VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja, die ene m2, dat is veel makkelijker. Gelukkig is hier een klik-spaan-zus die meteen naar de keuken komt geraced om te melden wat er in de kamer allemaal gebeurt .
Ik kolf nog volledig, nog geen kunstvoeding in mijn kind tot nu toe. Ga het ook nog niet uitproberen.

De laatste weken spuugde hij wel minder viel me op, vandaar dat ik er ook niet op bedacht was dat hij van bijvoeding ook zou gaan spugen. Dat wordt nog wat....

Handig zo'n grote zus, die moeten we hier dan ook maar in huis halen .
Huh? BJMN 8 maanden en Knorrie alweer 6????

Hoe kan dat allemaal al zo snel gaan???

Heb Pammie's suggestie op lollige plek gezet.

Ely & Athena, kunnen jullie ook 1 maart?
Ja, bijna alweer 1, dat gevoel krijg ik nu ineens. Tsssk, waar blijft de tijd .
quote:Morrie schreef op 14 februari 2009 @ 20:30:

Zo, ik heb hem in bed gelegd. Typt makkelijker.

Maar hij spuugde dus altijd al heeeeel veel. Reflux achtig, maar dat is nooit officieel bevestigd en hij had er verder ook vrijwel nooit last van.

Ik las overal al dat ze dan met bijvoeding ook nog wel kunnen blijven spugen. En toen die melk er dus uitkwam nadat hij een mini hapje wortel had doorgeslikt bedacht ik me dat we dit dus misschien een half jaar lang houden...

En toen moest ik aan jou denken.Ik vind het zo heerlijk dat iedereen bij kots meteen aan mij moet denken
En ik moet bij kots altijd aan Pimpel denken
quote:vrolijk schreef op 14 februari 2009 @ 20:55:

En ik moet bij kots altijd aan Pimpel denken Ik ook . Dinsdag-nacht nog .
quote:lien schreef op 14 februari 2009 @ 21:06:

[...]

Ik ook . Dinsdag-nacht nog .ranzig he?
Even uit mijn hoofd, en dat is een zeef op het moment, op en aantal dingen reageren:

Ik kan ook 1 maart en wil ook wel mee met Vrolijke Mutsendate!

En Athena, de kinderen vonden het nodig om de lappenmand nog even hier te houden. Maxi is vanaf dinsdag ziek thuis geweest en Nano heeft vanaf gisteren weer koorts en is hangerig. Irritant!

En verder:

quote:lien schreef op 13 februari 2009 @ 18:05:Mille, niet teveel drinken he, dan blijf je tenminste online .Huh?? Er ontgaat mij even iets geloof ik
Gezellig Mille! Maar balen dat je kindjes niet lekker zijn
Oh ja, ik weet al weer wat ik verder nog wilde zeggen: dat BNJMN en Knorrie pas geboren zijn en zich dus helemaal nog niet horen te verplaatsen.

En Morrie, Nano heeft toen ik met bijvoeden begon een paar keer gruwelijk zijn hele voeding eruit gepimpeld, en dat was na het eten van wortel. Cb zei dat het vaker voorkwam dat ze daarop reageerden (andere dingen gingen wel goed). Ik heb bij Nano gewoon een half jaartje gewacht met wortel en toen ging het wel goed. Kan misschien bij Knorrie ook het geval zijn?
O, wie was het die wijn op toetsenbord had dan? Geen zin om terug te lezen. Linoleum wandelt nu binnen, had een borrel, dus ik ga even leuk doen.
Nano is gelukkig niet heel ziek, maar ik ben wel bang dat hij vervolgens Mini weer aan gaat steken. Die hoest als een idioot en klaagde vanavond over oorpijn.

En voor Maxi gaat er na de vakantie nog een pittige mail naar de gymleraar. Ze was dinsdag gewoon naar school gegaan en voelde zich met gym heel beroerd worden en duizelig. Moesten ze in het wandrek klimmen, dus zij ging naar de leraar om te zeggen dat ze zich duizelig voelde en dat eigenlijk niet wilde. Kreeg ze de wind van voren dat het altijd dezelfde waren, ze zich niet aan moest stellen en eens een keer haar best moest doen etc.. Nou, lang verhaal kort; kind is uit het wandrek gelazerd (gelukkig goed terechtgekomen) en kwam thuis met 39.2. Wat een eikel, die vent!
Oh, datte. Dat was Athena Lien. Ik giet alles gewoon naar binnen ipv over mijn toetsenbord
Beterschap met het kroost, Mille!

En Athena, gezellig dat je er weer bent, wel balen van klaptop. Hier is laptop al maanden op sterven na dood, maar ik kan hem elke keer weer reanimeren. Ik wil graag een nieuwe voor mijn verjaardag, als dat er financieel in zit.

We gaan trouwens misschien wel een 'nieuwe' auto kopen

De lelijkste auto ooit gemaakt...wie raadt het?

En gisteren zo grappig, ik ben met Zorro uit eten geweest. In restaurantje hier in het dorp. Nooit gedacht dat het daar zo leuk zou zijn en dat het eten daar zo lekker zou zijn. Restaurantje zit er al een jaar!!

Maar aanrader dus en ook goed te doen met de kinderen. Kunnen we op de fiets en allebei een wijntje drinken (nu even niet natuurlijk)

En Knorrie en BNJMN worden ook al weer groot met kruipen en worteltjes eten, jemig...
quote:Mille schreef op 14 februari 2009 @ 21:35:

Nano is gelukkig niet heel ziek, maar ik ben wel bang dat hij vervolgens Mini weer aan gaat steken. Die hoest als een idioot en klaagde vanavond over oorpijn.

En voor Maxi gaat er na de vakantie nog een pittige mail naar de gymleraar. Ze was dinsdag gewoon naar school gegaan en voelde zich met gym heel beroerd worden en duizelig. Moesten ze in het wandrek klimmen, dus zij ging naar de leraar om te zeggen dat ze zich duizelig voelde en dat eigenlijk niet wilde. Kreeg ze de wind van voren dat het altijd dezelfde waren, ze zich niet aan moest stellen en eens een keer haar best moest doen etc.. Nou, lang verhaal kort; kind is uit het wandrek gelazerd (gelukkig goed terechtgekomen) en kwam thuis met 39.2. Wat een eikel, die vent!Nou, wat een eikel, inderdaad!! Maar is het niet handiger om een persoonlijk gesprek aan te gaan, ipv het via de mail af te handelen?
Fiat Multipla.

Dat van die wortel wist ik niet Mille. Misschien even achterwege laten. Al was het wel direct spugen he. Dus hap en toen direct kokhalsen en spugen. Kan dat, dat die reactie zo supersnel komt?
Normaal gesproken wel, maar niet met deze meneer Ely. Ik ken 'm, en in dit geval wil ik dingen zwart op wit hebben, zodat ik het als de reactie me niet aanstaat en ik het hogerop wil zoeken, precies kan aantonen wat er door wie gezegd is.

En de lelijkste auto ooit gemaakt hebben jullie toch al in de schuur staan?
Dat weet ik dan weer niet Morrie. Kan me niet herinneren hoe snel het er bij Nano weer uitkwam, wel dat het een paar keer gebeurde na het eten van wortel.
Ik denk dat leraren (maar dat weet jij beter dan ik Mille) misschien wel vaak te maken hebben met smoesjes en dat hij daarom zo reageerde? Kan me er wel iets bij voorstellen.

Net zoals wij Schorrie naar school deden toen hij zei niet lekker te zijn. En vervolgens de klas onderkotste...
Ik gok:

quote:Morrie schreef op 14 februari 2009 @ 21:41:

Fiat Multipla.

Hahaha... jij ook.

Ik was even plaatje googlen.
Ja, dat zal ongetwijfeld best wel eens gebeuren Morrie, en dat heb ik echt ook wel meegemaakt. Ook toen ik zelf nog gym gaf.

Maar duizelig + wandrek vind ik niet iets om het risico te nemen (dan zou ik het betreffende kind iets anders hebben laten doen in plaats van dat wandrek. In dit geval was de andere helft van de klas aan het badmintonnen. Had haar daar dan heengestuurd) en verder vind ik ook de reactie behoorlijk lomp. Als je het denkt dan kan je het ook anders zeggen.

Dit is echt zo'n figuur waar veel kinderen bang voor zijn en dan doen ze dus maar dingen als toch duizelig een wandrek ingaan.

Dat vind ik niet kunnen. Ik wil zelf sowieso al niet dat leerlingen bang voor me zijn. Me streng en consequent vinden; prima, ben ik ook. Maar bang om iets te zeggen of om te weigeren duizelig in zo'n ding te klimmen.. Dan maak je als leraar gewoon misbruik van je positie. Vind ik dan he
En nu ga ik naar bed, want Nano is al drie keer huilend wakker geworden dus ik voorzie een megaprutnacht.
Oh, en een Multipla, dat noemde Maxi altijd een koeienauto toen ze klein was, omdat ze de spiegels zo op koeienhorens vond lijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven