Wat moet ik doen?

31-08-2017 13:57 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is nu vandaag 2 weken geleden dat mijn ex het gedaan heeft gemaakt. Zo plots, na een maand.

Die maand, was fantastisch, zowel ik als hij waren all in . Hij was enkele maanden alleen na een lange relatie, ik al jaren single. We kennen elkaar al wat langer, het klikte meteen toen.

Plots maakte hij het uit via een sms. Hij deed 2 dagen ervoor plots afstandelijk. Ik weet nog altijd niet waarom, de reden dat hij geeft: Ik twijfel over mijn gevoelens, ik twijfel of we op dezelfde golflengte zitten. Zo plots, geen aanleiding voor dit tot zover ik weet.

Nu doe ik mijn ding, ik post af en toe een foto op social media (facebook) zodat hij me toch nog ziet, en me (hopelijk) begint te missen. wij kwamen met alles zo goed overeen, was altijd leuk als we weggingen, genoten van mekaars gezelschap.

Hij zit nog steeds in mijn hoofd en ik wil graag contact met hem. Enkel ben ik enorm bang voor het antwoord dat ik terugkrijg. Ik heb er geen idee van hoe hij zich voelt op het moment of denkt.. Het laatste bericht dat hij me stuurde was vorige week, toen dacht hij dat een breuk de beste oplossing was omdat hij twijfelde aan zijn gevoelens. Ik heb er niet meer op geantwoord, vooral om hem tijd en ruimte te geven.

Ik heb gemerkt dat hij wel telkens ik iets op mijn verhaal zet op Snapchat, toch eens kijkt naar mijn foto's. (Dat wil toch iets zeggen, toch?)

Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Ik durf hem gewoon niet goed te benaderen..
een maand.. wijn en verder.
Uhm, gewoon niks... wees blij dat je er nu achter bent wat voor sukkel het is i.p.v. over 2 jaar. Next.
Een maand is niets. Dat hij op jouw snapchat verhaal kijkt wil nog niets zeggen. Ik zou zeggen; ga verder met je leven en koester de leuke momenten.
Wie wat wil die moet wat.
Nee hoor; dat hij je foto's bekijkt zegt niets.
Hij weet waar je woont en hoe je te bereiken bent als hij je terug wil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Kan me best voorstellen dat dit een domper is als je jaren vrijgezel bent geweest, maar inderdaad: wijn en verder. Een man die het uitmaakt via SMS is duidelijk niet toe aan een volwassen relatie.
depster schreef:
31-08-2017 14:00
een maand.. wijn en verder.
Ik betwijfel of TO al wijn mag drinken..
Hij had een lange relatie en was nu een paar maanden alleen? Die is m.i. nog niet toe aan iets nieuws. Een maand is geen relatie, dat is daten. En binnen een maand, of twee of drie, kom je er vaak achter dat het hem toch niet is. Het is niet vreemd om het dan ineens uit te maken, omdat je het toch niet voelt. Via sms vind ik dan wel weer laf, even bellen en uitleggen kan ook als er veel afstand tussen zit.

Wijn en chocola. En dan weer door. Sterkte!
Een maand? Ik snap dat liefdesverdriet moeilijk is, maar je hebt het over een maand...
If you can dream it, you can do it.
Coco87 schreef:
31-08-2017 14:12
Ik betwijfel of TO al wijn mag drinken..
Wat wil je daarmee zeggen? ;)
MUA123 schreef:
31-08-2017 14:17
Wat wil je daarmee zeggen? ;)
Dat ik denk dat je jonger dan 18 bent.
Een maand.. toen stopte ik om je serieus te nemen.

Hup schop onder je kont en ga verder!
Bam!!!!
Coco87 schreef:
31-08-2017 14:20
Dat ik denk dat je jonger dan 18 bent.
Dan ben je maar heel kortzichtig als je het mij vraagt.
Forums zijn om harten te luchten, ieder gaat anders om met zijn verdriet.
Kom jij dan nog eens met een kutopmerking af. Zeer 'volwassen' van jou, zo'n reactie verwacht ik dan van iemand jonger dan 18 ;)
MUA123 schreef:
31-08-2017 14:23
Kom jij dan nog eens met een kutopmerking af. Zeer 'volwassen' van jou, zo'n reactie verwacht ik dan van iemand jonger dan 18 ;)
Als je daadwerkelijk zo van de kaart bent van een maand verkering en je bent al volwassen dan neem ik je niet echt serieus. Sorry.
En dat gemiep over kijken op snapchat. Kom zeg, dat past bij pubergedrag. Dat kan je toch niet ontkennen lijkt me.
Dit is al je tweede topic over deze zaak hooi. Raap jezelf bij elkaar en ga verder.
SallySpectra schreef:
31-08-2017 14:32
Dit is al je tweede topic over deze zaak hooi. Raap jezelf bij elkaar en ga verder.
+1
Het is nu vandaag 2 weken geleden dat mijn ex het gedaan heeft gemaakt. Zo plots, na een maand.

Misschien zoekt hij liever iemand die wel in begrijpelijk Nederlands communiceert anders kun je net zo goed een huisdier nemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nu doe ik mijn ding, ik post af en toe een foto op social media (facebook) zodat hij me toch nog ziet, en me (hopelijk) begint te missen. wij kwamen met alles zo goed overeen, was altijd leuk als we weggingen, genoten van mekaars gezelschap.

Ik heb gemerkt dat hij wel telkens ik iets op mijn verhaal zet op Snapchat, toch eens kijkt naar mijn foto's. (Dat wil toch iets zeggen, toch?)

Heb je enig idee hoe wanhopig je overkomt? Ik vind het echt heel erg sneu om speciaal foto's op FB te zetten zodat hij je dan 'toch nog ziet'...
*
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 31-08-2017 14:44
0.00% gewijzigd
MUA123 schreef:
31-08-2017 14:23

Zo. Gaat ie lekker :nut: ?
viva-amber schreef:
31-08-2017 14:40

Misschien zoekt hij liever iemand die wel in begrijpelijk Nederlands communiceert anders kun je net zo goed een huisdier nemen.
Ik denk dat TO Vlaamse is.
Dat lijkt me Vlaams, ja.

TO, zoek afleiding, ga hardlopen, tuinieren, een eind wandelen met muziek in je oren. Sta jezelf niet toe dat je aan hem denkt, blokkeer hem op Facebook/Instagram waar ook, gooi zijn nummer weg. Dat geeft je het snelste rust.
Het waren 4 mooie weken ( 30 dagen!). Zoek een andere hobby, ga daten,maar zwelg niet na die paar weken.
Een relatie moet van twee kanten komen, en blijkbaar heeft hij zich bedacht. Waarom is niet belangrijk, belangrijk is DAT het is zoals het is.
Zoek afleiding, zorg dat je leven zonder hem leuk is. Nu blijf je hangen. En kom op zeg, het was 1 maand.. ik snap dat het groot voelt, maar het is klein. Als jij het leuk hebt met jezelf komt er vast een keer een vent op je pad die wel de moeite waard is en blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven