Gezondheid alle pijlers

Pijn

31-08-2017 22:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik weet niet of jullie hierop willen antwoorden, omdat het best persoonlijk is..

Maar zijn er mensen die wel eens van Lichen Scleroses hebben gehoord en/of het zelf hebben (gehad) of iemand kennen die het hebben/hadden?

En hoelang het duurt voordat het over is.. Of dat het überhaupt over gaat..

Groetjes
Is het een of ander seksspelletje?
Wat naar voor je. Ik heb het niet, maar heb wel forummers gelezen die wel ervaring hadden. Sterkte.
Ben je al naar de huisarts geweest hiermee? Zelf geen ervaring mee maar lijkt me erg naar. Hormoonzalf schijnt te helpen.
Ik moest het goochelen, echt verschrikkelijk naar voor je. :hug: Volgens mij stond er iets van "chronisch" bij. :-|
We should have each other with cream.
Het chronisch maar kan wel een stuk rustiger worden door creme. Loop je bij de dermatoloog of bij de gynaecologie?
Wat afschuwelijk, heb het even moeten googlen. :hug:
MoirenPhae schreef:
31-08-2017 22:19
Is het een of ander seksspelletje?
Nee; dat is het zeker niet. Het is een huidaandoening die vooral op de geslachtsdelen en rond de anus voorkomt.

TO: ik zou even googelen op vivaforum LS (of volledige benaming); weet zeker dat ik pas gelezen heb dat iemand deze aandoening heeft.
Tijdschriftenverslindster schreef:
31-08-2017 22:31
Nee; dat is het zeker niet. Het is een huidaandoening die vooral op de geslachtsdelen en rond de anus voorkomt.

TO: ik zou even googelen op vivaforum LS (of volledige benaming); weet zeker dat ik pas gelezen heb dat iemand deze aandoening heeft.
O, dat klinkt niet fijn.
Misschien ook handig als het topic even naar gezondheid gaat, zeker icm de titel wat verwarrend.
MoirenPhae schreef:
31-08-2017 22:33
O, dat klinkt niet fijn.
Misschien ook handig als het topic even naar gezondheid gaat, zeker icm de titel wat verwarrend.
Pijn tijdens de seks kan één van de gevolgen van LS zijn, dus wellicht dat het daarom hier staat. ;-)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 31-08-2017 22:40
1.17% gewijzigd
Tijdschriftenverslindster schreef:
31-08-2017 22:39
Pijn tijdens de seks kan één van de gevolgen zijn, dus wellicht dat het daarom hier staat. ;-)
Ja, dat begrijp ik nu. Ik dacht iets sm'erigs ofzo.
Ik dacht precies hetzelfde als de MP.
We should have each other with cream.
Het is een chronische aandoening maar wat heel belangrijk is het te behandelen dus als je het heb ga naar je arts
Toevallig was er laatst iets over op tv, bij 'Dokters vs internet'.
Door wat maatregelen te nemen, als vitaminen slikken en zorgen voor een gezonde darmflora, kan mogelijk wat verlichting bewerkstelligd worden. Dit natuurlijk niet in plaats van medicijnen want die kunnen soms nodig zijn.
In onderstaande link worden vitamine B en D genoemd; op andere sites worden vitamine A en D genoemd. Zink is ook belangrijk voor het immuunsysteem. Zorgen voor de juiste voedingsstoffen kan ervoor zorgen dat je iets minder stressgevoelig wordt, wat kan schelen bij sommige klachten.
https://vrouwenpoli.com/lichen-sclerosus/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven