Vindt hij mij leuk?
zondag 20 augustus 2017 om 16:32
Hey allemaal,
Sinds 2 maanden ongeveer praat ik veel met een jongen, we kennen elkaar al 2 jaar maar nog nooit zoveel gepraat. (We zijn allebei 17)
Tot sinds kort, we appen nu bijna wel elke avond. Dit is heel gezellig en leuk, soms duren onze gesprekken ook meer dan 4 uur zonder ook maar stiltes te hebben. We gaan regelmatig dingen doen met zijn 2e. We begonnen met een filmpje thuis te kijken.
Daarna zijn we nog naar de bioscoop geweest, uit eten geweest, hij stelde voor om nog te logeren dit hebben we ook gedaan en was erg gezellig en afgelopen week nog een keer naar de bioscoop geweest. Via app moest ik een keer raden waar hij aan dacht op dat moment omdat we het hadden over ander mans gedachtes kunnen lezen. Mijn antwoord was fout, hij zei toen 'Ik dacht namelijk aan jou', echter stuurde hij er meteen 'nee grapje' achter na. Bedoelt hij hier iets mee of was het juist echt een grap? Weleens vaker maakt hij van die grapjes die je ook op een flirterige wijze kan opvatten, maar ook zegt die dan meteen van 'nee grapje'. Hij heeft ook weleens gezegd dat als hij iemand leuk vindt het niet snel zal laten merken en heel subtiel hints probeert te geven, om erachter te komen of het van beide kanten komt. Maar het gekke weer is dat toen we afgelopen week naar de bioscoop gingen hij 's avonds ook nog naar een feest ging, dit had hij ook niet gezegd van te voren. Dus ja
Dus mijn vraag is eigenlijk denken jullie dat hij mij leuk vindt of alleen als een goede vriend ziet?
Alvast bedankt
Sinds 2 maanden ongeveer praat ik veel met een jongen, we kennen elkaar al 2 jaar maar nog nooit zoveel gepraat. (We zijn allebei 17)
Tot sinds kort, we appen nu bijna wel elke avond. Dit is heel gezellig en leuk, soms duren onze gesprekken ook meer dan 4 uur zonder ook maar stiltes te hebben. We gaan regelmatig dingen doen met zijn 2e. We begonnen met een filmpje thuis te kijken.
Daarna zijn we nog naar de bioscoop geweest, uit eten geweest, hij stelde voor om nog te logeren dit hebben we ook gedaan en was erg gezellig en afgelopen week nog een keer naar de bioscoop geweest. Via app moest ik een keer raden waar hij aan dacht op dat moment omdat we het hadden over ander mans gedachtes kunnen lezen. Mijn antwoord was fout, hij zei toen 'Ik dacht namelijk aan jou', echter stuurde hij er meteen 'nee grapje' achter na. Bedoelt hij hier iets mee of was het juist echt een grap? Weleens vaker maakt hij van die grapjes die je ook op een flirterige wijze kan opvatten, maar ook zegt die dan meteen van 'nee grapje'. Hij heeft ook weleens gezegd dat als hij iemand leuk vindt het niet snel zal laten merken en heel subtiel hints probeert te geven, om erachter te komen of het van beide kanten komt. Maar het gekke weer is dat toen we afgelopen week naar de bioscoop gingen hij 's avonds ook nog naar een feest ging, dit had hij ook niet gezegd van te voren. Dus ja
Dus mijn vraag is eigenlijk denken jullie dat hij mij leuk vindt of alleen als een goede vriend ziet?
Alvast bedankt
anoniem_63653bb217610 wijzigde dit bericht op 20-08-2017 16:36
0.70% gewijzigd
zondag 20 augustus 2017 om 16:38
Hij is 17
zondag 20 augustus 2017 om 16:40
We zijn beide 17 jaar, er is idd niks gebeurd toen we logeerden we sliepen op zijn kamer. en we wonen nog bij onze ouders
zondag 20 augustus 2017 om 16:41
Ja ik vindt hem leuk
zondag 20 augustus 2017 om 16:43
zondag 20 augustus 2017 om 17:11
Hij valt op vrouwen ja. Heb je bijvoorbeeld voorbeelden hoe je dit kunt doen, want wanneer hij van die opmerkingen maakt weet ik nooit wat ik er op moet reagerenFoodisgood schreef: ↑20-08-2017 16:53Ehm, ik gok dat als hij op vrouwen valt hij je wel leuk vind ja. Misschien kan je zulke ''hints'' terug doen?
zondag 20 augustus 2017 om 17:44
Voorbeelden helpen niet. Ik vond deze fase altijd bloed irritant. Dat spelletje van flirten, kijken, veroveren. Playing hard to get. Bah.
Vraag hem nog een keer uit voor een avondje uit eten en stappen en geef ergens die avond aan dat je hem best wel leuk vind. En bij positief ontvangst geef je hem een knuffel en misschien wel méér.
zaterdag 26 augustus 2017 om 01:25
Hey allemaal,
Van de week ook flirtige opmerkingen terug gemaakt. Vandaag hadden we nog afgesproken en gezellig zitten kletsen soms als hij me dan aan keek leek er net of er een soort van glinstering in zijn ogen zat. Het was echt weer gezellig en hebben al weer wat afgesproken voor een volgende keer. Ik heb vandaag niet de stap gezet en ook niet gezegd dat ik in hem meer zie. Dit omdat ik het gewoon heel lastig vindt. En de vriendschap gewoon niet wil verbreken, want weet niet of hij mij wel leuk vindt. Maar nu heeft hij mij uitgenodigd voor zijn verjaardag van volgende week wat zou ik hem kunnen geven?
