Helemaal het einde (deel 2)
maandag 4 september 2017 om 22:13
MoirenPhae schreef: ↑04-09-2017 21:03Stenen jatten en toen de eigenaar zei dat hij ze niet mee mocht nemen tegen haar zeggen dat ze ze zelf uit de auto moest halen.
Ik kan er steeds slechter naar kijken.
Plaatsvervangende schaamte echt.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
maandag 4 september 2017 om 22:32
maandag 4 september 2017 om 23:34
dinsdag 5 september 2017 om 00:12
Mij lijken ze ook ergens halverwege de 60?Lavenderblue schreef: ↑04-09-2017 21:40Huh? Is Karel 56 jaar? Dacht dat hij ergens in de 70 was. Hoe oud is die An dan? Die ziet er ook uit als minstens 65...
dinsdag 5 september 2017 om 09:02
Ik kan nog steeds niet wennen aan Ann en Karel erbij, ik vind dat echt drie keer niks. En de rest... Addy loopt maar wat als een kip zonder kop rond, als iemand volgende week zegt dat een varkensfokkerij wel goed zal lopen begint hij daar weer aan. Ik kan er niks aan doen, maar Linda vind ik op de een of andere manier altijd viezig, met die dichtgeknepen ogen, en haar houding. Ik kijk nog wel maar zit me meer te ergeren dan dat ik het leuk vind.
dinsdag 5 september 2017 om 10:25
Blijkbaar ben ik de enige die An en Karel wel leuk vind, ik had ze inderdaad wel veel ouder ingeschat.
Zijn helemaal mijn types niet, veel te zweverig, maar ik word wel blij van An's blijdschap.
Het bouwen van dat droomhuis en dat dan ter beschikking stellen aan "hen die dat nodig hebben" is mij teveel de yogi-kant op, maar ik begrijp wel heel goed dat zij graag bij (klein)dochter in de buurt willen wonen en dat maakt (wat mij betreft) hun insteek sympathieker.
Zijn helemaal mijn types niet, veel te zweverig, maar ik word wel blij van An's blijdschap.
Het bouwen van dat droomhuis en dat dan ter beschikking stellen aan "hen die dat nodig hebben" is mij teveel de yogi-kant op, maar ik begrijp wel heel goed dat zij graag bij (klein)dochter in de buurt willen wonen en dat maakt (wat mij betreft) hun insteek sympathieker.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
dinsdag 5 september 2017 om 17:00
Er zijn geen privestranden in Chili. Stranden zijn een openbaar goed en niemand mag je de toegang tot een strand verbieden. Dit is wettelijk vastgelegd. Misschien dat Jeroen dat ook wist en daarom de kont tegen de krib gooide. Je mag dus stenen, zand, schelpen, etc meenemen. Als je stenen uit dijk, pier oid dergelijk haalt dan kan ik me voorstellen dat je kommentaar krijgt maar dan niet van de "eigenaar" maar van de bevoegde autoriteit en dat is, denk ik, van de gemeente.AlejandraLaura schreef: ↑04-09-2017 21:03Echt heel asociaal, het is daar overigens wel bekend dat je van privestranden niks mee mag nemen.
dinsdag 5 september 2017 om 18:13
En dit geldt ook voor Chili?Iass schreef: ↑05-09-2017 17:00Er zijn geen privestranden in Chili. Stranden zijn een openbaar goed en niemand mag je de toegang tot een strand verbieden. Dit is wettelijk vastgelegd. Misschien dat Jeroen dat ook wist en daarom de kont tegen de krib gooide. Je mag dus stenen, zand, schelpen, etc meenemen. Als je stenen uit dijk, pier oid dergelijk haalt dan kan ik me voorstellen dat je kommentaar krijgt maar dan niet van de "eigenaar" maar van de bevoegde autoriteit en dat is, denk ik, van de gemeente.
dinsdag 5 september 2017 om 18:13
dinsdag 5 september 2017 om 18:22
Yep
dinsdag 5 september 2017 om 18:41
Dus waarschijnlijk monteert RTL het zo dat Jeroen een hork lijkt maar valt dat eigenlijk wel mee.Iass schreef: ↑05-09-2017 17:00Er zijn geen privestranden in Chili. Stranden zijn een openbaar goed en niemand mag je de toegang tot een strand verbieden. Dit is wettelijk vastgelegd. Misschien dat Jeroen dat ook wist en daarom de kont tegen de krib gooide. Je mag dus stenen, zand, schelpen, etc meenemen. Als je stenen uit dijk, pier oid dergelijk haalt dan kan ik me voorstellen dat je kommentaar krijgt maar dan niet van de "eigenaar" maar van de bevoegde autoriteit en dat is, denk ik, van de gemeente.
dinsdag 5 september 2017 om 18:42
Hij is sowieso een hork.watdachtjehiervan schreef: ↑05-09-2017 18:41Dus waarschijnlijk monteert RTL het zo dat Jeroen een hork lijkt maar valt dat eigenlijk wel mee.
dinsdag 5 september 2017 om 18:52
+ 1
dinsdag 5 september 2017 om 18:55
Iass schreef: ↑05-09-2017 17:00Er zijn geen privestranden in Chili. Stranden zijn een openbaar goed en niemand mag je de toegang tot een strand verbieden. Dit is wettelijk vastgelegd. Misschien dat Jeroen dat ook wist en daarom de kont tegen de krib gooide. Je mag dus stenen, zand, schelpen, etc meenemen. Als je stenen uit dijk, pier oid dergelijk haalt dan kan ik me voorstellen dat je kommentaar krijgt maar dan niet van de "eigenaar" maar van de bevoegde autoriteit en dat is, denk ik, van de gemeente.
Dank je,
dinsdag 5 september 2017 om 19:41
Vreemd, ik heb zo toch echt gezien met bordjes enzo, niet veel overigens. Maar zo' n grote hoeveelheid meenemen van een strand is toch sowieso asociaal als iedereen dat doet hou je niks, meer over.Iass schreef: ↑05-09-2017 17:00Er zijn geen privestranden in Chili. Stranden zijn een openbaar goed en niemand mag je de toegang tot een strand verbieden. Dit is wettelijk vastgelegd. Misschien dat Jeroen dat ook wist en daarom de kont tegen de krib gooide. Je mag dus stenen, zand, schelpen, etc meenemen. Als je stenen uit dijk, pier oid dergelijk haalt dan kan ik me voorstellen dat je kommentaar krijgt maar dan niet van de "eigenaar" maar van de bevoegde autoriteit en dat is, denk ik, van de gemeente.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
dinsdag 5 september 2017 om 19:50