzaam vervagen. Dan ben je vrij van hem.
Daar moet je niet op wachten.. Je moet hem echt verwijderen en je op jezelf richten.
Die pijn komt nu veel te hard binnen als hij met dat meisje bezig is. En dat gaat niet minder worden als je elke dag kijkt of er al nieuwe dingen op fb of insta staan. Verbreek het contact.
Anders rek je de periode van het liefdesverdriet alleen maar.
Dit gevoel is ook hormonaal en lijkt eeuwig te duren wanneer je erin zit, net zoals verliefd zijn.
Alleen tijd kan dit helen.
Uithuilen is goed, dat hoort erbij.. Maar afleiding is goed, als je maar niet doorslaat natuurlijk. Volg een nieuwe serie, hou je bezig met je eigen gevoel. Neem een nieuw kapsel of ga lekker shoppen.
Praat met vriendinnen over je pijn. Of met ons hier
Dit is gewoon een periode van rouw. En dit gevoel gaat langzaam vervagen. Dan ben je vrij van hem.
zaterdag 19 augustus 2017 om 21:01
zaterdag 19 augustus 2017 om 21:14
Nee haha dat doorslaan is wel gelukt. En ik dacht dat het mij niks meer zou doen. Ik ben zo bang dat hij mij vergeet of iets in die trant als ik hem verwijder. En waarom is zij leuker dan mij. Je zou toch denken dat als je vreemd gaat je iemand zoekt die het beter voor elkaar heeft dan degene waarmee je gaat. Maar hij gaat nu 10 stappen achteruit. Het is misschien ook omdat ik heel graag moeder wil worden(rustig maar
niet gelijk) en hij mij dat vanaf dag 1 voorhield ook een droom die gewoon uiteenspat
zondag 20 augustus 2017 om 08:15
Dat komt door de dingen die je dan tegen jezelf zegt bijvoorbeeld: "Hij vindt haar leuker dan mij!" "Hij kiest haar!" "Zo lief is hij voor mij nooit geweest!". Je ego krijgt daardoor een dreun; je probeert daar een antwoord op te vinden waardoor dat minder pijn doet en daardoor blijf je met hem bezig. In feite haal je daardoor de band juist aan en doet het daarom méér pijn in plaats van minder.elkaar leuk gaan lopen taggen word ik weer ziek down en misselijk.
Later zal je de ware redenen misschien vinden waardoor het mis liep maar die inzichten heb je nog niet, dus is het niet zinvol om te proberen iets op te lossen waarvan je alle feitelijkheden nog niet kent.
Wat je beter kan doen is hem uit je leven bannen. Dus alles wegdoen of wegsluiten waardoor je aan hem kan denken. Daar moet je best flink voor zijn want dat houdt in dat je de realiteit accepteert en de band doorsnijdt.
Als je dat kan dan bewijs jij jezelf een dienst, kan je dat niet dan duurt het alleen maar langer maar tenslotte zal je toch van deze mislukte liefde afkomen. Dat gebeurt altijd namelijk. Sterkte.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zondag 20 augustus 2017 om 08:44
Maar als de relatie voorbij is, waarom dan nog druk maken over of hij je vergeet? Het is toch voorbij? Wat wil je nu nog van hem dan?kiekeboee11 schreef: ↑19-08-2017 21:14Ik ben zo bang dat hij mij vergeet of iets in die trant als ik hem verwijder.
zondag 20 augustus 2017 om 10:00
zondag 20 augustus 2017 om 15:12
Als je hulp zoekt bij het verwerken raad ik de gratis app Rx Breakup aan. Het behandelt 30 dagen, en je gaat er dag voor dag door, met what to write, things to do, what's going on en nog een topic die je elke dag om 1700 uur kunt inzien. Tis in het Engels want opgezet door een Amerikaanse psychologe en psychotherapeute. Het biedt psychologische achtergrondinfo van de toestand waar je van dag tot dag inzit (het is een proces); een dagelijkse tekstopdracht en veel aanmoediging om naar jezelf te kijken. Durf je t aan?
Ik ben nu bij dag 14 en wat heeft t me geholpen... !
Sterkte met het verwerken.
zondag 20 augustus 2017 om 16:05
Ga ik proberen!allgoodnamesaretaken schreef: ↑20-08-2017 15:12Als je hulp zoekt bij het verwerken raad ik de gratis app Rx Breakup aan. Het behandelt 30 dagen, en je gaat er dag voor dag door, met what to write, things to do, what's going on en nog een topic die je elke dag om 1700 uur kunt inzien. Tis in het Engels want opgezet door een Amerikaanse psychologe en psychotherapeute. Het biedt psychologische achtergrondinfo van de toestand waar je van dag tot dag inzit (het is een proces); een dagelijkse tekstopdracht en veel aanmoediging om naar jezelf te kijken. Durf je t aan?