Stamcafe XXXI
zaterdag 2 september 2017 om 07:21
Gisteren was het heerlijk weer! Best warm nog. We hebben een hele fijne beschutte plek maar oh wat had ik het koud vannacht... Man niet, hij had het gewoon warm. Had nog wel willen slapen maar werd wakker van de fazanten die rond de tent aan het scharrelen waren.
Hopelijk blijft het droog. Straks maar eens ergens broodjes halen en kijken wat we vandaag gaan doen.
Fijn weekend!
Hopelijk blijft het droog. Straks maar eens ergens broodjes halen en kijken wat we vandaag gaan doen.
Fijn weekend!
maandag 4 september 2017 om 09:46
Ha Aza, dat je geen borden mee genomen had.... Heel slim omzeilt (of grondig gesmeten)!
Vanacht flink last van mijn buik gehad en het ontbijten lukte nog niet echt. Ik speel even op veilig en maak er een thuiswerkdag van. Gelukkig geen afspraken vandaag, dus thuis werken kan prima.
Vanacht flink last van mijn buik gehad en het ontbijten lukte nog niet echt. Ik speel even op veilig en maak er een thuiswerkdag van. Gelukkig geen afspraken vandaag, dus thuis werken kan prima.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 4 september 2017 om 10:29
Mogge! Ik begin aan mijn laatste werkweekje voor mijn vakantie. Dat betekent collega's nog even achter de broek aan zitten (want die hebben deadlines waar ik bij moet helpen) en iedereen geestelijk voorbereiden op mijn afwezigheid. En mijn mail opschonen en klusje x nog afmaken en oh ja, klusje Y...
Welkom thuis Aza!
Rustig aan Oudblond, en beterschap.... buiken kunnen zo stom zijn!
Welkom thuis Aza!
Rustig aan Oudblond, en beterschap.... buiken kunnen zo stom zijn!
The owls are not what they seem
maandag 4 september 2017 om 10:44
Het was zo heerlijk.
Back to basic, even tijd voor ons.
Blijf onze relatie echt heel bijzonder en anders vinden.
maandag 4 september 2017 om 11:01
Zit ze achter de broek Lady! Ik heb al een verslag in mijn scherm kunnen zetten, een uitnodiging gemaakt en het schema voor de werkweek staat ook al op de mail. Dat thuiswerken loont! Zo maar weer eens proberen om iets te eten. Ik heb nog een soepje, misschien dat dat werkt om de boel weer 'op gang' te krijgen.
maandag 4 september 2017 om 17:24
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou posten: Ik ga naar Metallica
Man moet daar iets en heeft een afspraak met DE engineer der engineers: Big Mick. Hij helemaal verguld maar geen zin om daarna alleen het concert bij te wonen en hij keek me zo lief aan dat ik ineens 'ja' zei. Ik heb hem nog nooit zo verbaasd zien kijken.
maandag 4 september 2017 om 17:42
Oh Oudblond, wat gaaf! Ik ben een beetje jaloers... en benieuwd of ze nog net zo rocken als toen ik ze zag in de Kuip (1993... dacht ik... ik word oud)Oudblond schreef: ↑04-09-2017 17:24Nooit gedacht dat ik dit ooit zou posten: Ik ga naar MetallicaMan moet daar iets en heeft een afspraak met DE engineer der engineers: Big Mick. Hij helemaal verguld maar geen zin om daarna alleen het concert bij te wonen en hij keek me zo lief aan dat ik ineens 'ja' zei. Ik heb hem nog nooit zo verbaasd zien kijken.
![]()
maandag 4 september 2017 om 18:53
Fijn dat jullie jaloers zijn. Als een van jullie zich naar Amsterdam haast, sta ik GRAAG mijn plekje af
Of man dat ok vindt zal ik hem maar niet vragen.... Hij is al met de geluidsvriendjes aan het 'spelen'. Ik ga mijn oordoppen zoeken en me in mijn rockchick-pak hijsen.
maandag 4 september 2017 om 19:47
Net bloed gegeven, dus haasten is even niet aan te raden. Veel plezier dus!Oudblond schreef: ↑04-09-2017 18:53Fijn dat jullie jaloers zijn. Als een van jullie zich naar Amsterdam haast, sta ik GRAAG mijn plekje afOf man dat ok vindt zal ik hem maar niet vragen.... Hij is al met de geluidsvriendjes aan het 'spelen'. Ik ga mijn oordoppen zoeken en me in mijn rockchick-pak hijsen.
![]()
maandag 4 september 2017 om 20:34
dinsdag 5 september 2017 om 11:47
Hè GG hoe is het? Lang niet hier geweest!
Wij zitten in de tent te wachten tot het droog wordt. Zo irritant, buienradar en andere apps geven geen regen aan maar het regent dus wel nu hier. Wilden gaan fietsen,hebben tot en met morgen fietsen gehuurd. De eerste dagen waren echt mooi qua weer maar nu is het jammer genoeg niet meer zo.
Wij zitten in de tent te wachten tot het droog wordt. Zo irritant, buienradar en andere apps geven geen regen aan maar het regent dus wel nu hier. Wilden gaan fietsen,hebben tot en met morgen fietsen gehuurd. De eerste dagen waren echt mooi qua weer maar nu is het jammer genoeg niet meer zo.
dinsdag 5 september 2017 om 11:56
Hé Grimble! Wat leuk! Hoest met jou?
Balen Dolfje! Hier vanochtend ook een miezerregentje terwijl dat niet voorspeld was. Ik hoop dat het droog wordt! Ik heb voor vrijdag een wandeltocht in de agenda staan, maar of die doorgaat... tenzij die voorspelling óók niet klopt natuurlijk
Grimble, wat er gebeurd is... tja... vernieuwd forum met veel bugs, waardoor een flink aantal forummers weg is of minder hier. En het belangrijkste: Oudblond is gisteren naar Metallica geweest! Dat was het wel. Toch stammers?
Balen Dolfje! Hier vanochtend ook een miezerregentje terwijl dat niet voorspeld was. Ik hoop dat het droog wordt! Ik heb voor vrijdag een wandeltocht in de agenda staan, maar of die doorgaat... tenzij die voorspelling óók niet klopt natuurlijk
Grimble, wat er gebeurd is... tja... vernieuwd forum met veel bugs, waardoor een flink aantal forummers weg is of minder hier. En het belangrijkste: Oudblond is gisteren naar Metallica geweest! Dat was het wel. Toch stammers?
dinsdag 5 september 2017 om 11:58
Oh wauw, dan is er heel veel gebeurd. Beetje wat Lady zegt