Geld & Recht alle pijlers

Marktplaats: zucht

24-08-2017 10:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen wereldgroot probleem maar toch vind ik dit zo raar:

Jasje op Mp gekocht voor mijn zoon. Zoon is nog klein dus klein jasje. Ik vroeg of ze hem via brievenbuspakket kon versturen omdat dit goedkoper is. Dit zou niet passen volgens haar. Prima, ik betaald voor gewone pakketpost. Stuurt ze net het bonnetje van de track and trace en zie ik dat ze hem toch via brievenbuspakket verstuurd heeft...

Het gaat maar om een paar euro maar vind dit zo raar! Hoe zouden jullie hierop reageren? Zouden jullie hier een probleem van maken?
Ik zou een mailtje sturen. Aan herinneren wat gecommuniceerd is en het tegoed terugvragen. Misschien een misverstand, al zou ik er niet vanuit gaan.
Hoi,

Net bekeek ik even de track and trace-code en zag ik dat het jasje toch als brievenbuspakket kon worden verzonden. Heel fijn!
Boek je ... euro nog even terug? Alvast bedankt.
Well behaved women rarely make history.
Heb een berichtje gestuurd en krijg terug dat het idd een foutje was!

Les geleerd: niet te snel conclusies trekken (of topics openen) :A: .

Bedankt voor de reacties!
:thumbsup:
Ciri schreef:
24-08-2017 10:42
Heb een berichtje gestuurd en krijg terug dat het idd een foutje was!

Les geleerd: niet te snel conclusies trekken (of topics openen) :A: .

Bedankt voor de reacties!
Tja... weet je niet. misschien als je niks had gezegd had ze die paar euro lekker in haar zak gestopt.... maar goed. ik vertrouw niemand wat betreft marktplaats haha
Don't cry, buy a bag and move on.
Soms hoor je bij verzenden pas of het als brievenbuspost verzonden kan worden. Dan wordt het bij verzenden nog even gemeten met zo'n "gleuf".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven