Napraattopic deel 89
woensdag 26 juli 2017 om 15:47
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 augustus 2017 om 12:09
Gaap. Jammer dat je eerste reactie zo stupide was.
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 12:10
7.64% gewijzigd
zondag 20 augustus 2017 om 12:09
Nee, precies.MaryCrawley schreef: ↑20-08-2017 12:08Herkenbaar. Minder leuke mensen, minder lachen, minder interessante en mooie topics. Wel veel meer narigheid en gekkies.
Gedeeltelijk heeft het met het brakke nieuwe forum te maken, maar voor de rest... Ik weet het niet, maar het wordt er niet leuker op.
zondag 20 augustus 2017 om 12:32
Eens.MaryCrawley schreef: ↑20-08-2017 12:08Herkenbaar. Minder leuke mensen, minder lachen, minder interessante en mooie topics. Wel veel meer narigheid en gekkies.
Gedeeltelijk heeft het met het brakke nieuwe forum te maken, maar voor de rest... Ik weet het niet, maar het wordt er niet leuker op.
Maar vooralsnog ben ik nog niet weg. En mocht ik weggaan kondig ik het ook niet aan. Vind dat op Facebook ook altijd zo stom.
zondag 20 augustus 2017 om 12:32
zondag 20 augustus 2017 om 13:15
Er kwam zelfs bijstand vanaf Lowlands.HasseSimonsdochter schreef: ↑20-08-2017 09:22Bah wat een nare en slechte opmerking. Ik lees je nu ook met andere ogen. Terechte schaamte lijkt me. Vraag me wel af als je je echt schaamt, waarom je dan toch zoiets kwetsends schrijft? TO leest dat ook he, en anderen die miskramen hebben gehad. Sta je daar niet bij stil, snap je dat niet of interesseert je dat gewoon niet? Ook een beetje laf om hier zo'n k-opmerking te maken en als de betreffende dame dan daarop ingaat dat je dan lafjes zegt dat dit niet op napraat hoort. Als je je echt zou schamen was dat het moment op excuses te maken lijkt me. Maar wel op diezelfde napraat even zeggen dat je eigenlijk hoopte op een miskraam. Zou jij ook zo'n lef hebben om in real life tegen iemand te zeggen dat je eigenlijk hoopt op een miskraam want "dat is beter voor het kindje"?
Opvallend ook dat als er reacties komen dat deze opmerking naar is, er meteen gezegd wordt dat Oudblond zich al schaamt en dat het dus niet nodig is daar nog iets over te zeggen. Zo mogelijk nog belachelijker vind ik dat. Dan zou je dus de meest kansloze shit kunnen uitbraken als je er maar gelijk even bijzet dat je je schaamt. Dit terwijl sommige forummers volledig afgefakkeld worden voor minder. Me dunkt dat als andere forummers zeggen te hebben gehoopt dat een ongeboren kind dood gaat de halve goegemeente eroverheen valt. Valt mij vaker op dat de reacties af lijken te hangen van de schrijfster.
zondag 20 augustus 2017 om 13:17
Wat ben je traaaaag van begrip. Zal ik even spellen?
zondag 20 augustus 2017 om 13:28
Inderdaad. En nu blijft het stil. Ik word er eigenlijk steeds bozer om. Wat een min gedrag.
Ik zou de reacties wel eens willen zien als bijv. een forummer als Missie M of Pejeka dit zou schrijven of anderen waar iedereen altijd standaard overheen valt, wat ze ook schrijven.
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 13:32
2.50% gewijzigd
zondag 20 augustus 2017 om 13:35
Ik ga erover door zo lang als ik wil. Dat is precies het probleem dat dit even snel onder het tapijt wordt geveegd. Omdat het jou onwelvallig is zeker. Bovendien als ik kijk waarover hier vaak oeverloos over doorgenapraat wordt, dan zit ik nog lang niet aan m'n tax.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑20-08-2017 13:29Ja ga er nog even over door.. Je hebt je zegje gedaan toch?! Was duidelijk hoor.
zondag 20 augustus 2017 om 13:44
Wat heb je dat mooi gespeld.
Weliswaar de verkeerde letters, maar a'la.
Want ik ben natuurlijk geen gekkie.
zondag 20 augustus 2017 om 13:51
Je stelt je aan. Blijft drukken? Een paar posts heb je het dan over.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑20-08-2017 13:39Mooi moment voor negeerknop.
Denk je nou echt dat als je hetzelfde maar door iemands strot blijft drukken dat je daar dan gelukkiger van wordt? Succes joh!
zondag 20 augustus 2017 om 13:53