Ervaringen webwinkel?
zaterdag 26 augustus 2017 om 17:30
Hoi,
Ik was online aan het zoeken naar rode air max 2017 toen ik op deze site uit kwam..
Heeft er iemand ervaringen met deze site want het lijkt niet helemaal betrouwbaar. Maar misschiend dat jullie er iets over weten?
http://www.stichtingwelzijnvorden.nl/be ... -1368.html
Ik was online aan het zoeken naar rode air max 2017 toen ik op deze site uit kwam..
Heeft er iemand ervaringen met deze site want het lijkt niet helemaal betrouwbaar. Maar misschiend dat jullie er iets over weten?
http://www.stichtingwelzijnvorden.nl/be ... -1368.html
zaterdag 26 augustus 2017 om 17:38
zaterdag 26 augustus 2017 om 17:39
Deeeemilove schreef: ↑26-08-2017 17:38Ja ik geloofde het ook niet echt. Maar dacht misschien is het een engelse site naar slecht nederlands vertaald en is het wel degelijk betrouwbaar.
Als een site al vol zit met taalfouten moet je er nooit aan beginnen.
zaterdag 26 augustus 2017 om 17:47
zaterdag 26 augustus 2017 om 17:51
Even niet zo naïef zeg.
- (Te) goedkope Nike's
- Verkocht door 'Goekope Nike Store'
- Met als url stichtingwelzijnvorden.nl
&
- "Powered By Adidas Stan Smith Sale"
Plus:
- Een @outlookadres als e-mail
- Geen vestigingsinformatie
- Geen telefoonnummer
- Geen kvk-nummer
Hoe duidelijk wil je het hebben? Deze website ziet er niet "niet zo betrouwbaar uit", de site is zo echt als de rode neus van clown Bassie.
- (Te) goedkope Nike's
- Verkocht door 'Goekope Nike Store'
- Met als url stichtingwelzijnvorden.nl
&
- "Powered By Adidas Stan Smith Sale"
Plus:
- Een @outlookadres als e-mail
- Geen vestigingsinformatie
- Geen telefoonnummer
- Geen kvk-nummer
Hoe duidelijk wil je het hebben? Deze website ziet er niet "niet zo betrouwbaar uit", de site is zo echt als de rode neus van clown Bassie.
zondag 27 augustus 2017 om 09:42
Er zijn oplichters die websites opkopen. Ben er al diversen tegengekomen met zowel schoenen als kleding. Ik vraag me altijd af wie daar intrapt, want de websites hebben altijd een rare domeinnaam en staan vol met spelfouten.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."