Seksklets, deel 60

woensdag 30 augustus 2017 om 15:17
als je het leuk vond ?zoetjerminder schreef: ↑30-08-2017 14:50Ervaring met sexting ja maar wat ik dan exact moet delen is me even een raadsel.![]()
als het was wat je ervan verwacht had ?
...

woensdag 30 augustus 2017 om 16:19

woensdag 30 augustus 2017 om 16:29
woensdag 30 augustus 2017 om 19:35
Voor mij geldt ook dit lijstje....
Als je wilt delen kom je maar een keer hier als degene waarmee ik het doe er ook is.... Ik kan wel een oefensubject gebruiken

Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
woensdag 30 augustus 2017 om 19:38

woensdag 30 augustus 2017 om 19:40
Die snap ik nietDreamchild schreef: ↑30-08-2017 19:35Voor mij geldt ook dit lijstje....
Als je wilt delen kom je maar een keer hier als degene waarmee ik het doe er ook is.... Ik kan wel een oefensubject gebruiken![]()

woensdag 30 augustus 2017 om 19:51
Makes two of us Skizzo... Ik maak eruit op dat er sexting plaatsvindt tussen Dreamchild en een medeforummer, maar dan nog is het vaag.
Hier alleen sexting in combinatie met andere gesprekken. Oh, en ik moet de intentie hebben met je te gaan daten in het echt. Dan is het ook meer waar je zin in hebt, niet het 'ik pak nu je pik en lik hem langzaam af'gedoe. Daar ben ik echt veel te nuchter voor. Mij moet je ook echt niet bellen als je klaargepraat wil worden, ik krijg het niet mijn strot uit, ik doe liever.
Hier alleen sexting in combinatie met andere gesprekken. Oh, en ik moet de intentie hebben met je te gaan daten in het echt. Dan is het ook meer waar je zin in hebt, niet het 'ik pak nu je pik en lik hem langzaam af'gedoe. Daar ben ik echt veel te nuchter voor. Mij moet je ook echt niet bellen als je klaargepraat wil worden, ik krijg het niet mijn strot uit, ik doe liever.

~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
woensdag 30 augustus 2017 om 20:00
Mwaa. Fysiek ben ik niet lekker, maar van binnen ook niet. Ik baal gewoon. Ik vind het lastig afscheid nemen van de warmte, de gezelligheid, de aandacht, het knuffelen, het gevoel even bij iemand te horen. Ik weet dat het het enige juiste is, maar ik vind het wel lastig.
Daarbij gaat het piekeren over wat ik nu precies wil van mijn andere mannen ook gewoon door. Ik app ze echt veel minder en ik merk dat het gevoel daardoor ook wat minder is. Maar ik voel me ook minder speciaal nu ik minder contact heb. Wel goed, want het laat me een bepaalde waarheid zien. En schept afstand.
Waarom is alles nu niet helemaal spetterend met deze ene? Waarom wonen de anderen zover, waardoor ik daar ook niets meer van kan maken? Waar zijn die lekkere mannen waar ik voor val in mijn eigen omgeving?
Ow, ik heb ook pms, dus wellicht zie ik het morgen weer heel anders.

woensdag 30 augustus 2017 om 22:09
Zeg, dat wist jij al lang van mij!
Thoe, ja, dat denk ik ook. Maar ondertussen treur ik er dan wel weer wat om.

woensdag 30 augustus 2017 om 23:45
Skizzo en Vlammetje, ik doe aan sexting met mijn scharrel maar hij is geen medeforummer.
We hebben bijna altijd redelijk normale gesprekken over van alles, van het weer tot de politiek, vaak komt er pas sexting bij als we elkaar snel weer gaan zien....
PMS kan emoties behoorlijk versterken Vlam, sowieso is zo'n afscheid kut. Sterkte ermee....
We hebben bijna altijd redelijk normale gesprekken over van alles, van het weer tot de politiek, vaak komt er pas sexting bij als we elkaar snel weer gaan zien....
PMS kan emoties behoorlijk versterken Vlam, sowieso is zo'n afscheid kut. Sterkte ermee....
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

donderdag 31 augustus 2017 om 06:10
Nog steeds niet duidelijkDreamchild schreef: ↑30-08-2017 23:45Skizzo en Vlammetje, ik doe aan sexting met mijn scharrel maar hij is geen medeforummer.

donderdag 31 augustus 2017 om 08:32
Dreamchild schreef: ↑30-08-2017 19:35Als je wilt delen kom je maar een keer hier als degene waarmee ik het doe er ook is.... Ik kan wel een oefensubject gebruiken![]()
Ik snap ook echt nog geen bal van die eerste quote?Dreamchild schreef: ↑30-08-2017 23:45ik doe aan sexting met mijn scharrel maar hij is geen medeforummer.

Op zich ben ik niet intens verdrietig ofzo. Komt ook doordat ik weet dat als ik wel zou willen, hij direct ja zegt. En ik gewoon denk te weten dat ik binnen een maand zou snakken naar mijn andere leven...