Pijn
donderdag 31 augustus 2017 om 22:18
Hallo,
Ik weet niet of jullie hierop willen antwoorden, omdat het best persoonlijk is..
Maar zijn er mensen die wel eens van Lichen Scleroses hebben gehoord en/of het zelf hebben (gehad) of iemand kennen die het hebben/hadden?
En hoelang het duurt voordat het over is.. Of dat het überhaupt over gaat..
Groetjes
Ik weet niet of jullie hierop willen antwoorden, omdat het best persoonlijk is..
Maar zijn er mensen die wel eens van Lichen Scleroses hebben gehoord en/of het zelf hebben (gehad) of iemand kennen die het hebben/hadden?
En hoelang het duurt voordat het over is.. Of dat het überhaupt over gaat..
Groetjes
donderdag 31 augustus 2017 om 22:31
Nee; dat is het zeker niet. Het is een huidaandoening die vooral op de geslachtsdelen en rond de anus voorkomt.
TO: ik zou even googelen op vivaforum LS (of volledige benaming); weet zeker dat ik pas gelezen heb dat iemand deze aandoening heeft.
donderdag 31 augustus 2017 om 22:33
O, dat klinkt niet fijn.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑31-08-2017 22:31Nee; dat is het zeker niet. Het is een huidaandoening die vooral op de geslachtsdelen en rond de anus voorkomt.
TO: ik zou even googelen op vivaforum LS (of volledige benaming); weet zeker dat ik pas gelezen heb dat iemand deze aandoening heeft.
Misschien ook handig als het topic even naar gezondheid gaat, zeker icm de titel wat verwarrend.
donderdag 31 augustus 2017 om 22:39
Pijn tijdens de seks kan één van de gevolgen van LS zijn, dus wellicht dat het daarom hier staat.MoirenPhae schreef: ↑31-08-2017 22:33O, dat klinkt niet fijn.
Misschien ook handig als het topic even naar gezondheid gaat, zeker icm de titel wat verwarrend.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 31-08-2017 22:40
1.17% gewijzigd
donderdag 31 augustus 2017 om 22:40
Ja, dat begrijp ik nu. Ik dacht iets sm'erigs ofzo.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑31-08-2017 22:39Pijn tijdens de seks kan één van de gevolgen zijn, dus wellicht dat het daarom hier staat.![]()
vrijdag 1 september 2017 om 07:56
Door wat maatregelen te nemen, als vitaminen slikken en zorgen voor een gezonde darmflora, kan mogelijk wat verlichting bewerkstelligd worden. Dit natuurlijk niet in plaats van medicijnen want die kunnen soms nodig zijn.
In onderstaande link worden vitamine B en D genoemd; op andere sites worden vitamine A en D genoemd. Zink is ook belangrijk voor het immuunsysteem. Zorgen voor de juiste voedingsstoffen kan ervoor zorgen dat je iets minder stressgevoelig wordt, wat kan schelen bij sommige klachten.
https://vrouwenpoli.com/lichen-sclerosus/
In onderstaande link worden vitamine B en D genoemd; op andere sites worden vitamine A en D genoemd. Zink is ook belangrijk voor het immuunsysteem. Zorgen voor de juiste voedingsstoffen kan ervoor zorgen dat je iets minder stressgevoelig wordt, wat kan schelen bij sommige klachten.
https://vrouwenpoli.com/lichen-sclerosus/