Ergerlijke facebookberichten deel 5

08-11-2016 20:08 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit lijkt mij een mooie voor vandaag....

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Hier een 'fittie' op de timeline. Een ex collega heeft bruidsfoto's van een vriendin van haar gepost nog voor de bruid dat zelf kon doen. Absoluut not done natuurlijk maar de excollega ziet er geen kwaad in en wil de foto's na het verzoek van de bruid niet verwijderen want 'ik sta er toch ook op!!!' Zucht. Heb mijn mond niet kunnen houden en gezegd dat het echt niet kan. Was gelukkig niet de enige. Foto's staan er nog steeds trouwens
Mijn kleine meisje wordt vandaag 25 jaar

Waarom zet je jezelf en je dochter zo voor gek?
Misschien om te vergeten dat je zelf intussen ook 25 jaar ouder bent geworden?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
MwTheelepel schreef:
19-08-2017 12:28
Ik zat laatst ergens en daar zat iemand die wilde net een hap nemen van zijn eten en bedacht toen dat hij nog geen foto gemaakt had. Dus bestek neer, eerst een foto en dan pas eten. :rofl:
Doet me hier aan denken: www.youtube.com/watch?v=fFzKi-o4rHw :lol:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Hmmm ik heb ook een dingetje op mn FB....
Ik zit op een fb met mensen met allemaal redelijk dezelfde aandoening.
Met een paar van deze mensen ook vrienden. 1 dame post elke dag een paar keer hoe erg,zwaar,vreselijk en moeilijk het allemaal wel niet is. 1000 selfies vanuit ziekenhuis of in bed.
Maar het vervelende is, is dat we hier allemaal mee moeten dealen!!!!.
Soms moet ik echt ff op mn handen gaan zitten hoor!
nlies schreef:
21-08-2017 12:56
Mijn kleine meisje wordt vandaag 25 jaar

Waarom zet je jezelf en je dochter zo voor gek?
Misschien om te vergeten dat je zelf intussen ook 25 jaar ouder bent geworden?
OMG :facepalm:
Orangetree schreef:
21-08-2017 12:07
Hier een 'fittie' op de timeline. Een ex collega heeft bruidsfoto's van een vriendin van haar gepost nog voor de bruid dat zelf kon doen. Absoluut not done natuurlijk maar de excollega ziet er geen kwaad in en wil de foto's na het verzoek van de bruid niet verwijderen want 'ik sta er toch ook op!!!' Zucht. Heb mijn mond niet kunnen houden en gezegd dat het echt niet kan. Was gelukkig niet de enige. Foto's staan er nog steeds trouwens

Ja zulke mensen idd. Familielid heeft er ook een heel handje van. Toen ze net oma was geworden zette ze meteen een bericht op facebook inclusief foto van haar kleinkind. Haar zoon en schoondochter waren not amused omdat ze het zelf bekend wilden maken, ja logisch natuurlijk. Dit soort acties doet dat familielid wel meer, ze heeft er niet bepaald vrienden mee gemaakt ;)
Mijn schoonzus tagt mij in allerhande kindspullen-win-acties. Plastic speelgoed zooi, kleertjes in neon, krijsende speelparadijzen, etc. Maar als ze nou eens na 10 jaar de moeite van het taggen zou stoppen in het leren kennen van mij (van ons :-? ) dan zou ze weten dat ik echt 0% interesse heb in dat soort spullen.
BahcoBarbie schreef:
22-08-2017 08:21
Mijn schoonzus tagt mij in allerhande kindspullen-win-acties. Plastic speelgoed zooi, kleertjes in neon, krijsende speelparadijzen, etc. Maar als ze nou eens na 10 jaar de moeite van het taggen zou stoppen in het leren kennen van mij (van ons :-? ) dan zou ze weten dat ik echt 0% interesse heb in dat soort spullen.
Volgens mij moet je iemand anders taggen om zelf te winnen. En die tagt dan ook weer iemand en zo krijgt degene die de prijs weggeeft veel reclame (dus ze doet het helemaal niet voor jou)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb dit hele topic eens doorgenomen want ik heb vakantie dus tijd om mij met onzinnige zaken bezig te houden. Maar na alle reacties te hebben gelezen vermoed is dat eigenlijk alles op Facebook not done en stom is. Bijna alles wat ik (als ik er dan ook eens op Facebook ben) ben langs zie zeilen wordt hier wel ergens als belachelijk ervaren.

Conclusie: vooral plaatsen wat je wilt want is er is er altijd wel een die het stom en belachelijk vind. Net het echte leven. :-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Eens Enn.. er worden hier dan ook dingen genoemd, die ik vooral des facebooks vind.

Ik erger mij vooral aan kijk vooral op van bepaalde plaatjes en die zinnetjes dat mensen het zo zwaar hebben, maar dan niet zeggen waarom. Of 'weer in het ziekenhuis' en je dan laten hangen of 'ik stuur wel een pb naar een paar mensen.

