Bang gemaakt..
maandag 28 augustus 2017 om 14:07
Ik heb al een lange tijd last van onderbuikpijnen, tussentijdse bloedervlies, stinkende afscheiding..
Omdat ik een spiraaltje heb is het lastig te weten wanneer ik ongesteld word maar ik klaag elke week wel dat ik bloedverlies heb en heb nu bijna dagelijks last van ondebuikpijnen die doortrekken naar mijn rug. Ik ben naar de Huisarts geweest en die hebben gekeken of me spiraal goed zat en dit was goed. ook hebben ze getest op blaasontsteking maar dit is het niet. Ze gaan nu testen op een SOA maar omdat ik dit al eens gehad heb (schaam schaam) weet ik dat ik dit niet heb. De dokter begon erover dat het ook de eerste symptomen kunnen zijn van Baarmoederhalskanker en hebben een uitstrijkje gedaan. Ik krijg over een week de uitslag maar ben zo bang.
Een kennis van mij gaat iedere week naar een chinese heelwijze en heeft hier heel veel baat bij. het schijnt dat hij mensen met kanker heeft kunnen genezen en ook kan voelen wanneer iemand kanker heeft. Ze heeft hem opgebeld en ben bij die man geweest om te kijken of hij iets kon 'voelen'
Ik dacht Baat het niet, Schaad het niet.. Maaarrrr... Hij voelden dus dat het niet goed zat ..............
dus denk nu helemaal dat ik echt ziek ben
Hebben jullie dit ook eens gehad??
Omdat ik een spiraaltje heb is het lastig te weten wanneer ik ongesteld word maar ik klaag elke week wel dat ik bloedverlies heb en heb nu bijna dagelijks last van ondebuikpijnen die doortrekken naar mijn rug. Ik ben naar de Huisarts geweest en die hebben gekeken of me spiraal goed zat en dit was goed. ook hebben ze getest op blaasontsteking maar dit is het niet. Ze gaan nu testen op een SOA maar omdat ik dit al eens gehad heb (schaam schaam) weet ik dat ik dit niet heb. De dokter begon erover dat het ook de eerste symptomen kunnen zijn van Baarmoederhalskanker en hebben een uitstrijkje gedaan. Ik krijg over een week de uitslag maar ben zo bang.
Een kennis van mij gaat iedere week naar een chinese heelwijze en heeft hier heel veel baat bij. het schijnt dat hij mensen met kanker heeft kunnen genezen en ook kan voelen wanneer iemand kanker heeft. Ze heeft hem opgebeld en ben bij die man geweest om te kijken of hij iets kon 'voelen'
Ik dacht Baat het niet, Schaad het niet.. Maaarrrr... Hij voelden dus dat het niet goed zat ..............
dus denk nu helemaal dat ik echt ziek ben
Hebben jullie dit ook eens gehad??
maandag 28 augustus 2017 om 14:10
Welke kleur/geur/textuur heeft je afscheiding?
Wacht sowieso eerst je resultaten af deze week. En vooral niet gaan opzoeken op het internet..
Ik heb een gelijkaardig probleem. Ik neem de pil en heb ineens last van een lopende stinkende afscheiding (waterig). Ook bij de dokter geweest en alle tests laten doen. Ondertussen heeft de gekregen medicatie me niets geholpen. Ik moet vanavond bellen voor mijn resultaten.
Wacht sowieso eerst je resultaten af deze week. En vooral niet gaan opzoeken op het internet..
Ik heb een gelijkaardig probleem. Ik neem de pil en heb ineens last van een lopende stinkende afscheiding (waterig). Ook bij de dokter geweest en alle tests laten doen. Ondertussen heeft de gekregen medicatie me niets geholpen. Ik moet vanavond bellen voor mijn resultaten.
maandag 28 augustus 2017 om 14:11
maandag 28 augustus 2017 om 14:15
Ik had dezelfde problemen en bij kwamen ze door het spiraaltje. Onlangs ook een uitstrijkje laten maken en ik had pap-2, na verder onderzoek bij de gyneacoloog bleek er niets aan de hand.
Om je misschien enigszins gerust te stellen. Baarmoederhalskanker groeit bijna altijd heel erg traag. Het begint met een voorstadium, mocht je dit hebben is het vaak met een simpele ingreep al te voorkomen.
Sinds wannee heb je deze klachten?
Om je misschien enigszins gerust te stellen. Baarmoederhalskanker groeit bijna altijd heel erg traag. Het begint met een voorstadium, mocht je dit hebben is het vaak met een simpele ingreep al te voorkomen.
maandag 28 augustus 2017 om 14:17
maandag 28 augustus 2017 om 14:29
maandag 28 augustus 2017 om 14:32
Het is wisselend.. De ene keer een visgeur, dan heel zuur en ruik het soms door me kleding heen. word er onwijs onzeker van!Borduurdertje schreef: ↑28-08-2017 14:10Welke kleur/geur/textuur heeft je afscheiding?
Qua kleur is het dan helderrood, donkerbruin en soms heel wit en dan weer gelig..
Oh wt spannend! wil je me laten weten? ben heel benieuwd!
maandag 28 augustus 2017 om 14:32
Ja ik blijf bij echte arts.. ik dacht wil hier wel eens een keer naartoe gaan om te kijken wat hij zegt..
maandag 28 augustus 2017 om 14:33
madamecannibale schreef: ↑28-08-2017 14:15Ik had dezelfde problemen en bij kwamen ze door het spiraaltje. Onlangs ook een uitstrijkje laten maken en ik had pap-2, na verder onderzoek bij de gyneacoloog bleek er niets aan de hand.
Ik heb al heel lang last van onderbuikpijnen maar ben er niet mee naar de dokter geweest telkens omdat ik geen doktersloper ben..
Tussentijdse bloedingen heb ik een goede twee maanden.. nu lijkt het veel vaker voor te komen ...
maandag 28 augustus 2017 om 14:36
Raar dat bij jou de kleur steeds wijzigt.. Bij mij steeds dezelfde kleur en geur.
Ik snap dat je op zoek wil naar antwoorden, maar wacht die resultaten af. Ik ben als een gek gaan opzoeken en heb te veel voorbij zien komen.. Zoals soa's (ben nu al een jaar samen met mijn vriend, hij heeft zich voor onze relatie laten testen, dus denk ik niet dat ik nog symptomen van een soa zo laat na mijn vorige relatie zou krijgen?). Toch voor de zekerheid op alles laten testen.
Vermijd seks om irritatie te voorkomen. Niet leuk voor de vriend, maar hé liever dat even dan het erger maken :/
Ik snap dat je op zoek wil naar antwoorden, maar wacht die resultaten af. Ik ben als een gek gaan opzoeken en heb te veel voorbij zien komen.. Zoals soa's (ben nu al een jaar samen met mijn vriend, hij heeft zich voor onze relatie laten testen, dus denk ik niet dat ik nog symptomen van een soa zo laat na mijn vorige relatie zou krijgen?). Toch voor de zekerheid op alles laten testen.
Vermijd seks om irritatie te voorkomen. Niet leuk voor de vriend, maar hé liever dat even dan het erger maken :/
maandag 28 augustus 2017 om 14:38
Iemand die beweert kanker te kunnen genezen en te kunnen "voelen", zou ik bij voorbaat al voor geen meter vertrouwen.Kikkertje21 schreef: ↑28-08-2017 14:32Ja ik blijf bij echte arts.. ik dacht wil hier wel eens een keer naartoe gaan om te kijken wat hij zegt..
Hoe moet ik me dat "voelen" trouwens voorstellen?
Hopelijk was hij goedkoop.
maandag 28 augustus 2017 om 14:38
Ze is zelf geen dokter hé. Dat zullen de resultaten uitwijzen. Komt er niets uit die resultaten, dan pas kan verder naar de oorzaak gezocht worden. Logisch toch dat ze hier haar vragen stelt in de hoop wijzer te worden uit ervaringen van anderen.
maandag 28 augustus 2017 om 14:42
dankjewel Borduurdertje...Borduurdertje schreef: ↑28-08-2017 14:38Ze is zelf geen dokter hé. Dat zullen de resultaten uitwijzen. Komt er niets uit die resultaten, dan pas kan verder naar de oorzaak gezocht worden. Logisch toch dat ze hier haar vragen stelt in de hoop wijzer te worden uit ervaringen van anderen.
Dit is precies de reden waarom ik dit er op gezet heb om hopelijk ervaringen van anderen te horen..