Van de week ook flirtige opmerkingen terug gemaakt. Vandaag hadden we nog afgesproken en gezellig zitten kletsen soms als hij me dan aan keek leek er net of er een soort van glinstering in zijn ogen zat. Het was echt weer gezellig en hebben al weer wat afgesproken voor een volgende keer. Ik heb vandaag niet de stap gezet en ook niet gezegd dat ik in hem meer zie. Dit omdat ik het gewoon heel lastig vindt. En de vriendschap gewoon niet wil verbreken, want weet niet of hij mij wel leuk vindt. Maar nu heeft hij mij uitgenodigd voor zijn verjaardag van volgende week wat zou ik hem kunnen geven?
zondag 27 augustus 2017 om 10:06
Als je goede vrienden bent is het toch normaal dat je op zijn verjaardag mag komen, tenminste bij onze vrienden groep is dat zo.
maandag 28 augustus 2017 om 09:10
Oh sorry, helemaal niet meer gezien je bericht. Inderdaad lastig om voorbeelden te geven maar zo te horen gaat het goed!
Je zou als cadeau bijvoorbeeld een dagje pretpark kunnen geven. Doen jullie iets leuks samen.
dinsdag 5 september 2017 om 06:31
Ik denk dat er gisteren iets is gebeurd waardoor alles is veranderd. Afgelopen zaterdag hadden we wat met vrienden gedaan, er was ook een nieuw meisje bij wat wij toen nog niet kenden maar andere vrienden wel. Sinds die zaterdag is dat meisje hem dus gaan appen en appen ze heel veel zoveel dat de gesprekken die wij hadden niet meer hetzelfde zijn, ook gaan ze binnenkort al iets doen. En toen ze naar hem appte: sorry kusje erop. Antwoorden hij hierop zou niet verkeerd zijn met een knipoog smiley. Hij heeft sinds dien naar mij geen opmerking geplaats en toen ik vroep of hij haar zag als meer dan een vriend zei hij de gesprekken zijn gezellig en meer informatie kan ik nog niet vrij geven, sorry. Nu hebben we wel afgesproken om vrijdag is te doen, maar ik weet niet echt goed wat ik hiermee aanmoet.
Oh ja en dat meisje vind hem leuk. Wat kan ik nu het beste doen?
dinsdag 5 september 2017 om 06:46
Oei das lastig..1704A schreef: ↑05-09-2017 06:31Ik denk dat er gisteren iets is gebeurd waardoor alles is veranderd. Afgelopen zaterdag hadden we wat met vrienden gedaan, er was ook een nieuw meisje bij wat wij toen nog niet kenden maar andere vrienden wel. Sinds die zaterdag is dat meisje hem dus gaan appen en appen ze heel veel zoveel dat de gesprekken die wij hadden niet meer hetzelfde zijn, ook gaan ze binnenkort al iets doen. En toen ze naar hem appte: sorry kusje erop. Antwoorden hij hierop zou niet verkeerd zijn met een knipoog smiley. Hij heeft sinds dien naar mij geen opmerking geplaats en toen ik vroep of hij haar zag als meer dan een vriend zei hij de gesprekken zijn gezellig en meer informatie kan ik nog niet vrij geven, sorry. Nu hebben we wel afgesproken om vrijdag is te doen, maar ik weet niet echt goed wat ik hiermee aanmoet.
Ik zou zeggen: vol in de aanval, niks meer te verliezen.. maar als hij nu helemaal into dit nieuwe meisje is, kun je weleens akelig onderuit gaan. Ik zou dus uiteindelijk adviseren om dicht bij jezelf te blijven en niet te vissen naar dat meisje:
Zet haar buiten jullie spel, ze is maar een voorbijganger. Ik zou wel vrijdag duidelijk maken dat je hem serieus leuk vindt. Je wilt je kansen ook niet laten lopen.
woensdag 6 september 2017 om 21:23
Sinds vandaag is er duidelijkheid gekomen doordat dat ene meisje er zich is mee gaan bemoeien helaas. Het is niet van beide kanten maar er verandert absoluut niks tussen onze vriendscap en we blijven nog net zoveel doen als anders daar ging hij voor zorgen zei hij. Hij heeft wel lang na gedacht of er iets was tussen ons want soms is die grens heel vaag zei hij.
Ook vroeg hij naar mijn mening over hoe ik erover dacht als dat ene meisje en hij iets gingen doen aangezien hij onze vriendschap heel erg waardeerd en zeker wil houden. Maar we gaan vrijdag sowieso nog iets doen, dus laten we hopen op het beste.
Ook vroeg hij naar mijn mening over hoe ik erover dacht als dat ene meisje en hij iets gingen doen aangezien hij onze vriendschap heel erg waardeerd en zeker wil houden. Maar we gaan vrijdag sowieso nog iets doen, dus laten we hopen op het beste.