Hulpeloos
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:35
Hij zoekt aandacht van andere vrouwen en liegt daarover (Ik vermoed zelfs dat hij vreemd is gegaan)... hij gaat 2 of keer per week savonds voetballen of smiddags fitnessen en gaat regelmatig naar feestjes. De avonden dat hij thuis is slaapt ie of kijkt hij voetbal of belt met een van zijn vrienden. Samen eens rustig tv kijken of genieten van elkaar komt bijna niet meer voor. Ik ben ongelukkig, alles moet op zijn manier.
Fantastische vent!
Was dit al zo voordat jullie zoontje geboren werd?
Fantastische vent!
Was dit al zo voordat jullie zoontje geboren werd?
vrijdag 25 augustus 2017 om 23:59
Volgend weekend mag hij bij de kleine blijven en ga jij lekker feesten, bij een vriendin slapen en met je vriendinnen bellen. Over twee weken weer. Gewoon doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 26 augustus 2017 om 00:00
Ik denk dat ik de confrontatie niet aan wil. Als vriendinnen vragen hoe het gaat dan blijf ik de schijn ophouden en dat is moeilijk.
Ik heb hem als veel liever leren kennen en hij had ook meer aandacht voor me. We hadden 2-3 keer per week seks en gingen uiteten etc, etc. Dat het minder wordt als je een kind krijgt oké, maar het is nu echt nihil en als het zover komt dan komt het door mijn initiatief.
Ik heb gezien en gemerkt dat hij veel appt en belt en zelfs berichten gelezen waarin hij aangaf iemand te missen. Dat was een half jaar geleden en dat stelde volgens hem niks voor. Allemaal ontkenning. Die persoon woonde ver weg dus fysiek contact zal er niet zijn geweest. Vorige maand merkte ik echter dat hij weer veel belde en met zijn telefoon bezig was. Ik zag veel telefoontjes met een nummer zonder naam ingevoerd. Iemand voegde hem op fb toe en herkende de foto, het was haar van dat nr. Hij zei dat het gewoon een vriendin was maar ik heb er nooit over gehoord.
Nu ging hij afgelopen maandag naar een verjaardag van een vriend smiddags (15 min verderop). Hij nam ons zoontje mee en ik had het gevoel dat het hem goed uitkwam dat ik moest werken. Hij kwam thuis eten en we werden door die vriend gebeld of we nog even samen kwamen om taart te eten. Prima, leuk dacht ik. Maar hij wilde niet?? Gezelschapsmens wilde thuisblijven ipv gaan, dat vond ik zoooooo raar. Mijn gevoel was: die vrouw is daar ook of er is iets anders aan de hand. Ik vroeg wie er smiddags waren geweest en hij noemde alleen maar de voor mij bekende personen.
Vandaag belde ik met een vriendin die er was geweest. Ze vertelde me dat er ook een vrouw was met een kind en toen ze haar naam noemde wist ik dat het die ene vrouw was! Dus toch! Op zijn minst verdacht toch?? Pff
Ik heb ooit gezegd dat ik bij hem zou gaan als hij zo bleef doen. Ik probeerde serieus met hem te praten. Zijn antwoord was: als het je niet bevalt dan ga je toch? Je kunt gaan als je wil? Waarop ik natuurlijk weer meteen zeg dat ik dat niet wil maar dat juist wil voorkomen.
Ik lijk wel in zijn macht te verkeren ofzo. Ik schrik ervan.
Ik heb hem als veel liever leren kennen en hij had ook meer aandacht voor me. We hadden 2-3 keer per week seks en gingen uiteten etc, etc. Dat het minder wordt als je een kind krijgt oké, maar het is nu echt nihil en als het zover komt dan komt het door mijn initiatief.
Ik heb gezien en gemerkt dat hij veel appt en belt en zelfs berichten gelezen waarin hij aangaf iemand te missen. Dat was een half jaar geleden en dat stelde volgens hem niks voor. Allemaal ontkenning. Die persoon woonde ver weg dus fysiek contact zal er niet zijn geweest. Vorige maand merkte ik echter dat hij weer veel belde en met zijn telefoon bezig was. Ik zag veel telefoontjes met een nummer zonder naam ingevoerd. Iemand voegde hem op fb toe en herkende de foto, het was haar van dat nr. Hij zei dat het gewoon een vriendin was maar ik heb er nooit over gehoord.
Nu ging hij afgelopen maandag naar een verjaardag van een vriend smiddags (15 min verderop). Hij nam ons zoontje mee en ik had het gevoel dat het hem goed uitkwam dat ik moest werken. Hij kwam thuis eten en we werden door die vriend gebeld of we nog even samen kwamen om taart te eten. Prima, leuk dacht ik. Maar hij wilde niet?? Gezelschapsmens wilde thuisblijven ipv gaan, dat vond ik zoooooo raar. Mijn gevoel was: die vrouw is daar ook of er is iets anders aan de hand. Ik vroeg wie er smiddags waren geweest en hij noemde alleen maar de voor mij bekende personen.
Vandaag belde ik met een vriendin die er was geweest. Ze vertelde me dat er ook een vrouw was met een kind en toen ze haar naam noemde wist ik dat het die ene vrouw was! Dus toch! Op zijn minst verdacht toch?? Pff
Ik heb ooit gezegd dat ik bij hem zou gaan als hij zo bleef doen. Ik probeerde serieus met hem te praten. Zijn antwoord was: als het je niet bevalt dan ga je toch? Je kunt gaan als je wil? Waarop ik natuurlijk weer meteen zeg dat ik dat niet wil maar dat juist wil voorkomen.
Ik lijk wel in zijn macht te verkeren ofzo. Ik schrik ervan.
zaterdag 26 augustus 2017 om 00:15
Begrijp me niet verkeerd maar dit is ook de tijd dat steeds meer mannen steeds meer on oplettend zijn maar de vrouw zo veel afleidingen en spannende dingen in de wereld en dan heb je daar oja, een vrouw die altijd op jou wacht en moeite doet wat allemaal niet op valt.
Ik hoor het veel bij vriendinnen collega's
Mischien doet hij het heel onbewust jou "vergeten" en geen tijd maken
Vreemdgaan is voor mij een no go vlieg eruit situatie, kinderen of niet een gelukkige moeder is een goede moeder
Verder is het belangerijk om samen dingen te doen maar ook zeker appart en met je eigem ding bezig te kunnen zijn
Na een lange werkdag even lekker bijkletsen aan de telefoon biertje drinken bij piet potje voetballen met jan
Moet kunnen zolang de balans er is als gezin even lekker eens per week eruit kletsen En knuffelen genieten...
Xo
Vreemdgaan is voor mij een no go vlieg eruit situatie, kinderen of niet een gelukkige moeder is een goede moeder
Verder is het belangerijk om samen dingen te doen maar ook zeker appart en met je eigem ding bezig te kunnen zijn
Na een lange werkdag even lekker bijkletsen aan de telefoon biertje drinken bij piet potje voetballen met jan
Moet kunnen zolang de balans er is als gezin even lekker eens per week eruit kletsen En knuffelen genieten...
Xo
Rozen zijn rood viooltjes zijn blauw ik ben gek op mezelf maar ook wel eem beetje op jou
zaterdag 26 augustus 2017 om 00:28
Echt, wat staat hier nu in godsnaam?tochwelvolwassendame schreef: ↑26-08-2017 00:15Begrijp me niet verkeerd maar dit is ook de tijd dat steeds meer mannen steeds meer on oplettend zijn maar de vrouw zo veel afleidingen en spannende dingen in de wereld en dan heb je daar oja, een vrouw die altijd op jou wacht en moeite doet wat allemaal niet op valt.
Xo
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 26 augustus 2017 om 00:28
Nee, Badmeester. Veel te druk met hun Phone en dan blijft er weinig tijd over om te praten.badmeester schreef: ↑26-08-2017 00:14Wat Enn zegt (dat is al vaak t geval maar nu helemaal)
Waar is je zelfrespect als je zoveel vermoedens hebt
Praten zal je godverdomme.
En zelfrespect, wat is dat? Trieste toestand.
zaterdag 26 augustus 2017 om 00:56
zaterdag 26 augustus 2017 om 08:33
Ik was wel gegaan, als ik jou was. Ik had die vriend meteen bedankt voor de uitnodiging en was gelijk gegaan. Dan weet jij ook hoe de dynamiek in de groep is en dan kan je zelf de sfeer proeven van zo'n feestje.Anoniem1210 schreef: ↑26-08-2017 00:00
Nu ging hij afgelopen maandag naar een verjaardag van een vriend 's middags (15 min verderop). Hij nam ons zoontje mee en ik had het gevoel dat het hem goed uitkwam dat ik moest werken. Hij kwam thuis eten en we werden door die vriend gebeld of we nog even samen kwamen om taart te eten. Prima, leuk dacht ik. Maar hij wilde niet?? Gezelschapsmens wilde thuisblijven ipv gaan, dat vond ik zoooooo raar. Mijn gevoel was: die vrouw is daar ook of er is iets anders aan de hand. Ik vroeg wie er 's middags waren geweest en hij noemde alleen maar de voor mij bekende personen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.