Centerparcs vossemeren

03-09-2017 16:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal 

Wij willen in januari een weekje weg zit te twijfelen tussen vossemeren en huttenheugte. Vossemeren zijn we nog nooit geweest en huttenheugte al paar keer laatste keer was in maart. Is vossemeren leuk voor kleuter van 4? Ik zag op centerparcs dat discovery bay vanaf 5 jaar is kan ze daar dan niet alleen spelen ? Is het gevaarlijk we hebben een dochter die alles leuk vind
Ga naar Erperheide of Meerdal. Veel leuker voor haar.
Ik krijg er een punthoofd van!
Vossemeren is top!
Discovery Bay is leuk voor een 4- jarige die avontuurlijk is. Tuurlijk blijft opletten en in de gate houden van belang, dat is overal zo.
Doe eens gek, en probeer het.
Ik vond dit een mooi park en wij waren er met een dreumes van 18 maanden. Hebben ervaring met vossemeren, heijderbos en kempervennen. Allemaal mooie parken trouwens. Ondanks dat voorlopig even geen CP meer.
Discovery Bay is superleuk voor een 4-jarige! Spelen met water en zand, net alsof je op het stand bent, maar dan in de winter! Het water is nergens dieper dan zo'n 30 cm.
Discovery bay is juist leuk voor die leeftijd. Lekker met water en zand spelen! Ik vind de Vossemeren sowieso een heel leuk park met een mooi zwembad en leuke kinderboerderij. Veel plezier!
Huttenheugte vond ik niet veel aan, weinig voor kinderen want ze willen iedereen naar plopsa indoor krijgen (wat naast het park ligt).
Van Plopsa krijg je voor weinig geld een toegangspas voor entree zo vaak je wil. Dus ook dat is leuk, al naar gelang je eigen voorkeur wens en verwachting.
Al ga je elke dag een uur, of drie keer per dag een uur, of een hele dag....het kan. In afwachting van het weer is dat een prima vertier.

Heijderbos heeft een soort van indoor safari met klimmogelijkheden en ook daar is wat water, voor dat klimdeel is een vierjarige te klein zonder ouders. Dus als je wil meeklimmen kan dat prima. Echter dus wel toezicht houden.

Erperheide heeft een indoor Baluba. Dat is een binnenspeeltuin. En ponyactiviteiten.
Er ligt ook een park dichtbij Toverland. Twee eigenlijk, eentje kent wat meer Birdy's (sterren) dan de ander. Weet de namen even niet meer. Bij die parken kun je voor weinig de entree van Toverland bijkopen. Erg leuk park met outdoor en indoorfaciliteiten. Leuk voor vierjarige.
Lees je eigenlijk nog mee?
Troeteltje schreef:
04-09-2017 12:40
Er ligt ook een park dichtbij Toverland. Twee eigenlijk, eentje kent wat meer Birdy's (sterren) dan de ander. Weet de namen even niet meer. Bij die parken kun je voor weinig de entree van Toverland bijkopen. Erg leuk park met outdoor en indoorfaciliteiten. Leuk voor vierjarige.
Het Meerdal en Limburgse Peel zijn dat.

Meerdal is een leuk park, die ander is heel, heel basic.
Dankje voor het reageren..
Erperheide gaan we in november heen en is zeker een leuke park zijn al vaak geweest.. huttenheugte zijn we 3 keer geweest is ook heel erg leuk park maar we zijn er in maart nog geweest daarom dacht ik aan vossemeren is keer wat anders maar twijfel dus erg ben bang als voor vossemeren kies misschien spijt krijg en toch beter voor huttenheugte kon kiezen omdat ik weet dat me dochter plopsa land geweldig vind zwembad is ook leuk alleen kinderboerderij is echt niks aan zo klein.. heijderbos zijn we al keer geweest vond niet leuk daar voor onze dochter vond de jungle niet echt wat is discovery bay beetje het zelfde op de vossemeren of kan totaal niet mee vergelijken? Meerdal zijn we ook al keer geweest vond de zwembad niet zo leuk en indoornspeel tuin was zo klein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven