Seksklets, deel 60

zondag 27 augustus 2017 om 10:17
Haha, dat is een leuke ja!
Nou, ik heb hem gezien. En ben 's nachts met mijn ietswat dronken staat gewoon naar zijn huis gegaan en heb daar geslapen. Wel beiden besloten dat dat niet heel erg verstandig was wat betreft loslaten.

Pfff, ik ben zo'n doos af en toe. (Ja, af en toe!

~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

zondag 27 augustus 2017 om 11:00
Heel eerlijk gezegd denk ik dus dat dat voor hem moeilijker wordt dan voor mij... Want als ik dat echt moeilijk zou vinden, dan zou ik het met hem gaan proberen. Ik denk dus dat het beter is. Maar ik ga het wel missen, tijd met hem doorbrengen...
zondag 27 augustus 2017 om 13:18
Vind je?-Aardbeitje- schreef: ↑27-08-2017 10:47Jammer vlam, dat hij jou niet de ruimte kan bieden die jou jíj laat zijn..
Succes met loslaten
Als ik stempelstapelverliefd zou zijn en het lijkt wederzijds dan ga ik ook voor (tijdelijke?) monogamie. Mocht hij dat niet te bieden hebben dan houdt het toch echt op. Mooi om de ander ruimte te gunnen, nog mooier vind ik het als iemand goed voor zichzelf zorgt.
Je klinkt niet heel aangeslagen Vlam, ik denk dat het helemaal duidelijk is.
.
zondag 27 augustus 2017 om 13:51
Eens met jou Rooss! Want mij die ruimte geven betekent dat hij niet zichzelf kan zijn. En dat zou ik ook weer nooit van iemand willen vragen! Ik voel me ook niet erg aangeslagen Rooss. Voor mij ook een heel duidelijk signaal. Heerlijk dat we weer even close waren, maar een echte relatie, nee...

maandag 28 augustus 2017 om 09:33
Oeh, zal ik het doen? Waar heb je die gevonden?-Aardbeitje- schreef: ↑28-08-2017 08:58Idd skizzo
Zo jammer dat ik geen plaatjes kan plakken
Heb een echte Black Shifty minion gevonden![]()