Nouja, eerste nr. 2 op de wc hoef ik ook niet in beeld, heb ik gelukkig nooit gezien.
Later is nu
Waarom zetten sommige mensen hun hele fotoalbum van de vakantie op FB?! Zomaar wat foto's oke, leuk, maar gewoon 150 foto's!!! Wie gaat er nou 150 foto's van een ander bekijken?
IK :proud:
Sommigen hebben echt mooie, leuke, lieve en ontroerende foto's én mooie van de omgeving. Ik ben gek op foto's. Kijk ook graag bij mensen thuis in fotoalbums enzo :)
Later is nu
Ik vind vakantiefoto's vaak ook wel leuk om te kijken.

Niet als het twintig shots zijn van tante Kaat in badpak op het strand in Lloret, maar ik heb wel een aantal goede fotografen en enthousiaste wereldreizigers in mijn vriendengroep. :)
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Misschien kwam het ook doordat het iemand is die 150 foto's heeft geplaatst die ik helemaal niet mag en zichzelf helemaal geweldig vind? (ben ik overigens niet mee bevriend maar iemand uit mijn vriendengroep wel)
foutje
Afbeelding

Deze gouwe ouwe had ik al een tijd niet gezien. :roll:
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Miriam1981 schreef:
26-08-2017 12:32
Waarom zetten sommige mensen hun hele fotoalbum van de vakantie op FB?! Zomaar wat foto's oke, leuk, maar gewoon 150 foto's!!! Wie gaat er nou 150 foto's van een ander bekijken?
Ehhh ik ook. Heerlijk!

Doe het zelf trouwens ook. Elke dag wat foto's met uitleg erbij. Krijg er leuke reacties op, dus prima.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik krijg steeds vaker van die 'gezamenlijke' vriendschapsverzoeken. Mensen die een relatie hebben en besluiten samen een account aan te maken. Het enige wat erop verschijnt zijn profielfoto's die veranderen en statussen als 'ik hou van mijn schatje' etc. Op hun eigen accounts zijn ze actiever. Why? Is dit een nieuwe trend of heb ik onder een steen gelegen?
Kwebbeltje91 schreef:
31-08-2017 19:49
Ik krijg steeds vaker van die 'gezamenlijke' vriendschapsverzoeken. Mensen die een relatie hebben en besluiten samen een account aan te maken. Het enige wat erop verschijnt zijn profielfoto's die veranderen en statussen als 'ik hou van mijn schatje' etc. Op hun eigen accounts zijn ze actiever. Why? Is dit een nieuwe trend of heb ik onder een steen gelegen?
Bestaat al heel lang. Ik heb geen Facebook meer maar heb ook regelmatig verzoeken gekregen van accounts die van stelletjes ziin ipv een persoon. Vaak als de kleine eris werd de naam gewijzigd en kwam die ook in de profielnaam,..
Madeliefje111 schreef:
31-08-2017 20:18
Bestaat al heel lang. Ik heb geen Facebook meer maar heb ook regelmatig verzoeken gekregen van accounts die van stelletjes ziin ipv een persoon. Vaak als de kleine eris werd de naam gewijzigd en kwam die ook in de profielnaam,..
Ja klopt ook inderdaad. En dan echt de volledige achternamen erbij. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het nut er niet van. Vooral als beide personen ook nog hun eigen profiel aanhouden.
Kwebbeltje91 schreef:
31-08-2017 20:27
Ja klopt ook inderdaad. En dan echt de volledige achternamen erbij. Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het nut er niet van. Vooral als beide personen ook nog hun eigen profiel aanhouden.
Het is ook niet nuttig denk ik. Alleen maar meer gedoe met die profielen onderhouden.
Madeliefje111 schreef:
31-08-2017 20:30
Het is ook niet nuttig denk ik. Alleen maar meer gedoe met die profielen onderhouden.
Precies.
Mijn tijdlijn staat de laatste tijd vol met berichten van 'health coaches' verschillende mensen met de ongeveer dezelfde aanpak; "wil jij binnen 2 dagen 15 kilo afvallen? plaats hieronder dan een :heart: en ik stuur je vrijblijvend informatie toe" Omdat vrienden van mij daar op reageren krijg ik dat te zien, ik hoop dat ze daar snel mee stoppen ;) .
Wat zo erg is aan Facebook. Mensen zetten automatisch onder een zielig bericht sterkte als geniet ervan onder een leuk bericht. Het betekent gewoon helemaal niets. Je kunt wachten tot iemand zich een keer vergist. Ik verheug mij op dat moment.
Manonna schreef:
01-09-2017 23:27
Wat zo erg is aan Facebook. Mensen zetten automatisch onder een zielig bericht sterkte als geniet ervan onder een leuk bericht. Het betekent gewoon helemaal niets. Je kunt wachten tot iemand zich een keer vergist. Ik verheug mij op dat moment.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven