Twijfels

28-08-2017 13:47 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben nu 2 maanden aan het daten met een man. Zijn innerlijk spreekt me erg aan, alleen is hij echt heel gek en verliefd op mij appt me heel veel zegt elke dag hoe gek hij op me is en blij is dat hij me heeft leren kennen..wilt alles weten interesse wat ik aan het doen ben of ga doen.. wilt graag diepgaande gesprekken. En weet nu al dat hij echt voor mij wilt gaan en dit nog nooit zo snel heeft gevoeld. Hij is absoluut geen player of iets. Maar het schrikt mij een beetje af eerlijk gezegt hij wilt of ja zo voelt het te graag en dat ben ik niet gewend, hij verwacht ook soms dingen van mij kwa tonen wat ik voel en hoe ik denk. Ik ben wel echt (klote) relaties gewend en dat iemand zo gek op me is niet. Daarom twijfel ik of dit wel normaal is...
Ja kan ik beide met ja antwoorden
Als je iemand niet aantrekkelijk en knap vind dan lijkt het me ook moeilijk als je met elkaar naar bed ga dat je dan ook niet zo snel opgewonden word van die persoon.
Als je dan puur om zijn karakter een relatie met hem aangaat dan denk ik dat deze relatie niet lang gaat duren.

Ik zou in ieder geval niet verliefd op iemand kunnen worden als ik die persoon niet knap en aantrekkelijk zou vinden.
Ik heb zo iets van ja dat is mijn schatje en wil trots zijn als die persoon naast me loopt of zit.
Het moet wel wederzijds zijn.
djjc2010 schreef:
30-08-2017 02:43

Ik zou in ieder geval niet verliefd op iemand kunnen worden als ik die persoon niet knap en aantrekkelijk zou vinden.
Maar, dat knap en aantrekkelijk staat toch los van uiterlijk. Ja, iemand moet iets hebben waardoor je ook fysiek zoiets hebt van, wow, daar wil ik baby's mee maken, maar dat hoeft toch echt niet het totaalplaatje te zijn. Anders blijf je heel je leven partners inwisselen voor nieuwe exemplaren wanneer de oudere er niet meer hetzelfde uitzien.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ik vind de man die ik nu heb leren kennen ook niet perse knap inderdaad. Maar wel een aantrekkingskracht. Alleen niet head over heels. Bij mijn ex was ik smoorverliefd en had ik dat wel, dat bleek helaas een enorme player. Deze man trekt me aan maar dat 'in vuur en vlam' gevoel is nu minder. ( ben inmiddels ook een stuk ouder Haha)
Ingewikkeld, dan denk ik: moet ik niet weer zoals eerst in vuur en vlam staan? Lastige.
Ik heb er ook even goed over nagedacht, normaal ben ik smoor verliefd op iemand en vind ik diegene ook echt knap, maar telkens stootte ik me hoofd eraan en bleken ze players te zijn of problemen te hebben.. ik heb daar ook geen zin meer in, en met deze man ik voel wel wat aantrekkingskracht alleen is het normaal niet de type waar ik gelijk op val verder heeft hij een super karakter en wilt hij het beste voor mij, is een prater toont gevoel en is serieus, ik vind dat toch wel belangrijk dus ik ga er gewoon voor ik krijg een goed gevoel door hem, en heb gewoon geen zin meer om me hoofd te stoten en hopen om maar een keer een goede man tegen te komen.. die heb ik nu gevonden.....
Haha Janne89 echt bizar maar ik ben tot precies dezelfde conclusie gekomen. Wel super fijn voor jou ook! Alles wat jij typt had ik kunnen typen! Ik heb net met hem gebeld en besef ook echt dat deze man goud waard is wb karakter , ik ga er ook voor! :cheer: Ik mis hem ook wel echt in de tijd dat ik 'nagedacht' heb.

Geniet er gewoon lekker van!! :couple:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven