Status:erg ingewikkeld.
donderdag 24 augustus 2017 om 14:11
Niet iedereen.
Sommige mensen denken dat je de boel voor de gek houdt omdat dat wel eens voorkomt.
Probeer gewoon op de serieuze reacties in te gaan.
Soms best lastig, maar niet alleen je vriendin...ook dit forum heeft een gebruiksaanwijzing.
donderdag 24 augustus 2017 om 14:24
Hoe is het dan mogelijk dat iemand hier een link naar het desbetreffende item neer zet en vervolgens wordt daar de openingspost verwijderd?
Geeft verder niks, hoor, als je dit al eerder geplaatst had, maar daar kun je toch gewoon eerlijk in zijn?
donderdag 24 augustus 2017 om 14:26
Zij heeft adhd. Zij niet zwakbegaafd of ontoerekeningsvatbaar. Ik ben zoals ik ben...lekker makkelijk. Zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden en kan zich niet voor alles achter haar aandoening verschuilen. Ik zou paar weken alleen op vakantie gaan en madam een tijdje alleen voor de kinderen en het huis laten zorgen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 24 augustus 2017 om 14:37
Link?
Ja t zal allemaal wel haha.
Ik ben daar ff klaar mee.
Ik heb me eigen hier aangemeld,omdat ik...tja...oplossingen,inzichten,tips.
Ik weet t niet.
Ben zoekende
donderdag 24 augustus 2017 om 14:39
Ik moet er niet aan denken om me kids een dag niet te zien.viva-amber schreef: ↑24-08-2017 14:26Zij heeft adhd. Zij niet zwakbegaafd of ontoerekeningsvatbaar. Ik ben zoals ik ben...lekker makkelijk. Zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden en kan zich niet voor alles achter haar aandoening verschuilen. Ik zou paar weken alleen op vakantie gaan en madam een tijdje alleen voor de kinderen en het huis laten zorgen.
Ben nu al emotioneel hoe dit misschien helemaal verkeerd af gaat lopen.
Ik kan echt niet zonder hun.
donderdag 24 augustus 2017 om 15:02
Dit topic lijkt er erg op, maar de OP is wegbroodroostertje schreef: ↑24-08-2017 10:30Ik dacht dat ik dit topic al eens gelezen had, maar is blijkbaar nieuw. Als het goed is, is er ergens een topic over hetzelfde onderwerp..misschien staan daar nuttige adviezen in
relaties/vreemdgegaan-omdat-het-al-niet ... s/389056/2
Later is nu
donderdag 24 augustus 2017 om 15:03
donderdag 24 augustus 2017 om 15:06
Ik dacht zelf dat je misschien wat had aan dat topic, omdat een zelfde probleem dezelfde oplossingen brengt, zeg maar. En misschien kun je met die TO eens van gedachten wisselen.
Later is nu
donderdag 24 augustus 2017 om 15:43
Kijk anders hier maar even: https://webcache.googleusercontent.com/ ... clnk&gl=nl
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 24 augustus 2017 om 17:44
ff je ballen opzoeken en die tonen. Je bent veel te beschikbaar en bespeelbaar geworden en hoe makkelijk ook, dat is niet erg aantrekkelijk. Daarnaast bespeelt ze je met de diagnose ADHD want met ADHD kun je best een hele trouwe en fijne partner zijn. Mijn beste vriend heeft ADHD en is al heel lang gelukkig getrouwd met mijn beste vriendin. ADHD is nooit een excuus voor vreemdgaan.
donderdag 24 augustus 2017 om 18:17
Dat beter er op worden zie ik nu echt nog niet.tampontouwtje schreef: ↑24-08-2017 17:30TO, waarom zou je bij haar willen blijven? Zoals ik het lees wil zij niet meer.
Je zal het nu niet zo voelen, maar als ik je OP lees kan je er alleen maar op vooruit gaan.
Zeker niet voor me kinderen
vrijdag 25 augustus 2017 om 02:08
Even een reactie op je topic of het nou de 2e wel of niet is.. dat maakt mij niks uit als ik eerlijk ben.
Ik denk dat je bang bent voor de gevolgen.
Je verdient beter.
Ze is helemaal niet leuk en aantrekkelijk met die slachtofferrol.
Help help ik heb ADHD en doe soms domme dingen als adhder
gelul
Je went aan elke situatie.
Deze vrouw weet niet wat je waard bent en erger is dat jij dat ook niet weet.
Pik het niet langer!
Ik denk dat je bang bent voor de gevolgen.
Je verdient beter.
Ze is helemaal niet leuk en aantrekkelijk met die slachtofferrol.
Help help ik heb ADHD en doe soms domme dingen als adhder
Je went aan elke situatie.
Deze vrouw weet niet wat je waard bent en erger is dat jij dat ook niet weet.
Pik het niet langer!
vrijdag 25 augustus 2017 om 08:31
Allereerst: vreselijk dat zij zich zo verstopt achter iets als ADHD, dat is gewoon GEEN excuus, wat belachelijk.
Uiteindelijk word je er wel beter op. Dat zie je pas als je later terugkijkt op het verleden en waar je op dat moment staat. Je maakt de keus voor jezelf om niet langer je te laten gebruiken, want dat is wat zij eigenlijk doet, jou aan het lijntje houden.
Wat betreft die berichtjes van haar met andere mannen, kan jij daar aan komen en ze opslaan? Zonder overdrevenheid, jij bent bang dat je je kinderen niet meer ziet, maar als jij dat aanvoert als bewijs om te scheiden maakt jij meer kans op meer gezag over je kinderen dan je vrouw. Geloof mij, kinderen hebben beide ouders nodig maar wel ouders die een stabiele basis geven, zoals ik terug lees komt het op mij over dat jou vrouw die niet geheel geven. Ze zegt ook zelf dat ze wel eens "stomme dingen" kan doen, niet heel stabiel dus.
Beste vent, hoe triest ook deze situatie, het is beter als jij je leven voor jezelf (met je kinderen) gaat beginnen. Je klinkt ook erg onzeker, ik vermoed niet een heel sterk zelfbeeld ook daarin wil ik je het advies geven een therapeut te benaderen en het beste uit jezelf omhoog te gaan halen.
PS: bij een scheiding wil ik jou echt adviseren een advocaat in te schakelen!
Never judge a book by it's cover, know the story first!
vrijdag 25 augustus 2017 om 09:02
wat heel grappig is, is dat het topic van de week meer vanuit de spanningzoekerij van vrouw was geschreven. Vrijwel iedereen adviseerde to om zijn grenzen aan te gaan geven en hier ook consequenties aan te verbinden. Die to was toen steeds meer excuses voor vrouw aan het aandragen (het is alleen mijn onderbuikgevoel, ze kan er niks aan doen etc). Nu is hetzelfde verhaal geschreven met al als excuus helemaal doordrenkt met adhd.
Wat ik lees to, is een man die echt niet weg wil bij zijn vrouw, die zijn gezin bij elkaar wil houden en die net zo lang zoekt tot hij een manier vindt om dit huwelijk in stand te houden. Dat snap ik, dat snap ik echt heel goed. Mensen gaan vaak ver over hun grenzen om het meest dierbare wat ze hebben te behouden.
Maar lieve to: er is geen excuus voor haar gedrag. Het is repectloos, liefdeloos, destructief voor jullie relatie en denigrerend voor jouw eigenwaarde.
En je helpt jullie huwelijk niet door steeds excuses voor haar te verzinnen/ mee in stand te houden. Je helpt jullie huwelijk door heel goed voor jezelf te bepalen waar jouw grenzen liggen en die heel helder te communiceren en ook aan te geven wat JIJ gaat doen als zij er voor kiest om over jouw grenzen heen te gaan. En hou je daar dan ook aan. Je kunt niet in je eentje je huwelijk in stand houden. Je deingt geen respect sf op deze manier en houdt zelf de situatie in stand. Het maakt je ook nog onsantrekkelijk voor iemand dienvan spanning houdt, dat je zo met je laat sollen.
Wat ik lees to, is een man die echt niet weg wil bij zijn vrouw, die zijn gezin bij elkaar wil houden en die net zo lang zoekt tot hij een manier vindt om dit huwelijk in stand te houden. Dat snap ik, dat snap ik echt heel goed. Mensen gaan vaak ver over hun grenzen om het meest dierbare wat ze hebben te behouden.
Maar lieve to: er is geen excuus voor haar gedrag. Het is repectloos, liefdeloos, destructief voor jullie relatie en denigrerend voor jouw eigenwaarde.
En je helpt jullie huwelijk niet door steeds excuses voor haar te verzinnen/ mee in stand te houden. Je helpt jullie huwelijk door heel goed voor jezelf te bepalen waar jouw grenzen liggen en die heel helder te communiceren en ook aan te geven wat JIJ gaat doen als zij er voor kiest om over jouw grenzen heen te gaan. En hou je daar dan ook aan. Je kunt niet in je eentje je huwelijk in stand houden. Je deingt geen respect sf op deze manier en houdt zelf de situatie in stand. Het maakt je ook nog onsantrekkelijk voor iemand dienvan spanning houdt, dat je zo met je laat sollen.