Vreemdgaan

25-08-2017 13:10 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.
Mijn man is vreemd gegaan en is er ook tussen uit gegaan met haar. Hij is nu weer terug bij mij maar ik mag niks vragen van hoe en wat hij geeft geen antwoorden. Het ergste vind ik nog dat zijn zus van alles op de hoogte was. Ze liegt over alles en geeft onze dochter overal de schuld van. Ik mag van mijn man ook niks over zijn zuster zéggen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Kan ik hem nog wel vertrouwen en geloven.
Ben er steeds mee bezig heb er nachtmerries over.
Kan je hem nog vertrouwen? Hmm, goede vraag. Wat denk je zelf?
Waarom pik je dit?!

Al is het niet voor jezelf, voor je dochter mag je dit echt niet pikken hoor!
anoniem_109696 wijzigde dit bericht op 25-08-2017 13:12
67.52% gewijzigd
Vooral jezelf niet laten gek maken! Jij hebt zelf de touwtjes in handen, als hij jullie relatie wilt redden dan moet hij diep gaan graven. Jouw de antwoorden geven die je wilt en zijn best gaan doen. En jij moet op je strepen staan, als jij vragen hebt, als jij wilt praten vooral doen en niet je mond laten snoeren. Belangrijkste is dat jullie samen blijven communiceren, maar vooral nu een open en eerlijke communicatie is. Anders gaat dit sowieso niet werken. Maar wat wil jezelf? Wil je hem nog een kans geven?
Wat WIL je zelf echt? Wil je bij deze respectloze oetlul blijven?
Misschien wel op heel veel andere vlakken, zoals dat hij de kliko buiten zet en zo.
@(
Dit is inderdaad wel een heel lastige kwestie. Hmm.
Ik zou dr van scheiden.
Stuur hem het huis uit, tot hij volwassen genoeg is om overal wel over te praten en te werken aan wat er over is van jullie relatie
Hij gaat vreemd, maakt geen excuses, wil er niet over praten met jou, maar kennelijk wel met zijn zus met wie hij een betere vertrouwensband heeft. Ben benieuwd wat voor adviezen je hier gaat krijgen.
En jij pikt dit? Serieus?
Ga iets aan je zelfvertrouwen doen en zorg dat je een beter leven krijgt. Ipv dat je bij zo'n zak hooi blijft.
Gewoon naar je man luisteren. Slotje
koekies zijn lekker
Astraatjesport schreef:
25-08-2017 13:10
Hij is nu weer terug bij mij maar ik mag niks vragen van hoe en wat hij geeft geen antwoorden. Het ergste vind ik nog dat zijn zus van alles op de hoogte was. Ze liegt over alles en geeft onze dochter overal de schuld van. Ik mag van mijn man ook niks over zijn zuster zéggen.

Waarom pik je dit allemaal?
Kan je niet voor jezelf zorgen? Ben je bang dat er niets van je terecht komt zonder dit exemplaar? Gun je je dochter een complex waar ze (en geloof me: ik kan het weten) NOOIT meer vanaf zal komen?
Vertel!
Echt heel naar voor je. Maar hoezo krijgt jouw dochter de schuld van het vreemdgaan van jou man? Wat heeft zij er mee te maken?
Het ergste is dat zijn zus op de hoogte was? Goh.

En waarom krijgt je dochter de schuld, hoe werkt dat?
Ik zou ook vreemdgaan :bonk:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Weg met die man 🤢
Je zeurt, hij ging gewoon even uit neuken. Nu is hij weer terug bij mama.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Vreemdgaan is al erg genoeg, maar dat jij er vervolgens geen vragen over mag stellen, of erover mag praten, hoe kun je dit dan ooit verwerken?
Heb ook te maken gehad met bedrog, maar gelukkig konden wij er wel over praten, en ik mocht zoveel boos/verdrietig zijn als ik nodig had, zo vaak vragen stellen als ik wilde, en hij besefte hoe moeilijk ik het ermee had, dus heeft zijn stinkende best gedaan om het goed te maken..anders was ik knettergek geworden denk ik.
Jij mag ook aan je eigen gemoedsrust denken he? als hij met jou verder wil, kan hij op z'n minst zijn best doen om jou te troosten, en je te helpen om van dat rotgevoel af te komen, hij heeft het ook zelf veroorzaakt.
Ongedaan maken gaat niet, maar onder het tapijt schuiven werkt averechts.
Blijkbaar heeft je man geen enkele reden om respect voor jou te hebben.
De vraag is of jij dat toestaat. Zo te lezen wel dus dan is het je eigen schuld en moet je niet zeuren.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Als mijn kinderen de schuld zouden krijgen van iets dat mijn man verkeerd doet, dan zou dat op zichzelf al einde relatie zijn, vooral als er verder niet over gepraat mag worden.
iemand00 schreef:
25-08-2017 13:38
Vreemdgaan is al erg genoeg, maar dat jij er vervolgens geen vragen over mag stellen, of erover mag praten, hoe kun je dit dan ooit verwerken?
Heb ook te maken gehad met bedrog, maar gelukkig konden wij er wel over praten, en ik mocht zoveel boos/verdrietig zijn als ik nodig had, zo vaak vragen stellen als ik wilde, en hij besefte hoe moeilijk ik het ermee had, dus heeft zijn stinkende best gedaan om het goed te maken..anders was ik knettergek geworden denk ik.
Jij mag ook aan je eigen gemoedsrust denken he? als hij met jou verder wil, kan hij op z'n minst zijn best doen om jou te troosten, en je te helpen om van dat rotgevoel af te komen, hij heeft het ook zelf veroorzaakt.
Ongedaan maken gaat niet, maar onder het tapijt schuiven werkt averechts.
Goeie post.
TO haar wereld is ingestort en de viva dames doen er gratis en voor niks een schepje bovenop. Of jullie hebben nooit echt liefdesverdriet meegemaakt of jullie hebben het inlevingsvermogen van een stoeptegel.
Als je gevoel uitschakelen zo makkelijk was werd er nooit meer een topic geopend.

Sterkte TO.
Ik twijfel nog, hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven