Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen webwinkel?

26-08-2017 17:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik was online aan het zoeken naar rode air max 2017 toen ik op deze site uit kwam..
Heeft er iemand ervaringen met deze site want het lijkt niet helemaal betrouwbaar. Maar misschiend dat jullie er iets over weten?

http://www.stichtingwelzijnvorden.nl/be ... -1368.html
Wat denk je nu zelf als je de naam leest? Enige schoenen connectie?
Nee dus, niet doen
Geen ervaring mee, maar het ziet er absoluut onbetrouwbaar uit.
"Stichting welzijn Vorden" en dan schoenen verkopen? Onder contact alleen een outlook e-mailadres. Nergens een adres te vinden...
Ik zou het er niet op gokken als ik jou was.
Ja ik geloofde het ook niet echt. Maar dacht misschien is het een engelse site naar slecht nederlands vertaald en is het wel degelijk betrouwbaar.
Deeeemilove schreef:
26-08-2017 17:38
Ja ik geloofde het ook niet echt. Maar dacht misschien is het een engelse site naar slecht nederlands vertaald en is het wel degelijk betrouwbaar.

Als een site al vol zit met taalfouten moet je er nooit aan beginnen.
domeinnaam is op 12 juni jl geregistreerd via een Duitse tussenpersoon.

contact met de houder loopt via ...@163.com

Ik schat in dat iemande van de stichting zijn domein heeft vergeten te verlengen en dat iemand nu meelift op de reputatie die de site inmiddels bij Google had
Even niet zo naïef zeg.

- (Te) goedkope Nike's
- Verkocht door 'Goekope Nike Store'
- Met als url stichtingwelzijnvorden.nl
&
- "Powered By Adidas Stan Smith Sale"

Plus:

- Een @outlookadres als e-mail
- Geen vestigingsinformatie
- Geen telefoonnummer
- Geen kvk-nummer

Hoe duidelijk wil je het hebben? Deze website ziet er niet "niet zo betrouwbaar uit", de site is zo echt als de rode neus van clown Bassie.
Dit is zo een voorbeeld van een opgekochte website gebruiken voor handel (welke vaak gewoon niet waar is en mensen worden opgelicht)
Hartstikke nep!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Die site werkt hier niet.
Als een slager 'Gezondheidscentrum-West' zou heten, zou je daar dan ook je kipfilets halen?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Er zijn oplichters die websites opkopen. Ben er al diversen tegengekomen met zowel schoenen als kleding. Ik vraag me altijd af wie daar intrapt, want de websites hebben altijd een rare domeinnaam en staan vol met spelfouten.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Nou, dat is dus wel duidelijk. Nep dus.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven