VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
En nog even ter aanvulling op het Maxiverhaal: in dit geval ben ik niet de eerste en niet de enige die zo'n verhaal over hem heeft. Hij heeft nou niet bepaald een leuk imago bij leerlingen en ouders, er zijn vaker dat soort verhalen geweest. Vandaar ook dat ik hem wil mailen ipv zelf spreken.
Dag allemaal en hallo Dropje!
't Lijkt me een hele nare gymleraar als ik jouw verhaal zo lees.

En ik vind eigenlijk dat juist gymleraren niet naar moeten zijn. Dan krijg ik daar een 'enge mannetjes' gevoel bij.

Ben benieuwd of het echt een Multipla is. Harrie zat hier net en die vroeg: Wat doet die Multipla daar? Dus ik vertelde het. Waarop hij zei: Weet je dat die heel goed rijden, die Multipla's?
Trusten Mille. Dat het maar een goede nacht mag worden!

Ik heb een taart gemaakt. Athena, als jij taart maakt, is het dan ook zo'n zooi in je keuken daarna??? Jemig zeg, wat een chaos. Maar nu heb ik ook een taart gemaakt met ganache eroverheen. Morgen maak ik een kleintje met marsepein bekleed. De gekleurde marsepein ligt al te wachten....
Jeempie Mille, wat een zak zeg die gymleraar. Hoe haal je het in je hoofd om je zo te gedragen naar kinderen toe. Ik hoop dat jij jouw frustraties kwijt kan. Succes meid.

Ely, vertel eens; wie heeft de koelkast?
Jaaaa, de multipla! Hij is echt afschuwelijk vind ik , maar financieel wel de beste optie, qua wegenbelasting en zo.

Weet nog niet of ik er in durf te rijden, ondanks dat ik niet zo veel met auto's heb.

En Mille, ik snap het hoor na jouw verhaal. Een zak vond ik het al na je eerste beschrijving
Gewoon doen Ely, je moet toch al je kinderen kunnen vervoeren straks, daar gaat het om! Ga je je Rio dan inruilen?

En Athena, hoeveel ben je aangekomen sinds je taarten bakt? Ik heb net een stukje geproefd van mijn taart (lekker!) maar had vanmiddag ook al gesnoept van het beslag, van de botercreme, van de vulling en net van de ganache..... Bij het avondeten had ik errug weinig trek. En Schorrie, die me geholpen heeft met bakken, ook.
Ja Morrie, ik denk dat het praktische uiteindelijk wel de doorslag gaat geven hoor. En de Rio gaat dan weg ja, ik hoop via inruil.

En leuk man, dat taarten bakken, ik heb het een keer gedaan, tijdens die workshop en dat was echt heel leuk.

Is trouwens ook wel een leuke locatie en niet te ver bij jou vandaan
Morrie, was jij nog aan het overwegen om de Pabo te gaan doen?

Ik ga het denk ik doen. Vast verrassend en ik ben er nog niet zeker van, maar de overwegingen zijn serieus (ik zou het in 2,5 jaar kunnen doen met twee avonden school en 1 dag stage in de week)
Momenteel is die overweging er niet Elyane. Ik zou hem niet verkort kunnen doen, dus het is wel erg belastend dan. Hetzelfde geldt voor pedagogiek.

Daarnaast gaat het momenteel best goed op mijn werk, en dan sta ik een stuk minder open voor switchen. En daar weer naast, ik zou werkelijk niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen om te studeren. Ben al blij als ik mijn vriendschappen bij kan houden op het moment en dat wil ik echt niet op een lager pitje zetten.

Wanneer zou je willen starten?

En ik dacht dat jij ook richting pedagogiek dacht?
Gaan jullie nog een behandeling doen bij HvS? Het lijkt mij wel wat.....
Ik heb inderdaad aan pedagogische wetenschappeng gedacht, maar dat lijkt me toch te moeilijk (in combinatie met gezin ), omdat je dan toch wel een beetje wiskundige kennis moet hebben en nagenoeg alle studieboeken in het engels zijn.

Dat ga ik niet trekken.

Pabo is beter te combineren en lijkt me heel erg leuk. Niet te moeilijk voor mij ook, want een heleboel is al bekend door mijn eigen opleiding. Ik verwacht ook wel wat vrijstellingen te krijgen.

Beroep lijkt me ook leuk en goed te combineren met thuis

Als ik het ga doen, dan wil ik jan/feb 2010 starten

en dan dus combineren met een nieuwe baan. Twee dagen werken voor twee jaar, 1 dag stage en twee dagen thuis bij de kinderen. Die twee avonden ga ik overleven denk ik. Thuisstudie zal wel pittig worden, maar dat komt wel goed denk ik
Goeie installing hoor Ely, dan ga je het wel redden!

Eigenlijk wil je dan starten na je zwangerschapsverlof? Ben je al aan het kijken naar een andere baan?
Nee, niet echt aan het kijken, omdat het geen zin heeft. Ik wil toch niet eerder ergens anders starten dan in januari. Ik hoef nog maar een paar maanden te werken en als ik bij deze werkgever blijf, kan ik van lang verlof genieten (vakantiedagen er achter plakken) Dus ik ga na de bevalling concreet kijken
Lekker hoor, zwangerschapsverlof in het vooruitzicht. Ik vond mijn verlof de laatst keer (toen ik ook op 14-8 was uitgerekend ) echt zo heerlijk! Toen heb ik ontdekt dat ik best thuisblijf moeder kan zijn, als het geld er voor zou zijn.
Ik ga denk maar eens tukken.

Morgenochtend gaan we naar vriendje van het kdv van Schorrie, die is nu ook naar de basisschool. Eens kijken of ze het nog met elkaar kunnen vinden.....

En morgenmiddag naar mijn moeder, die zingt met een koor.

Dus wordt weer een (veel te) bezig dagje.
mag ik even gniffelen dat AZ twee punten heeft laten liggen in Eindhoven

Zorro is not amused, haha.

Ach, voelt hij ook eens wat ik al weken voel!

Hahaha, ik lul gewoon in mezelf want het interesseert jullie geen reet

Ik ga slapen trouwens, morgen weer een drukke dag!
Veel plezier morgen, Morrie

En welterusten, ik ga nu ook!
Jawel hoor, interesseert mij. Morgen D-day.

Maar ik moet zeggen dat als Ajax niet, dan maar liever AZ dan 010 of PSV.
Al telt 010 natuurlijk absoluut niet meer mee.
Hahahaha..steek in hart van Vrolijkerd Hij is not amused met de stand van zaken omtrent 010.

Maar even lekker bankgehangen met Vrolijkerd en nu ga ik weer verder op bed hangen met Vrolijkerd. Ik ben dol op tv kijken op bed, zo lui en heerlijk relaxed vind ik het.

Ely, we hadden het goed! Passen daar 4 kindjes in zometeen?

Wat goed dat je de Pabo gaat doen! Erg stoer vind ik dat met 4 kindjes en baan. Good for you.

Morrie, als ik taart of overige zoet bak, heb ik daar geen last van. Ik houd dus niet van zoet. Wat ik wel heb is dat als ik heb gekookt, dat ik geen eetlust meer heb omdat ik zo lang dan in kookgeur hang.

Waar is Drop btw?

Nu lekker naar bedje toe en gezellig tv kijken met mijn man. Truste meisjes!
Drop is hier! Beetje druk geweest met de laatste tijd met van alles en nog wat. Na conditieopbouwgedoe moest ik eerst even tijd maken voor administratie webwinkel aangezien ik afgelopen week een meneer van de belastingdienst over de vloer zou krijgen. Wist niet of hij administratie zou willen zien maar heb maar het zekere voor het onzekere genomen. Maar het was een - achteraf gezien best leuk - gesprek over de ins en outs hoe ik ben begonnen met mijn shoppie en zo (best creepy trouwens wat die meneer over me wist te vertellen, dat ik een paar jaar geleden bij de uni heb gewerkt, dat ik 2 kinderen heb die in 2003 geboren zijn, allemaal opgemaakt uit mijn belastingaangiften). Dik belastingboek gekregen, vond de site er goed uitzien, tip gekregen om naar het starterscafe te gaan en zo. En daarna druk geweest met het zoeken van muziek voor de les die ik binnenkort moet geven en de routine die ik voor mezelf in elkaar moet zetten. Heb hier ook nog een klapper liggen met een cursus die ik voor mijn werk moet doen. Ik hoef me niet te vervelen.

