Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 31 augustus 2017 om 07:24
donderdag 31 augustus 2017 om 09:06
[...]salute schreef: ↑31-08-2017 01:49Nou die eer heb je niet hoor, aangezien ik hier wel meer lees.
Ik kwam je tegen en dacht, goh nu ik je toch tref mag je even je rede van al je sneren gaan uitleggen.
Mijn lompe gedrag? Ik zeg wat ik denk, jou bevalt het niet en je zegt er wat van. Daar reageer ik nog op ook maar dat mis je dan maar weer even voor het gemak.
Want dat komt jou beter uit.
Vervolgens loep ik je maar eens even en daar staan echt alleen maar sneren richting anderen.
Dus vertel waarom die grote bek van je? Want je staat er niet voor in namelijk. Ik wel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2017 10:54
Reden: ivm op de man
Reden: ivm op de man
27.57% gewijzigd
donderdag 31 augustus 2017 om 09:08
Ik heb zin in pepernoten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 31 augustus 2017 om 09:10
donderdag 31 augustus 2017 om 10:38
[...]Tarlin schreef: ↑31-08-2017 09:06Oh je was nog niet klaar...
Je komt een beetje nerveus over in je reacties. Zit je altijd zo snel op de kast? Misschien is internet dan niet het juiste medium voor je.
En waar je het idee vandaan haalt dat je jouw beweegredenen moet vermelden, zodat ik enigzins begrip kan opwekken voor jouw lompe geblaat, ontgaat mij volledig.
Ik had je avatar niet eens herkend vanochtend. Zegt genoeg.
Wel in dezelfde grote bek stijl reageren hoor. Ik ben je nu alweer vergeten nl.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2017 10:51
Reden: ivm op de man/ongepast
Reden: ivm op de man/ongepast
35.88% gewijzigd
Croma is een een Bitch.
donderdag 31 augustus 2017 om 10:49
Pure poëzie.salute schreef: ↑31-08-2017 10:38Wat is je adres? Vechten we t daar ff uit! Beter nog kom maar naar Nijkerk! Ik ben je dreigementen en getreiter zat namelijk!
Zo mans ben je niet namelijk.
Jij hebt alleen hier een laffe grote bek tegen de verkeerde. Ik ben je spuugzat en kots je uit ! Van mij krijg je gewoon een enkeltje bodem kanaal met betonnen pootjes, kijk zelfs eens wat je schrijft. Tis niet alleen lomp en debiel maar echt met het iq van een visstick!
Zie je in t kanaal mietje
Jij bepaald godverdomme niet wat een ander wel of niet mag schrijven, of hoe ze genoemd mogen worden !
Achterlijke idioot kom maar want ik trek je harses eraf!
En ik sta wél in voor mijn grote bek!
Dus kom maar!
Zet er een leuk deuntje onder en je hebt gegarandeerd een hit!
Rap hoeft niet te rijmen zoals je weet.
En nu hop je bedje in. Je hebt duidelijk niet genoeg geslapen.Die vrouwenhormoontjes ook.