Heeft iemand tips?
vrijdag 1 september 2017 om 12:48
Dat je het niet leuk vindt om afhankelijk te zijn begrijp ik. En dat zal.voor je vriend en je ouders ook niet leuk zijn, om te weten dat ze jou (en je hond) tot in lengte der jaren moeten onderhouden. Maar een paar tientjes 'bij'verdienen (waarbij, trouwens?) maken niet dat je niet meer afhankelijk bent hoor, daar is wel wat meer voor nodig.
Beter richt je je op een zo snel mogelijk herstel, bijvoorbeeld in een revalidatiecentrum. Dat zet veel meer zoden aan de dijk, en dan kun je veel eerder een substantiële bijdrage leveren aan de vaste lasten en andere kosten.
vrijdag 1 september 2017 om 12:57
Ik zal dat ook weer gaan doen! Mijn vriend vind dat het super met me gaat. Voordat we gingen samen wonen (paar weken geleden) kon ik niks en deed ik niks. En nu doe ik al heel het huishouden en de hond. Ik vind dat super knap van mezelf._melon schreef: ↑01-09-2017 12:16Ik zit nu aan m'n 5de cadeaubon van GFK dit jaar (omgerekend €50) en heb bij Euroclix ook al €35 verdiend dit jaar. Het loont echt wel en er zijn nog tig meer van dit soort sites.
Probeer het gewoon eens een jaar als het puur om die kleine extraatjes gaat.
En sowieso idd goede afspraken met je vriend. Hij zal het toch ook niet eerlijk vinden hoe het nu gaat?