3e date

28-08-2017 18:50 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
heey,

Ik heb a.s. zaterdag mijn 3e date wat is leuk om te doen op een 3e date?
amsterdam lijkt ons wel een leuke stad om iets leuks te doen maar we weten beide niets..

hellup!!!
pejeka schreef:
28-08-2017 19:38
Je grijze haren in een knoetje binden, een bloemetjesjurk van C&A aantrekken (let vooral op het ceintuurtje van dezelfde stof als de jurk!), je steunkousen op gaan halen en op je beige helioforms je verdere leven in kuisheid doorbrengen.
Je vergeet de geraniums en de herdershond.... :proud:
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Jee, als je de Efteling al hebt gedaan... Normaal is eerste date een drankje, tweede uit eten, derde date misschien eens een strandwandeling, en dan na drie maanden de Efteling.
Waterfiets of een kano huren? Ijsje gaan halen, naar het strand, boswandeling?
MinkeDeWit schreef:
28-08-2017 19:49
Jee, als je de Efteling al hebt gedaan... Normaal is eerste date een drankje, tweede uit eten, derde date misschien eens een strandwandeling, en dan na drie maanden de Efteling.
:hihi:
chirpy schreef:
28-08-2017 19:50
Waterfiets of een kano huren? Ijsje gaan halen, naar het strand, boswandeling?
klinkt wel ok
potjesfabriek schreef:
28-08-2017 19:22
het is gewoon erg moeilijk om iets leuks te bedenken
Maar als je al niets leuks kan bedenken op date 3, hoe ziet jullie leven er dan over 3 jaar uit????

Want dan weet je helemaal niet meer wat je moet doen.

Eens denken toen ik aan het daten was met mijn lief gingen we:

Seksen., met stip op 1
Wandelen
Samen sporten
Bioscoop
Kroeg
Kroeg
Kroeg
Festival
Op de bank een beetje wezenloos in de poppetjes van elkaars ogen kijken
Museum
Koken
Terrasje pakken
Strand
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
pejeka schreef:
28-08-2017 19:25
Derde date is seks. Dat wil de traditie nou eenmaal. Als er op de derde date geen seks is, is het afgelopen. Vervolgens dien je daarna alle woonkrantjes te gaan uitpluizen, want als er ná de seks niet serieus over samenwonen gesproken gaat worden, is het ook mis. Er Dient Binnen Een Half Jaar Samengewoond Te Worden. Daarna wéér seks, elke dag, tot je zwanger bent. En over een jaar, nou ja, misschien twee, hier een topic openen over een vent die je zomaar verlaten heeft voor de volgende Tinder, zodat jij met je koter alleen op de bank zit en dan moeten we állemaal zeggen dat het zo'n klootzak is en kom op meis, je kan het, en je doet het geweldig, enz.

Dát is nou eenmaal de volgorde der dingen.
:rofl:

Ja, het zou het toch maar ànders doen..!
pejeka schreef:
28-08-2017 19:38
Je grijze haren in een knoetje binden, een bloemetjesjurk van C&A aantrekken (let vooral op het ceintuurtje van dezelfde stof als de jurk!), je steunkousen op gaan halen en op je beige helioforms je verdere leven in kuisheid doorbrengen.

:'(
Nou lekker dan.
Vooral die ceintuur wordt lastig.
Summerdance schreef:
28-08-2017 20:31
Maar als je al niets leuks kan bedenken op date 3, hoe ziet jullie leven er dan over 3 jaar uit????

Want dan weet je helemaal niet meer wat je moet doen.

Eens denken toen ik aan het daten was met mijn lief gingen we:

Seksen., met stip op 1
Wandelen
Samen sporten
Bioscoop
Kroeg
Kroeg
Kroeg
Festival
Op de bank een beetje wezenloos in de poppetjes van elkaars ogen kijken
Museum
Koken
Terrasje pakken
Strand
Klinkt ook wel ok
Aan de nick en posts te lezen, heeft TO een lesbische relatie, dus ik denk niet dat er vlug kinderen volgen op die wijze, Pejeka :p. Verder natuurlijk helemaal waar wat je zegt.

Ik ben er jaren geleden ook met mijn man geweest. Leuk: dat bekende travestietencafe en het sexmuseum. Minder leuk: slecht gaan van de wiet.

Bootje varen was overigens ook heel erg leuk. Je kunt een beetje kletsen, maar ook om je heen kijken als het even stilvalt. Lekker happie eten daarna en tadaaa, leuke dag!
Summerdance schreef:
28-08-2017 20:31

Dit, we zijn ruim een jaar verder en nog steeds meer ideeën dan tijd.
Verschrikkelijk dat je het na date 2 al niet meer weet. Hebben jullie dan helemaal geen gezamenlijke interesses?
MoirenPhae schreef:
28-08-2017 22:58
Dit, we zijn ruim een jaar verder en nog steeds meer ideeën dan tijd.
Verschrikkelijk dat je het na date 2 al niet meer weet. Hebben jullie dan helemaal geen gezamenlijke interesses?
Nou ja dat dus
Wij komen in de weekenden ook altijd tijd te kort omdat we TE veel willen doen ;-)
Nav__ schreef:
28-08-2017 22:56
Aan de nick en posts te lezen, heeft TO een lesbische relatie, dus ik denk niet dat er vlug kinderen volgen op die wijze, Pejeka :p. Verder natuurlijk helemaal waar wat je zegt.

Ik ben er jaren geleden ook met mijn man geweest. Leuk: dat bekende travestietencafe en het sexmuseum. Minder leuk: slecht gaan van de wiet.

Bootje varen was overigens ook heel erg leuk. Je kunt een beetje kletsen, maar ook om je heen kijken als het even stilvalt. Lekker happie eten daarna en tadaaa, leuke dag!
haha klopt
En.....wat is het uiteindelijk geworden?
Summerdance schreef:
29-08-2017 08:26
Nou ja dat dus
Wij komen in de weekenden ook altijd tijd te kort omdat we TE veel willen doen ;-)
Herkenbaar ;-))
MoirenPhae schreef:
29-08-2017 17:32
Herkenbaar ;-))
Wij hadden afgelopen maandag echt het gevoel....mennnnnnn volgend weekend plannen we niets hoor, ik ben kapot! X-D
Summerdance schreef:
29-08-2017 18:10
Wij hadden afgelopen maandag echt het gevoel....mennnnnnn volgend weekend plannen we niets hoor, ik ben kapot! X-D
Wij plannen af en toe een bed (mid)dag. Erg gezellig :proud:
SilverShadow schreef:
28-08-2017 18:53
Seks
Ik geloof dat ik een prima suggestie had gegeven, is dat nog gelukt?
Op mijn derde date met mijn huidige date ben ik gaan wandelen in een bos/park. Vind ik zelf altijd wel een fijne manier om iemand beter te leren kennen. Maar je kunt ook altijd uit eten gaan en eventueel een film kijken daarna.
glow in the dark midgetgolf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven