Hoe vertel ik het hem?
dinsdag 15 augustus 2017 om 18:22
Ik heb even een kwestie waar ik mee zit. Ik heb al een aantal weken contact met 2 mannen. Beide heel leuk, en ook beide al gezien irl.
Alleen heb ik met de ene meer een klik en meer vlinders dan bij de andere. De ene man is onwijs negatief over van alles en nog wat. Vind zn werk niet leuk, heeft constant problemen met ex over kind. En hij denkt dat wij in een relatie zitten terwijl ik daar nooit aanleiding voor heb gegeven. We hebben ook nog nooit gezoen. Helaas erger ik me de laatste tijd heel erg aan hem. Hij belt me 2x per dag, ook met cam aan. Meestal als het niet goed uitkomt. Hij wil ook ieder weekend langs komen. We hebben ook nog nooit gezoend, en ergens heb ik daar ook niet echt behoefte aan bij hem. Dus intiem zijn we ook nog niet geweest. Ook heb ik zijn dochter al gezien, leuk meisje wel, maar ik zie mezelf geen stiefmoeder voor haar zijn.
De andere man is heel lief en daar begin ik echt gevoel voor te krijgen. We hebben echt een klik. Met hem heb ik al wel gezoend, maar meer is er nog niet gebeurd. Waarschijnlijk gaat dit nog wel gebeuren. Hij heeft te kennen gegeven mij heel leuk te vinden en mij wel als zn vriendin zou willen.
Nu hoor ik jullie denken, dan ga je toch voor die tweede man. In principe zou ik dat ook wel willen en ben ik ook echt klaar om met hem verder te gaan, alleen zit ik met de kwestie, hoe vertel ik het man 1 dat ik absoluut nix voor hem voel en niet met hem verder wil. Zonder dat ik hem te hard kwets. Iemand tips?
Alleen heb ik met de ene meer een klik en meer vlinders dan bij de andere. De ene man is onwijs negatief over van alles en nog wat. Vind zn werk niet leuk, heeft constant problemen met ex over kind. En hij denkt dat wij in een relatie zitten terwijl ik daar nooit aanleiding voor heb gegeven. We hebben ook nog nooit gezoen. Helaas erger ik me de laatste tijd heel erg aan hem. Hij belt me 2x per dag, ook met cam aan. Meestal als het niet goed uitkomt. Hij wil ook ieder weekend langs komen. We hebben ook nog nooit gezoend, en ergens heb ik daar ook niet echt behoefte aan bij hem. Dus intiem zijn we ook nog niet geweest. Ook heb ik zijn dochter al gezien, leuk meisje wel, maar ik zie mezelf geen stiefmoeder voor haar zijn.
De andere man is heel lief en daar begin ik echt gevoel voor te krijgen. We hebben echt een klik. Met hem heb ik al wel gezoend, maar meer is er nog niet gebeurd. Waarschijnlijk gaat dit nog wel gebeuren. Hij heeft te kennen gegeven mij heel leuk te vinden en mij wel als zn vriendin zou willen.
Nu hoor ik jullie denken, dan ga je toch voor die tweede man. In principe zou ik dat ook wel willen en ben ik ook echt klaar om met hem verder te gaan, alleen zit ik met de kwestie, hoe vertel ik het man 1 dat ik absoluut nix voor hem voel en niet met hem verder wil. Zonder dat ik hem te hard kwets. Iemand tips?
dinsdag 15 augustus 2017 om 21:01
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:43
Ik ben een dagje stil geweest naar hem toeen heb hem daarna verteld dat ik over ons had nagedacht en dat ik niet de gevoelens voor hem heb die hij wel voor mij heeft en dat ik ook niet denk ze te krijgen. En dat het beter is dat we het contact verbreken. Hij snapte er nix van omdat ik in het begin had gezegd dat ik hem een leuke man vond en hij dacht dat ik wel gevoelens voor hem had. Ik zei een leuke man wil niet zeggen dat ik er gevoelens voor moet krijgen. Ik ken wel meer "leuke" mannen maar daar voel ik ook nix voor. Leuk om mee om te gaan, maar niet voor een relatie. Helaas heeft hij de opmerking dat ik hem een leuke man vond verkeerd geïnterpreteerd, en snapte het totaal niet. Ik ben daarna weggegaan en hem op alles geblokkeerd. Geeft wel rust, maar vind het sneu om hem zo achter te laten. Maar nu kan ik me wel volledig foccussen op man 2 en dat maakt mij erg blij.
vrijdag 18 augustus 2017 om 07:51
Dat heb ik gisteren dus ook gedaan.Alicereturns schreef: ↑18-08-2017 07:46TO doorgaanven contact blijven houden met iemand waar je geen gevoelens voor hebt is i.m.o veel pijnlijker en kwetsender.
Wees gewoon eerlijk.
vrijdag 18 augustus 2017 om 11:33
Goed dat je het hebt afgebroken. Je had het eventueel nog wat sterker kunnen zeggen bijv: ik ga geen gevoelens krijgen en ik wil het contact verbreken.
Anders krijg je de discussie: misschien gaan die gevoelens volgens hem toch nog komen en denkt hij dat het helemaal niet beter is om het contact te verbreken.
Anders krijg je de discussie: misschien gaan die gevoelens volgens hem toch nog komen en denkt hij dat het helemaal niet beter is om het contact te verbreken.
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:19
Nou er is zelfs een verandering in het hele date gebeuren. Ik had mn keus gemaakf om met man 2 verder te gaan, issie sinds woensdag alleen maar druk en kortaf. Dus vrijdag om opheldering gevraag, kreeg ik niet. Werd zelfs geblokkeerd op whattsapp. Dus hem een smsje gestuurt. Dat viel blijkbaar ook niet goed want hij belde me op met de mededeling dat ie mij met rust moest laten omdat ie problemen heeft. Prima. Dan laat ik het wel.
Net werd ik bericht door hem via de site waar we elkaar van kennen. Blijkt ie zn ex zwanger gemaakt te hebben en dat is nu geboren. Terwijl hij tegen mij zei al een jaar geen contact met haar te hebben. Maar ondertussen is ze dus wel zwager van hem, terwijl ze ook met een ander was/is (wat ik daarvan moet geloven weet ik nu ook niet meer). Maar ik heb hem gezegd dat deze leugen wel de druppel is en ik hem echt niet meer wil. Hij zegt dat zn gevoelens voor miij wel echt waren, maar ook dat geloof ik niet meer. Ik denk dat ik maar non ga worden. Ik tref echt altijd de verkeerde mannen geloof ik. Pffff....
Net werd ik bericht door hem via de site waar we elkaar van kennen. Blijkt ie zn ex zwanger gemaakt te hebben en dat is nu geboren. Terwijl hij tegen mij zei al een jaar geen contact met haar te hebben. Maar ondertussen is ze dus wel zwager van hem, terwijl ze ook met een ander was/is (wat ik daarvan moet geloven weet ik nu ook niet meer). Maar ik heb hem gezegd dat deze leugen wel de druppel is en ik hem echt niet meer wil. Hij zegt dat zn gevoelens voor miij wel echt waren, maar ook dat geloof ik niet meer. Ik denk dat ik maar non ga worden. Ik tref echt altijd de verkeerde mannen geloof ik. Pffff....
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:40
Man 1 is ook geen optie voor mij, ik voelde met hem de klik niet. Dat heb ik hem ook verteld vorige week en daarna alle contact verbroken.
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:55
Eigenlijk op random chatsites. Maar niet bewust om te daten, maar eigenlijk om gezellig te chatten. Ik zoek nl niet, komt zo wanhopig over. En als het op de chat klikt dat spreek ik eens af. Afspreken doe ik ook alleen als het voor mij goed voelt.
dinsdag 22 augustus 2017 om 19:12
Nou dit vat alles goed samen.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-08-2017 18:47Bezopen om al met zijn dochter kennis te hebben gemaakt.
Belachelijk ook dat je blijft afspreken als je iemand niet leuk vindt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
woensdag 23 augustus 2017 om 22:51