Napraattopic deel 89

26-07-2017 15:47 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star in het kwadraat :yes:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
yasmijn schreef:
21-08-2017 19:04
Nee, door 'de man' zelf. Als er iets gestaft wordt wat mij aangaat, dan wil ik zelf beoordelen of ik dat kwetsend vind.

Dus staffen: als het over jezelf gaat. Klaasje42 hoeft niet te staffen als het over mij gaat.
Dat is wat ik bedoel Yasmijn: Maar ik ben tegenwoordig blijkbaar niet zo goed in het goed neerpennen :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Star² schreef:
21-08-2017 19:17
Precies. Ook niet als het om 'bekend maken nick' gaat. Waar Blondie nu voor geband is. Dat deed ik namelijk zelf ook.
Ik zal je voor alle zekerheid even staffen.
-bambi- schreef:
21-08-2017 18:37
Nou, koop een taart en vier het.

Ik ben onzichtbaar voor de mods. Nooit een waarschuwing waar het wel verdiend zou zijn. Of minstens consequent enzo.

Dus als iemand iets lelluks kwijt moet dan geef je me maar een hint en post ok het wel ff.
Zeg dat maar niet te hard. Ik ben hier ook jarenlang banloos door het leven gegaan, en toen kregen bepaalde lieden me in het snotje en ineens vlogen de bans me om de oren. Terwijl ik toch echt niet ineens hele rare dingen ging zeggen of zo.
blijfgewoonbianca schreef:
21-08-2017 18:47
Als er op racisme, vluchtelingenhaat, etc eens gemodereerd zou worden zou jij al 100 jaar niet meer posten.
Of vergis ik me weer eens in nickwissel nr. zoveel ?
Nee je vergist je niet :nooo:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
21-08-2017 19:20
Star in het kwadraat :yes:
Heel fijn inderdaad!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lady_Voldemort schreef:
21-08-2017 19:34
Ik zal je voor alle zekerheid even staffen.
Zet er ook dubbelnicken even bij.
Lady_Voldemort schreef:
21-08-2017 19:35
Zeg dat maar niet te hard. Ik ben hier ook jarenlang banloos door het leven gegaan, en toen kregen bepaalde lieden me in het snotje en ineens vlogen de bans me om de oren. Terwijl ik toch echt niet ineens hele rare dingen ging zeggen of zo.
Hier net zo.

Is " bepaalde lieden " niet enorm op de man ? :rofl:
21-08-2017 19:40
Hier net zo.

Ja jij en LV werden inderdaad om onbenulligheden geband.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
21-08-2017 19:43
Ja jij en LV werden inderdaad om onbenulligheden geband.
Meds ook. Was echt alsof er jacht op ons gemaakt werd.
Stomste wat de mods kunnen doen is iemand bannen " om de sfeer " als iemand nog nooit sfeer aan gevoeld lijkt te hebben. Verzin dan wat anders.
21-08-2017 19:45
Ja precies. Had ik een grapje gemaakt tegen Pejeka, en je kan van Pejeka zeggen wat je wil maar hij is geen huilie die meteen maar begint te staffen en toch bam: 48 uur voor op de man. Rot op zeg. Die ban was gewoon aangesmeerd, niet door iemand die zo vreselijk begaan was met het zielenheil van Pejeka maar door iemand die er zin aan had om LV even lekker dwars te zitten. En die snertmods trappen er nog in ook, in die onzin.
21-08-2017 19:40
Hier net zo.

Ik zit hier al helemaal klaar om ze welkom te heten.
Yep, sommige forummers doen zich graag voor als het onschuldige slachtoffer maar hebben er een hobby van gemaakt om te stalken en alles wat ze maar zien meteen tig keer te staffen. En tja, hoe vaker iets gestaft wordt...

Dat is pas goed voor de sfeer joh.

(dit zal ook wel weer op de man zijn....)
:popcorn:
Ik vind dat dat hele staffen afgeschaft moet worden. Kinderachtig gedoe.
Jonari schreef:
21-08-2017 20:19
Wat een negatieve sfeer zet je hiermee neer.
MoirenPhae schreef:
Wat een negatieve sfeer zet je hiermee neer.
Ja.
Ben die positiviteit nu wel zat hier.
21-08-2017 18:47
Als er op racisme, vluchtelingenhaat, etc eens gemodereerd zou worden zou jij al 100 jaar niet meer posten.
Of vergis ik me weer eens in nickwissel nr. zoveel ?
Meid als er op provoceren etc echt consequent gemodereerd zou worden zou jij al 150 jaar niet meer posten.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
21-08-2017 19:45
Ja Meds ook inderdaad vragen naar de naam van een hond en een patatrecept posten en daarom geband worden. Te gek voor woorden :facepalm:
Jonari schreef:
Bij heullll errug een open en bloot post naar een mod lijkt me prima. De rest regelt zich vanzelf wel. En wie het niet " trekt " hoort niet op dit forum en zoekt een ander forum. Of gaat hele dagen zichzelf of de buuf zitten vingeren.
Jonari schreef:
21-08-2017 20:21
Ja.
Ben die positiviteit nu wel zat hier.
En terecht.
Alleen komt dit inmiddels om de zoveel weken terug.
Maar het heeft resultaat, ik schrijf allang niet meer wat ik eigenlijk had willen schrijven en grapjes laat ik ook maar achterwege. De tere zieltjes winnen. Altijd. Want die kunnen harder en langer janken.
Rosabella1 schreef:
21-08-2017 20:24

Meid als er op provoceren etc echt consequent gemodereerd zou worden zou jij al 150 jaar niet meer posten.
Gossie, meis, wat heb je gegeten, je bent zo adrem. Zo ken ik je helemaal niet.
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 20:28
En terecht.
Maar het heeft resultaat, ik schrijf allang niet meer wat ik eigenlijk had willen schrijven en grapjes laat ik ook maar achterwege. De tere zieltjes winnen. Altijd. Want die kunnen harder en langer janken.
Eens. Heel erg jammer ook. :(
MoirenPhae schreef:
21-08-2017 20:28
En terecht.
Inderdaad.
Beetje zwarte humor mag al helemaal niet meer.
Stel dat je iemand kwetst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven