Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Lieve Tomcat,

Wil je kijken wat je kaarten zeggen over mijn medische onderzoeken aankomende week?

:redrose:
Hallo Tomcat,

Ik ben aangenomen voor een baan, maar ik wacht al een tijdje op verdere stappen. Kun jij zien of dit goed gaat komen en welke actie ik het beste kan ondernemen?

Alvast bedankt. :)
Alle reacties Link kopieren
Beste Tomcat, ik heb nu een sollicitatie lopen bij een heel leuk bedrijf, zie jij of dit wat gaat worden? En als dit niet door gaat of er op korte termijn een baan in het verschiet ligt?

Dank je wel alvast.
tomcat schreef:
04-06-2017 10:48
Wegblijven bij creatieve oplossingen, nieuwe contacten, originele ideeen. En het "werken" aan jezelf over een lange termijn heeft een negatieve invloed.
Op zoek naar nieuwe initatieven die werkgerelateerd zijn, daar kracht vinden en gebruiken, het werkt in je voordeel als je voor iemand kan zorgen of als iemand voor jou kan zorgen, liefdevolle personen die voor elkaar zorgen werken positief

De richting is vruchtbaarheid, overvloed, genieten van het goede in het leven

Hoop dat je er iets mee kunt
Ik kon in eerste instantie je kaarten niet plaatsen. Nu vallen er wel een aantal dingen op zijn plek.
Het wegblijven van creatieve oplossingen is inderdaad zo. Veel dingen aangedragen om ons probleem evt op te kunnen lossen. Partner wil hier niet in mee gaan. Dit betekend waarschijnlijk einde relatie.
Doordat we deze problemen hadden lag ik erg in de knoop met mezelf en heb ondanks je kaarten wel hulp gevraagd bij de huisarts. Als ik therapie wil gaan doen zal dit een kort traject zijn.

Op zoek naar nieuwe werkgerelateerde uitdaging klopt ook. Deze komen me zelf gewoon aanwaaien op dit moment.
Ik heb besloten dit aan te pakken en mijn kwaliteiten verder te ontplooien hierin.
Mbt tot het zorgen voor een ander....Ik werk in de zorg dus dat is overduidelijk :)

Nog bedankt voor de reading.

Zie je verder nog een mooi proces voor me?
aan het typen......
Sorry mensen, ik stop er mee, misschien dat ik nog weer een keer begin maar op dit moment ben ik het even zat, het is even op.

Komt mede omdat ik zelf natuurlijk ook een leven heb en dat dat het afgelopen jaar ook helemaal niet gaat zoals je zou wensen..ik heb even te veel voor mij kiezen gehad om steeds anderen bij te staan...nu is het even tijd om mezelf bij te staan.
Heel begrijpelijk, Tomcat. Sterkte met alles, zorg goed voor jezelf. Bedankt voor de legging die je een hele tijd geleden voor me deed.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Sterkte lieve Tomcat
Ow naar Tomcat! Denk goed om jezelf, ik hoop dat het leven voor jou weer de goede kant op zal gaan de komende tijd!
Sterkte Tomcat en ik heb heel erg veel aan je legging gehad. Ik hoop dat je ooit weer terugkomt en zo niet dan wens ik je heel veel succes en sterkte met alles!
Sterkte en wijsheid, Tomcat. En heel erg bedankt voor de verbluffend nauwkeurige leggingen.
tomcat schreef:
01-07-2017 18:46
Sorry mensen, ik stop er mee, misschien dat ik nog weer een keer begin maar op dit moment ben ik het even zat, het is even op.

Komt mede omdat ik zelf natuurlijk ook een leven heb en dat dat het afgelopen jaar ook helemaal niet gaat zoals je zou wensen..ik heb even te veel voor mij kiezen gehad om steeds anderen bij te staan...nu is het even tijd om mezelf bij te staan.
:fortune:

Ik had niet het idee dat je het zo zat was, want je eerdere openingspost zei juist het tegenovergestelde. Maar het kan gewoon allemaal in eens teveel worden. Ik wens je veel sterkte en 'blijheid'.
Doei.
LOEP ME MAAR aub.
Sterkte Tomcat en bedankt voor je leggingen! Kunnen wij nu iets voor jou betekenen?
tomcat schreef:
14-01-2017 13:54
quote:Arizona15 schreef op 09 januari 2017 @ 15:56:

Lieve Tomcat,

Zou jij voor mij willen kijken of er nog een andere baan dit jaar in het vooruitzicht ligt?

Dank je wel alvast.

Ja, er ligt een baan in het vooruitzicht, als je genoeg op jezelf weet te vertrouwen. Door je inzicht, wijsheid en zelfvertrouwen in te zetten kom je bij de nieuwe baan.

Niet onnodig bang zijn, je kan het.
Dit schreef jij op 9 januari. Na anderhalf jaar solliciteren zonder succes heb ik vorige week weer de stap gewaagd. Afgelopen vrijdag werd ik gebeld en heb morgen dus een sollicitatie gesprek. Ik ben zo zenuwachtig maar ook heel blij dat ik morgen op gesprek mag.
En bedankt natuurlijk voor alles. Sterkte met alles
Bedankt voor je leggingen en sterkte met alles
Heel veel liefde voor jou Tomcat!
ik hoop dat je snel je draai zult vinden.

Bedankt voor je leggingen en veel succes voor de toekomst!
aan het typen......
Sterkte Tomcat :rose:
Arizona15 schreef:
02-07-2017 18:40
Dit schreef jij op 9 januari. Na anderhalf jaar solliciteren zonder succes heb ik vorige week weer de stap gewaagd. Afgelopen vrijdag werd ik gebeld en heb morgen dus een sollicitatie gesprek. Ik ben zo zenuwachtig maar ook heel blij dat ik morgen op gesprek mag.
Ging het gesprek goed?
LOEP ME MAAR aub.
Ja het ging goed Missie, nu afwachten of ik door ben naar de 2e ronde :)
Dankjewel Tomcat voor alles wat je gegeven hebt. Ik hoop dat het in dubbele vorm bij jou terugkomt. Als we iets kunnen doen...?
:hug: tomcat. Neem de tijd om goed voor jezelf te zorgen :heart:
Goed zo Tomcat. Zorg goed voor jezelf.
Ik ben er weer, maar ga in iets andere vorm te werk.

Als je wilt dat ik in de kaarten kijk voor je dan moet je mij vertellen over welke situatie je dit wilt. Je zal dus even moeten uitleggen waar je mee zit of benieuwd naar bent en hoe dat een beetje in elkaar zit.
Welkom terug, Tomcat!

Mijn man heeft een baan waar hij momenteel niet gelukkig in is. Hij is aan het rondkijken voor een nieuwe start in een ander beroep en hij solliciteert op vacatures in zijn huidige beroep. Heb je enig idee op welke termijn hij een baan gaat vinden waar hij weer blij van wordt?
Gaat het nu beter (wat je persoonlijke situatie betreft, waarover je schreef, de reden om te stoppen) met je, Tomcat?
elmervrouw wijzigde dit bericht op 05-09-2017 10:53
Reden: niet goed gelezen
77.11% gewijzigd
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven