Napraattopic deel 90

25-08-2017 16:37 3261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
hebjehaarookweer schreef:
26-08-2017 23:30
Oké. Hij heeft natuurlijk ook niet het alleenrecht op ontspoorde berichten :)
Ik heb hem even geloept en ben wel benieuwd waarom jij aan Math dacht. Zelfs met de gekleurde bril en de wetenschap dat het mogelijk Math is zie ik het niet.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
To reageert al 2 weken niet meer, er maar vanuit gaan dat het een fake topic was?

Dan zou ik me al veren-in-kont-duwer toch best belazerd voelen :"-(
Frankly my dear, I don"t give a damn
Even wat anders.
Weet iemand een topic over hete pepers inmaken zonder last te krijgen van de brandende stof in de peper?

Deze knaap https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... juma-peper is echt heel heftig.
Met folie of handschoenen snijd je makkelijk het plastic mee. Een speciaal mes en bordje gebruiken.
Enkele kruimels in de soep en je neus is helemaal leeg gelopen.
Ik heb enkele pepertjes aan een plantje. Voldoende voor een heel jaar en wil het invriezen voor later gebruik.

VRAAG:
Weet iemand of er al een topic over is? Het zoeken lukt even niet en zo vaak zat ik niet op de ETEN pijler. Dat wil ik ook zo houden.
Voor de pijler THUIS heb ik al een vraag gesteld of iemand het leuk vond om een nieuwe topic te openen of er al iets is.
Van de tomaten had ik het wel gezien. Geen tijd om het zelf te doen, want dan is er ook een plicht om te reageren. Daarvoor heb ik te weinig tijd. Misschien dat er anderen die het leuk vinden om hun plezier aan de moestuin te delen. Ik lees voorlopig alleen maar.
En ik heb een groene chilipeper die er al heel lang over doet om rood te kleuren. De stengel is wel erg donker en sterk geworden. Daarnaast krijg ik nieuwe pepertjes die erg licht van kleur zijn. Hoe weet ik wanneer ze eetbaar zijn? De grootste geeft aan hoe lang ze kunnen worden, maar onrijpe tomaten etc. Alle groene delen van de familie "Nachtschade" is giftig. Op de foto van het zakje zaad staan rode en groene pepertjes. Vandaar die totale vraag naar een topic. Andere forums geven wisselende informatie en sinds de moestuintjes zijn de inzichten waarschijnlijk ook een beetje veranderd.

P.S.: Alvast mijn THNX en grote dank voor eventuele reacties. Ik blijf voorlopig weg van het forum. :)
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 27-08-2017 15:02
Reden: Hoe rood moet het zijn?
25.56% gewijzigd
Pumps_italiaans schreef:
27-08-2017 14:50
Even wat anders.
Weet iemand een topic over hete pepers inmaken zonder last te krijgen van de brandende stof in de peper?

Deze knaap https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... juma-peper is echt heel heftig.
Met folie of handschoenen snijd je makkelijk het plastic mee. Een speciaal mes en bordje gebruiken.
Ik heb enkele pepertjes aan een plantje. Voldoende voor een heel jaar en wil het invriezen voor later gebruik.

VRAAG:
Weet iemand of er al een topic over is? Het zoeken lukt even niet en zo vaak zat ik niet op de ETEN pijler. Dat wil ik ook zo houden.
Voor de pijler THUIS heb ik al een vraag gesteld of iemand het leuk vond om een nieuwe topic te openen of er al iets is.
Van de tomaten had ik het wel gezien. Geen tijd om het zelf te doen, want dan is er ook een plicht om te reageren. Daarvoor heb ik te weinig tijd. Misschien dat er anderen die het leuk vinden om hun plezier aan de moestuin te delen. Ik lees voorlopig alleen maar.
En ik heb een groene chilipeper die er al heel lang over doet om rood te kleuren. De stengel is wel erg donker en sterk geworden. Daarnaast krijg ik nieuwe pepertjes die erg licht van kleur zijn. Hoe weet ik wanneer ze eetbaar zijn? De grootste geeft aan hoe lang ze kunnen worden, maar onrijpe tomaten etc. Alle groene delen van de familie "Nachtschade" is giftig. Op de foto van het zakje zaad staan rode en groene pepertjes. Vandaar die totale vraag naar een topic. Andere forums geven wisselende informatie en sinds de moestuintjes zijn de inzichten waarschijnlijk ook een beetje veranderd.

P.S.: Alvast mijn THNX en grote dank voor eventuele reacties. Ik blijf voorlopig weg van het forum. :)

Waarom stel je een vraag, bedank je daarna alvast voor de reacties en zeg je tegelijkertijd dat je voorlopig weg blijft van het forum?
Dan kun je toch ook de reacties niet lezen? :mrgreen:

En nee, sorry, ik kan me geen topic voor de geest halen die daar over gaat.
:bonk: :bonk:
calvijn1 schreef:
27-08-2017 08:11
To reageert al 2 weken niet meer, er maar vanuit gaan dat het een fake topic was?

Dan zou ik me al veren-in-kont-duwer toch best belazerd voelen :"-(
Haar fantasie is uitgeput of zo.
Misschien komt ze tzt met een spetterende comeback.
Om veren in ontvangst te nemen. En dan niet met pek maar in de kont. Zonder pek dus.
Over welk topic hebben jullie het?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
27-08-2017 16:07
Over welk topic hebben jullie het?

Man met zus. Op relaties.
MonteCara schreef:
27-08-2017 16:09
Man met zus. Op relaties.
Die inderdaad

To had nog mijn voordeel van de twijfel, maar nu ineens niet meer reageren vind ik vreemd.
Toen het uitkwam had ze ook de tijd om 'ons' op de hoogte te houden
calvijn1 schreef:
27-08-2017 16:13
Die inderdaad

To had nog mijn voordeel van de twijfel, maar nu ineens niet meer reageren vind ik vreemd.
Toen het uitkwam had ze ook de tijd om 'ons' op de hoogte te houden
Dat zulke dingen gebeuren sta ik niet van te kijken. Er gebeuren veel gekkere dingen.
Mijn voordeel van de twijfel stopte toen ze haar man met zijn zus uit de douche zag komen terwijl een klein kind helemaal allenig in de tuin speelde.
En zij daarna in alle details ging vertellen wat zij allemaal ingepakt had om op vakantie te gaan met haar kinderen.
Een half uur na het betrappen van man en schoonzus in de douche.
In háár badkamer.

Of ze is echt een Wonderwoman en verdient echt mooie veren :hihi:
Ze is toch op vakantie?
Pumps_italiaans schreef:
27-08-2017 14:50
Even wat anders.

VRAAG:

Daar is iig recent geen topic over geweest. Wellicht in het verleden, maar dan moet je even in de index van Myv kijken. Die is tot twee jaar geleden bijgehouden.
eten/d-index-van-de-etenpijler/list_messages/131410
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
2Italy2 schreef:
27-08-2017 17:23
Ze is toch op vakantie?
Al weer terug
Man en zus: als TO veel post is het niet goed. Als ze niks post, is het niet goed. Het is niet snel goed he :-]
MarindaH schreef:
27-08-2017 21:34
Man en zus: als TO veel post is het niet goed. Als ze niks post, is het niet goed. Het is niet snel goed he :-]
Maar het is toch vreemd dat ze eerst alles tot in detail verteld en nu ineens volkomen stil valt
calvijn1 schreef:
27-08-2017 21:40
Maar het is toch vreemd dat ze eerst alles tot in detail verteld en nu ineens volkomen stil valt
Gezien hoe het topic verliep was het erg voorspelbaar.
calvijn1 schreef:
27-08-2017 21:40

De lol was eraf, vakantie over of de man of de schoonzus hebben haar onder beton gemetseld... Wat maakt het uit?
Als ik zoveel mensen voor de gek had gehouden, zou ik dat glunderend laten weten denk ik.
Sjeez, ik ben op zoek naar Het grote series-topic, nergens te vinden! Ook bij Entertainment niet. Staat die lijst niet op volgorde ofzo??

Edit: zojuist gevonden, via mijn eigen reacties :bonk: Wat een zooitje is het hier nog steeds zeg.
-Puss-in-Bootz- schreef:
27-08-2017 22:43
De lol was eraf, vakantie over of de man of de schoonzus hebben haar onder beton gemetseld... Wat maakt het uit?
Ik ben ordinair nieuwsgierig
Wil gewoon weten hoe het nu met haar gaat. Of er nog ontwikkelingen zijn
MarindaH schreef:
27-08-2017 22:54
Als ik zoveel mensen voor de gek had gehouden, zou ik dat glunderend laten weten denk ik.
Ik ook denk ik

Voelen al die meelevers en hulpaanbieders zich dan niet ontzettend belazerd?
calvijn1 schreef:
28-08-2017 10:56
Ik ook denk ik

Och ik heb mij wel vermaakt met dat topic.
calvijn1 schreef:
Ik ook denk ik

Dat is toch de bedoeling van trollen? Maar goed, aangezien die post dus ontbreekt, ga ik er nog steeds vanuit dat het echt is. Kost me niets namelijk.
calvijn1 schreef:
Ik ook denk ik

Zolang ik geen geld over hebt gemaakt valt dat belazerd voelen allemaal reuze mee.
Star² schreef:
28-08-2017 13:19
Zolang ik geen geld over hebt gemaakt valt dat belazerd voelen allemaal reuze mee.
+1 En zelfs dan heb ik daar zelden last van. Ik ga er altijd van uit dat het helpen van anderen niet ten koste mag gaan van mezelf én dat als ik een ander iets geef, ik dat kwijt ben en het verder de verantwoordelijkheid van die ander is wat er daarna mee gebeurt. Dus ik geef vrij makkelijk geld weg, maar nóóit op zo'n manier dat ik er zelf ook maar een boterham minder om hoef te eten. Alleen bedragjes die ik niet mis. En dan denk ik: ach, voor dat bedrag had ik ook iets anders kunnen doen en dan was ik het ook kwijt geweest. Of ik het nou aan een bioscoopkaartje, een paar schoenen of een bedelaar uitgeef, zodra ik het geld heb overhandigd ben ik het kwijt en is het niet meer aan mij wat er verder mee gebeurt.

Ik vind het ook altijd wat benauwend en ongezond klinken als mensen er vreselijk onder lijden dat iemand naar hun idee niet goed is omgesprongen met de tijd, het advies of het geld dat ze diegene hebben geschonken.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven