Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 29 augustus 2017 om 08:58
dinsdag 29 augustus 2017 om 09:02
dinsdag 29 augustus 2017 om 09:15
Herkenbaar solomio!
Ja, ik hoop het dan ook. Voor mijn hoofd is het prettiger dat het niet waar is. Napraat zorgt altijd voor ruimte in mijn hoofd, dat is ook wat waard. Mocht het waar zijn dan hoop ik dat die buren niet op hun 'napraat' wonen.
Ja, ik hoop het dan ook. Voor mijn hoofd is het prettiger dat het niet waar is. Napraat zorgt altijd voor ruimte in mijn hoofd, dat is ook wat waard. Mocht het waar zijn dan hoop ik dat die buren niet op hun 'napraat' wonen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 29 augustus 2017 om 09:30
dinsdag 29 augustus 2017 om 09:34
En eerder loop je nog te verkondigen wat je wel allemaal niet zou doen als jij de buurvrouw was.
dinsdag 29 augustus 2017 om 09:46
Jammer genoeg kan elke topic waar zijn. Er zullen vast gezinnen zijn waar ze zulke dingen proberen. Dus dit kan ook echt zijn.
In dat topic waar de TO een paar maanden geleden de bruiloft had afgeblazen omdat haar verloofde de ene leugen na de andere vertelde, riepen ook veel forummers 'troll'. Deze TO heeft nu een topic geopend met de vraag wat ze zou gaan doen op de dag dat de bruiloft zou zijn. Lijkt me geen troll dan. Beetje nadenken vooraleer je dat gaat roepen (in het topic dan, op napraat kan dat natuurlijk). Echt elk topic kan waar zijn, hoe gek het ook mag klinken.
In dat topic waar de TO een paar maanden geleden de bruiloft had afgeblazen omdat haar verloofde de ene leugen na de andere vertelde, riepen ook veel forummers 'troll'. Deze TO heeft nu een topic geopend met de vraag wat ze zou gaan doen op de dag dat de bruiloft zou zijn. Lijkt me geen troll dan. Beetje nadenken vooraleer je dat gaat roepen (in het topic dan, op napraat kan dat natuurlijk). Echt elk topic kan waar zijn, hoe gek het ook mag klinken.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 29 augustus 2017 om 09:53
Helemaal met je eens.doornroosje9 schreef: ↑29-08-2017 09:46Jammer genoeg kan elke topic waar zijn. Er zullen vast gezinnen zijn waar ze zulke dingen proberen. Dus dit kan ook echt zijn.
Het kan zomaar al hoop je van harte dat het fake is.
dinsdag 29 augustus 2017 om 10:19
Nou ja, dat dus.
En de verklaringen voor haar eigen gedrag en dat van haar man zijn zo doordacht, dat ik denk dat als je het allemaal al zo goed begrijpt, dat je dan al veel beter in staat zou (moeten) zijn om het te veranderen.
Het klinkt mij meer als voorbeelden uit mijn (psychologie) studieboeken.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 29 augustus 2017 om 13:49
dinsdag 29 augustus 2017 om 13:56
En nu even tussen neus en lippen door vermelden dat ze haar zoontje van 4 alleen thuis laat slapen terwijl ze een boodschapje doet. Dit is een trol die weet waar men hier op viev op hapt.Solomio schreef: ↑29-08-2017 10:19Nou ja, dat dus.
En de verklaringen voor haar eigen gedrag en dat van haar man zijn zo doordacht, dat ik denk dat als je het allemaal al zo goed begrijpt, dat je dan al veel beter in staat zou (moeten) zijn om het te veranderen.
Het klinkt mij meer als voorbeelden uit mijn (psychologie) studieboeken.