1 maart, heel lullig maar ik kan niet. Vent heeft me er onbedoeld ingeluisd. Net na de jaarwisseling op een heel druk moment met ruzieënde kinderen en koken en zo vroeg hij me of we op 1 maart wat te doen hadden. ik zat met 95% van mijn hersencapaciteit bij de kinderen en met de resterende 5% bij het koken en zei toen dat ik dacht van niet, en heeft hij een wandeltocht op het programma gezet, hij gaat dan met een vriend (die hij al heel lang niet meer gezien heeft) bij ons in de buurt 15 km wandelen. Nu houd ik een slag om de arm w.b. het weer, ik kan me niet voorstellen dat hij 15 km gaat wandelen in de stromende regen dus als het regent, kom ik, zullen we maar zeggen. Toen jullie laatst weer begonnen over die cross over date dacht ik ineens 'kutterdekutterdekut' en vroeg ik vent heel schijnheilig of we nou de 1e maart wat te doen hadden. Maar hij wist helaas nog dat hij die wandeltocht had afgesproken.
Pabo vind ik overigens wel wat voor Elyane, goed plan!

Mille wat beroerd zeg, van die val! Kun je er een officiële klacht van maken, of wil je het niet zo ver laten komen?

Morrie, fijn dat je nu weer wat beter in je vel zit op je werk. Feit dat je niet meer stijf staat van de hormonen zal er ook wel mee te maken hebben, toch?

Vanavond heerlijk naar de sauna geweest met vent. Schoonzusje belde afgelopen week op met de vraag of S&W komende week ook vakantie hebben. Niet dus, zij een week later. Toen vroeg ze of ze van 't weekend (nu dus0 zin hadden om te komen logeren. Vent sprak haar, ik zat tegenover hem en playbackte meteen SAUNA! Kinderen helemaal hyper, vinden dat geweldig. Ze hebben vanmorgen nog lintjes gezwonnen, ze gaan nu naar 'badje 6', the last stop before diplomazwemmen. Spannend hoor. Daarna door naar een verjaardagsfeestje van een vriendje van Suske van de oude school en vervolgens meteen naar logeeradres gebracht. Wij zaten dus heerlijk met onze asses vanaf 17u in de sauna. We zaten net lekker te eten toen ineens een vriendin van me met haar vriend voor onze neus stond, dat was ook wel heel maf. Die hadden ook vanavond ineens de gelegenheid om te gaan.

Enniewee, welterusten, morgen lekker uitslapen!
010... zo heb ik een neef die gewoon structureel 020 zegt wanneer hij het over A'dam heeft. Krijgt het niet over zijn lippen. En natuurlijk hoop ik dat Feyenoord wint Een utopie. I know.

Dropje, lekker onverwacht naar de suana en lekker uitslapen. Heerlijk! Aankomend weekend gaan BRS en KW naar mijn ouders en gaan wij ook naar de sauna (iemand nog een optimel punt over?!?) en lekker uitslapen.

Was even (een uur!) gezellig gisteren aan de telefoon, Pebbles!

Zijn jullie nog een film gaan kijken?

En vandaag pyamadag. Althans de helft van de dag zit er bijna op en we zitten allemaal nog in pyama. GW heb ik uit laten slapen en we hebben al gekwartet, met de racebaan gespeeld, gedanst met BRS op 538 en ik geloof dat we nu gaan vissen

Ely, de Multipla mag dan spuuglelijk zijn, maar het lijkt me enorm fijne en ruime wagen! En praktisch met 4 kinderen.
Ely, leuk, Paboplan! Qua niveau vond ik het bijster weinig voorstellen. Het is veel, en veel zelf frobelen enz., maar absoluut niet moeilijk.

(En met straks 4 kinderen ook heel praktisch en gezellig dat je de schoolvakanties vrij bent )

Dropje, ik ga gewoon eerst de reactie van de gymmeneer afwachten. Als hij netjes zijn excuses aanbiedt voor het feit dat hij een foute inschatting gemaakt heeft en dat ook nog eens op een rare manier, vind ik het best.

En lekker, ineens zo'n vrij weekend met sauna enz!

Morrie, ik heb me nog niet verdiept in behandelingen bij HvS, maar het klinkt wel relaxt. Moet je dat van te voren bespreken? Zal wel he.

Millenium zit nu bij 010-020-gebeuren. Kent iemand met van die Vipseizoenskaartdingen en hij mocht mee. Helemaal blij dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven