Zomermoppers en wintervreugd!

16-08-2015 14:18 3005 berichten
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?

We komen trouwens hier vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk weer! Ben dol op zon en warmte maar..... Ik verheug me nu heel erg op harde wind, kou en regen. Ik heb van de week in de uitverkoop een nieuwe jas gescoord! :yes: Water en winddicht en ik zit te popelen om deze voor het eerst aan te trekken. Dus ineens erg zin in de koude gure tijden. :$
Mijn verwarming is vannacht vanzelf aangesprongen omdat het kouder was dan 15 graden in huis :lmao:
Ook moesten autoruiten vanochtend gekrabd worden hier. Winter is dus in aantocht :|
Ik ben echt zó jaloers op jou Filee! Ik hoop ooit ook naar daar te kunnen verhuizen. :)
Pfff even klagen hoor ;-D
Ik weet dat we nog geluk hebben gehad deze zomer met het weer, maar toch heb ik het gevoel dat er geen einde aan komt... Ik zat vandaag in de bus en het was weer zo warm en benauwd.
Ik heb gewoon echt geen zin meer in zomers of warm weer... Snak echt naar de Herfst/Winter. Maargoed, nog even geduld :)
yesss schreef:
25-08-2017 15:12
Pfff even klagen hoor ;-D
Ik weet dat we nog geluk hebben gehad deze zomer met het weer, maar toch heb ik het gevoel dat er geen einde aan komt... Ik zat vandaag in de bus en het was weer zo warm en benauwd.
Ik heb gewoon echt geen zin meer in zomers of warm weer... Snak echt naar de Herfst/Winter. Maargoed, nog even geduld :)
Ik ook Yesss. Tot nu toe vind ik het een topzomer, maar ik verlang naar de herfst. Ik heb het ook warm en ik hou niet van de zon die hier best hard brandt. Nog even doorbijten.
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!
Ma en di wordt het enigszins warm en akelig zonnig, maar gelukkig zijn de temperaturen nog wel te doen (rond de 25/26). Zolang we maar geen echte hitte krijgen (vanaf 28 zeg maar). Al mogen de koelere temperaturen van de afgelopen tijd wat mij betreft zo snel mogelijk weer terugkomen :-]
Ik ben eigenlijk alleen maar dankbaar eerlijk gezegd. Vond het een echte topzomer, zo mogen ze van mij allemaal zijn. En het wordt nu ook alweer eerder donker. Als ik denk aan de zomers van de afgelopen jaren en die van nu ben ik echt alleen maar heel erg dankbaar.

En de herfst is ook alweer in aantocht.
Ik ben ook echt dankbaar hoor! Echt! Maar mijn verlangen naar de herfst is zo groot. Heel fijn inderdaad dat het al eerder donker wordt.
Ik drink veel losse thee maar net bij de Aldi pakjes winter-variatie-thee gezien. Vier verschillende winterse smaken in 1 doosje. Misschien iets voor jullie?
Klinkt lekker! Ik zal eens kijken.
FiIee schreef:
25-08-2017 13:05
Mijn verwarming is vannacht vanzelf aangesprongen omdat het kouder was dan 15 graden in huis :lmao:
Ook moesten autoruiten vanochtend gekrabd worden hier. Winter is dus in aantocht :|
Waar woon je?
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
25-08-2017 20:16
Waar woon je?
Ergens in het noorden van Scandinavië.
Klinkt heerlijk, Filee!

Dinsdag wordt toch best kutweer, in mijn regio wordt nu 27 voorspeld en een overdosis aan zon, gadverdamme. Nou ja, ik ben ook nog steeds zeer dankbaar voor de koelte en regen van afgelopen tijd, dus daar teer ik op :-] Ik hoop wel echt dat het de tweede helft van de week weer koeler en wisselvalliger wordt.
Dan ga ik me dinsdag binnen schuil houden ;-D

Heb net op een fb pagina heel veel nieuwe schilder-inspiratie gevonden dus ik ben blij!! Heb echt hele mooie plaatjes opgeslagen en ga ze zo netjes ordenen in een map.
Nice! Ik had jou een privé bericht gestuurd blue, maar denk dat ie niet is aangekomen? Ivm elkaar schilderwerk laten zien :idee:
Nee heb helaas niets ontvangen :(
Eng veel zon vandaag, hoop dat ie zo opflikkert want ik wil boodschappen gaan doen en dat doe ik natuurlijk niet als de zon mijn huid tormenteert.
Kapitein_Haak schreef:
26-08-2017 17:19
Eng veel zon vandaag, hoop dat ie zo opflikkert want ik wil boodschappen gaan doen en dat doe ik natuurlijk niet als de zon mijn huid tormenteert.
:rofl:
Oh, wat stom! Zal het nog eens proberen! Moet ik eerst een bepaald aantal posts hebben ofzo? Anders moet jij mij misschien contacteren, kijken of dat wel werkt.
Ik kan je geen pb sturen, heb je de functie aanstaan?
"Anderen mogen mij berichten sturen" staat aangevinkt, als je die bedoelt? Wat vreemd :?:
Volgens mij heb ik je pb gestuurd!!
Top, ik heb 'm :biggrin: Had idd ook mail voorgesteld in mijn eerdere pb (die dus somehow niet was aangekomen). Ik mail je straks even :-]
Kapitein_Haak schreef:
26-08-2017 15:16
Klinkt heerlijk, Filee!

Dinsdag wordt toch best kutweer, in mijn regio wordt nu 27 voorspeld en een overdosis aan zon, gadverdamme. Nou ja, ik ben ook nog steeds zeer dankbaar voor de koelte en regen van afgelopen tijd, dus daar teer ik op :-] Ik hoop wel echt dat het de tweede helft van de week weer koeler en wisselvalliger wordt.

Ah, ik vroeg me al af of ik hier de term "kutweer" kon gebruiken. Want dat is het. Luid pratende buren tot diep in de nacht, de geur van bbq komt me mjin neus uit en al dat zonlicht is een nachtmerrie!! Het was zo lekker vorige week! Moet ik tot dinsdag, en dan?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik vond het vandaag al kutweer eigenlijk. Als de zon nou nog had geschenen (ik heb namelijk helemaal geen hekel aan de zon), maar het was alleen maar bewolkt en plakkerig en benauwd. En noodweer ho maar, kutweer dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven