lekkerste parfum?
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:57
woensdag 23 augustus 2017 om 10:35
donderdag 24 augustus 2017 om 15:37
Nee ik vind ook van niet. Klopt helemaal.waaromzijndebananenkrom schreef: ↑23-08-2017 10:35Ik gebruik altijd 1 geur. Omdat de geur ook in sjaals, jasjes ed gaat hangen.
Vind het vaak stinken als je verschillende geuren door elkaar ruikt. Gebruik ook altijd de bijpassende deo, maar misschien ben ik wel een ongelooflijke mieperd hierin. Zelf vind ik uiteraard van niet![]()
vrijdag 25 augustus 2017 om 07:15
Ik ook!
vrijdag 25 augustus 2017 om 07:28
Word hier erg nieuwsgierig van!meissie1982 schreef: ↑19-08-2017 23:11Heerlijk dat je een cadeaubon hebt gekregen en jezelf lekker gaat verwennen met een nieuwe geur.
We rollen langzaam aan richting de herfst en je zou je keuze op een warmer en kruidiger parfum laten vallen.
Reminiscence Oud (mooie houtachtige volle geur.)
Mugler Angel Muse (zoet/nootachtig door de patchouli en de vetiver een mooie geur.)
Estee Lauder Youth Dew (klassieker; kruidig en warm, kaneel, kruidnagel en balsem. Een zeer mooie geur en het mooiste niet 9 op de 10 dames dragen deze!)
vrijdag 25 augustus 2017 om 09:30
Ik heb echt heel veel geuren. Zoek elke dag een aparte geur uit.
Was net bij de Lidl. Daar hebben ze kleine tubetjes handcreme in de aanbieding. Drie soorten, elk 1,29.
En die ruiken toch lekker. Heb amandelmelk en citrus/verbena op mijn hand gesmeerd en het lijkt net een luxe parfum.
Ze hebben ook nog lavendel.
Was net bij de Lidl. Daar hebben ze kleine tubetjes handcreme in de aanbieding. Drie soorten, elk 1,29.
En die ruiken toch lekker. Heb amandelmelk en citrus/verbena op mijn hand gesmeerd en het lijkt net een luxe parfum.
Ze hebben ook nog lavendel.
vrijdag 25 augustus 2017 om 15:16
Ik werd ook erg nieuwsgierig naar de estee lauder youth dew. Ik spoot hem op en ging spontaan over mijn nek. Dikke migraine aanval. Meteen gaan douchen en kleren in de was.
Oeps
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."